Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 760
Hei

Har idag ikke noe grafikkort, men har bestemt meg for å skaffe meg tekken 7, og vil da trenge et. Nedenfor finner dere systemkrav, minimum/anbefalt for Tekken 7 (Fra steam)

Minimum: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB, GTX 750Ti 2GB, eller tilsvarende.

Anbefaler: NVIDIA GeForce GTX 1060 tilsvarende eller høyere..

Kommer ikke til å spille så veldig mange andre spill enn tekken 7. Vil derfor gjerne ha anbefalinger og tips ettersom jeg ikke kan nok om disse delene.

Viktig: I og med at jeg ikke kommer til å spille all verdens spill, så kommer jeg nok heller ikke til å kjøpe et kort til 10 000. Grensen min er derfor rundt 3000.
Sist endret av RandomGuy; 19. september 2017 kl. 21:14. Grunn: Glemte å legge til noe
Skal du spille i 1080p eller høyere?

I 1080p kan du gå for et rimeligere RX580 som vil dra det uten noe problem fra hva jeg kan se etter litt googling, spillet er låst til 60 fps så om ikke du spiller på høyere oppløsning kan det kanskje være greit å spare noen hundrelapper.

I høyere oppløsning vil et 1060 gi bedre ytelse.
Takk for tips! Tenker også på å kjøpe 2 nye skjermer, og da er det vel viktig å tenke på at skjerm og kort støtter hverandre. Bruker idag en TV som data skjerm, 1920x1080 er høyeste oppløsning. Vil gå utifra at dette skal gå fint selv om jeg kjøper meg et grafikkort som støtter langt høyere oppløsning om jeg har forstått rett?