Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2484
hey! så min mor fant hvit pulver på et fat til broren min, bilde her http://visedeg.no/images/ymcu0hd8qm6jgvhhqnwy.jpg

så hun lurere på hva det er for noe før hun skal ta en prat med han, han har blit tatt for hasj før, jeg har hatt mistanker om at han tar speed til tider, han er 17 år gammel. jeg har prøvd ket å cola før å er ganske siker på at det ikke er det. det smakte ikke noe spesielt av det bare ein mild søt smak, kan det være speed? eller fentanyl?
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikker på at det ikke bare er melis ?
Høres ut som melis, er det en liten bollesmule jeg ser over?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke fentanyl , da hadde han ikke levd nå.
Speed smaker ikke søtt i hvert fall, bare kjemisk og jævlig. Fentanyl aner jeg ikke, men det er vel sinnsykt konsentrert slik at den doseringa der er helt sjuk og vil bety at han har i uker, kanskje måneder. Litt mye å dra utover en tallerken når doseringen er på mikrogram. Tviler litt på at det er noen av de to... Du får være litt solidarisk med broren din nå da, håper det er snakk om en rolig konstruktiv samtale og ikke utpeking av et syndebukk.
Helt ærlig tenkte jeg melis selv...
Sist endret av knert1; 5. august 2020 kl. 16:40.
har vært på kjøkkenet å sett om vi har melis fant ikke noe, det kan være melis håper det har drevet lit med stoff sjøl så vis det er noe så ska jeg ta praten på en fin måte, han har dame besøk no så får ikke til å gå å prate med han no uansett
Så stor tallerken, også bollesmule over. Trodde du var dreven jeg xD
er ikke så dreven på pulver, psychedelic er det jeg driver med mest å hasj da
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av arnebjarnee Vis innlegg
har vært på kjøkkenet å sett om vi har melis fant ikke noe, det kan være melis håper det har drevet lit med stoff sjøl så vis det er noe så ska jeg ta praten på en fin måte, han har dame besøk no så får ikke til å gå å prate med han no uansett
Vis hele sitatet...
Han kunne vel ha brakt en bolle med melis fra en butikk og spist den fra tallerkenet, sant? Det at dere ikke har melis på kjøkkenet har ikke noe å si. Aldri vært borti et ulovlig pulverstoff som smakte søt.
Kan det være 2c-b? Jeg har hatt det med lignende konsistens.

Jeg er ikke sikker på at det er melis heller, hvem har så mye melis til overs? Er fingermerket ditt? Enten så har han smakt på det selv, eller brukt fingeren for å sniffe. Men men skal være rimelig uforsiktig eller høy om man glemmer dop i andres øyesyn.

Ta en bump, og se hva som skjer
prata nettop med han, han sier han aldri har sett det før å han har ikke peiling på hva det er, hadde det vert melis hvorfor ikke si at det er det? han er veldig fjern type så ska ikke se bort ifra at det kan være melis å han har glemt det
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cola
fant ut av det, han sier han kjøpte mdma for ei stund siden å dealern hadde med kapsler som han tømte ut av det som var i dem for å fylle di med madma
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ser ut som shitty hustle coke eller pepper

Lukt eller smak av bitterhet eller løsemiddel vil luke ut melis teorien
Sist endret av meaculpaUIO; 5. august 2020 kl. 18:15.
Er hvertfall ikke mdma hvis det smaker søtt, er heller noe annet
Hadde d vært stoff kunne han umulig bare gått bort fra tingene hans i huset til mora��
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tror nok han mente at dealeren hadde med kapsler med noe i som han helte ut på tallerkenen og fylte med MDMA. Dette pulveret er da innholdet i kapslene selger hadde med
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke ødelegg for broren din iaf
Psykedelisk bakverk
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Kan det være 2c-b? Jeg har hatt det med lignende konsistens.

Jeg er ikke sikker på at det er melis heller, hvem har så mye melis til overs? Er fingermerket ditt? Enten så har han smakt på det selv, eller brukt fingeren for å sniffe. Men men skal være rimelig uforsiktig eller høy om man glemmer dop i andres øyesyn.

Ta en bump, og se hva som skjer
Vis hele sitatet...
Du lurer på hvem som har så mye melis til overs, som om det er mer vanlig å ha så mye 2cb liggende fremme på en tallerken? Må si jeg ikke helt følger logikken her
Sist endret av FlyvendeVaffel; 5. august 2020 kl. 21:45.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Setter en finger på amfetamin bøffa ut med druesukker. Pga søtsmaken du nevnte
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Du lurer på hvem som har så mye melis til overs, som om det er mer vanlig å ha så mye 2cb liggende fremme på en tallerken? Må si jeg ikke helt følger logikken her
Vis hele sitatet...
Han mente nok at hvis broren for eksempel hadde spist en bolle med melis på, ville han ikke «sølt» så mye melis, som lå «til overs» på tallerken.
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Du lurer på hvem som har så mye melis til overs, som om det er mer vanlig å ha så mye 2cb liggende fremme på en tallerken? Må si jeg ikke helt følger logikken her
Vis hele sitatet...
Logikken er som følger:
Hvor kommer all melisen fra? La oss si at han hadde en bakevare med melis på. Har du noensinne sett et så tykt lag med melis? Isåfall må han ha pellet av all melisen av to stykker. Det kan umulig ha vært så mye til overs, om det da skal være rester. Kjøper man 2-cb så kjøper man gjerne mer også, han kunne f.eks ha tømt hele posen på tallerkenen for å dele opp.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det ser helt ærlig ut som melis og en bollesmule! Jeg dynker boller i melis og det preller fort av når den er tørr.

Det er hvertfall ikke mdma og ser ikke helt ut som konsistensen på cola heller. Det sikreste svaret får du av å kjøpe en test på apoteket og be han pisse på pinnen mot at du ikke lager noe styr med å innblandet more deres.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det ser ut som smuler fra et skolebrød med melisglasur, så det er ingen grunn til bekymring.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Les nå tråden før dere spyr ut meninger...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke ødelegg for broren din iaf
Vis hele sitatet...
Ja,for det vil definitivt være å ødelegge livet hans å si ifra til voksne omsorgspersoner om at barnet deres muligens driver med livsfarlige stoffer.
Duh
Sitat av arnebjarnee Vis innlegg
fant ut av det, han sier han kjøpte mdma for ei stund siden å dealern hadde med kapsler som han tømte ut av det som var i dem for å fylle di med madma
Vis hele sitatet...
Er ikke svaret her?
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Er ikke svaret her?
Vis hele sitatet...
Jo, og det var visst ikke så lett å skjønne at kapslene som blei kjøpt i butikken og tømt på tallerkenen ikke inneholder MDMA