Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 818
Hei, har sittet og lekt meg litt...
siden er ikke helt ferdig enda, men jeg ville gjerne vist hva dere syntes om sia.
dette er ikke noe "reklame" eller noe slags for siden.
men uansett, hva syntes dere om valget jeg har valgt.

http://www.minekill.net

ting som skal gjøres:

Internet explorer suport!
(Control panel skal få samme temaet)
Dynamic sider, med smooth open og close.
mere information selvfølgelig



og nei, jeg vil ikke høre om hvor dårlig engelsken min er. alt dette vil bli forandret senere.
Sist endret av First-Price; 31. januar 2013 kl. 03:53. Grunn: glemte og legge igjen en link! hahah
Siden er grei, litt små skrivefeil som f.eks at du ikke har mellomrom etter tall. Savner også at du utnytter oppløsningen på skjermen min. En liten firkant med selve nettsiden ser ikke bra ut.
Sist endret av Mkvarner; 31. januar 2013 kl. 07:38.
Knappene funker ikke (bruker firefox) og siden er kjedelig. Prøv å endre litt på tekst oppsettet og ikke bare ha det midtstilt i en boks
Steco.Me
First-Price's Avatar
Trådstarter
har fått fikset knappene, fant ut at dem ikke fungerte i ie, ff, opera. så måtte fikse det.
takk for tipset Settoz.
Lykke til med å drive minecraft hosting, hvertfall om du leier ut selv.
Selv sponser jeg endel minecraft servere med "DDoS Proxy" aKa reverse proxy tjeneste. For å si det sånn, om du leier ut servere bør du klare å stoppe angrep ellers blir det nedetid 24/7.

OT:
Siden er ikke det beste jeg har sett, trodde først det var en side for en server. Grønnfargen i logoen trenger en litt mørkere grønnfarge.

Lykke til.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Tenkte kanskje å få hosta en minecraft server. Tenker jeg får gjøre det hos deg first-price om det er muligheter for å sette opp mods en vil og slike ting. Ellers liker jeg siden, den er enkel og grei men kanskje litt kjedelig som han ovenfor presiserer.
Steco.Me
First-Price's Avatar
Trådstarter
Exonize, dette vet jeg, har oppsett som hjelper meg mot dette.

Quakecry, dette er ikke for og reklamere, men send meg en pm, så kan vi sikker finne ut av det.