Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2712
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det flere som er enige?

Begynte å drikke da jeg var 17 og da jeg var 19 så prøvde jeg efedrin, jeg syntes den rusen efedrin ga var mye bedre enn alkohol. Med alkohol blir jeg fort trøtt, sløv og kvalm. Med efedrin ble jeg våken og full av energi. Da jeg var 20 prøvde jeg speed og kokain. Speed fungerte aldri på meg, men jeg elsket rusen speed ga. Fortsatte å ta speed, efedrin eller concerta når jeg festet i ca ett år.

Nå mange år etterpå lengter jeg etter å ta noe på fest igjen, alkohol gir meg liksom ikke det samme.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En velkjent klassiker at speedfreaks syntes alkohol er kjedelig.

Alkohol er litt hva man gjør det til, ingen kul rus. Men en behagelig rus hvis man har litt angst å føler seg intorvert.
Er mange av oss som lengter etter forskjellige gleder i livet, du er ikke alene
Er ikke så glad i å være full, men jeg liker veien dit. Er som regel oppstemt å glad fra 3-6 halvlitere, men har vanskelig for å holde det der og begynner som regel å drikke fortere å fortere.
Jeg er veldig glad i pepper, men liker egentlig bedre alkohol om jeg skal feste å være sammen med andre.
Alkohol er jo faktisk utrolig farlig å innta så hvorfor gidde?
Skjønner virkelig hva du mener, jeg drar ikke på byen uten noen form for mild psykedelia eller stimulanter da jeg ikke drikker alkohol og nesten ikke kan fordra de som gjør det, så egentlig er jeg ikke ute mer enn en gang i skuddåret.
En og annen øl er greit, men de som drar ut å bruker mye penger på mojitos og andre paraplydrinker for å drikker seg fra fornuft, hva feiler det dem?

Det er en ting jeg aldri å har klart å sette finger min på og det er helt sikkert derfor jeg ikke drikker, men jeg skjønner meg bare ikke på drikkekulturen her, det gir så lite mening i mine øyne jeg fatter det bare ikke at alkohol er så fantastisk at alle venter hele uka på innta det når fredagen kommer. Er jo pare penger sløst og tid du aldri får tilbake.

Uansett faen hva du tar deg til så har du mye større suksessrate i edru tilstand enn beruset på alkohol.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Helt enig med deg Trollanon. Jeg tenker at istedenfor å drikke alkohol hver helg så er det bedre å ta en fest hvor jeg heller tar speed noen få ganger i året. Enn å bli full hver helg og blakk av blodprisene på byn.

Ts
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Alkohol har sin egen sjarm, det er bare synd at så mange styrter det i seg uten å nyte de små nyansene rusen kan ha.
Jeg kan vel sier å drikke alkohol ofte, men i små mengder: Jeg tar ofte en øl eller to på kvelden, eller et lite glass whisky, jeg nyter den avslappede følelsen og at jeg blir en smule lettere i hodet. Og så plutselig kan jeg ha noen uker uten.

Klart, synes man speed er det beste å ruse seg på vil en subtil alkoholrus ikke være store greiene.

Rus burde være et supplement til opplevelsen, og ikke selve hovedopplevelsen, jeg tror mange kjenner seg igjen i at om alt dreier seg rundt bare rusen så blir ting temmelig trist fort.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var på fest idag, nedtur med alkoholen som vanlig..
Virker som om det å fjerte i fjæra har gått hus forbi for mange. Det er ofte hensiktsmessig
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva vil det si BennyBrun?
Å slippe en fjert i buksa, mens man går i fjæra
Å prompe i protesttoget er antakelig like hensiktsmessig hva rus angår.
Jeg synes alkohol er noe av det værste apedopet man kommer borti. Undervurdert rusmiddel. Likevell drikker jeg, glad i øl men likdr ikke så godt og bli full.