Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2844
Hvordan finner jeg lokale her til lands? reiner med det er en slaks live liste over det
Sist endret av Knifeblazt; 27. mai 2017 kl. 17:00.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Hvis du tenker på IRC-chats, så har Freak.no en egen kanal. Du finner mer info i denne tråden.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Hvis du tenker på IRC-chats, så har Freak.no en egen kanal. Du finner mer info i denne tråden.
Vis hele sitatet...
Er den aktiv fortsatt?
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Er den aktiv fortsatt?
Vis hele sitatet...
Så absolutt!
Det finnnes også #norsk (også på freenode) som det er en del aktivitet på, ellers så har vel de største byene muligens en egen kanal fortsatt men tror de er passe døde. Finnes også noen mer "hemmelige" kanaler for spesielt interesserte, men det er generelt sett ganske dødt. IRC er utdatert, dessverre.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Så absolutt!
Det finnnes også #norsk (også på freenode) som det er en del aktivitet på, ellers så har vel de største byene muligens en egen kanal fortsatt men tror de er passe døde. Finnes også noen mer "hemmelige" kanaler for spesielt interesserte, men det er generelt sett ganske dødt. IRC er utdatert, dessverre.
Vis hele sitatet...
Jeg var der aldri i IRC's prime, men å påstå det er dødt..? Da tror jeg ikke du er i nok/riktige kanaler.

Hva ##freak angår, noterer jeg meg at folk ofte er mer opptatt av å konstatere "her er det dødt" når de stikker innom enn å faktisk bidra med noe verdt å prate om. Som om folk på nettet er der for å prate og underholde de som tilfeldigvis stikker hodet innom i et minutt eller tre. Aktiviteten er (magisk nok) avhengig av at temaet er interessant for de som er tilkoblet.