Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2742
Hei.

Er det noen benzo som gjør oxycontin rusen bedre? knuser oxyen og bruker en 5ml pump
Har 80mg oxycontin og 20 mg oxynorm
hvordan er det å blande oxynorm med oxycontin i oppløsningen?

Er det noen her som har tatt Oxycontin/Oxynorm IV?

Jeg har følgende benzo:

Oxazepam 25mg
Diazepam 5mg
Nitrazepam 5mg
Alprazolam 2mg bar og 3mg depot
Clonazepam 2mg
Flunitrazepam 1mg

Takker for alle svar!
▼ ... flere år senere ... ▼
Nitrazepam og Alprazolam synes eg funke godt ilag me Oxy �� Og Lyrica forsterke Oxy effekten.
Bra han endelig fikk svar etter 9 år
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av UpAndDown Vis innlegg
Nitrazepam og Alprazolam synes eg funke godt ilag me Oxy �� Og Lyrica forsterke Oxy effekten.
Vis hele sitatet...
Hvordan koker du Nitrazepam? Det er Apodorm, 5mg. Hvor mange tabletter anbefaler du, med hvor mye vann? Har du framgangsmåte? Jeg synes det alltid blir så vanskelig å trekke væsken gjennom filteret inn i pumpen, da det blir så seigt og en del bunnslam..
Hei.

Er det noen her som ikke merker noe etter Oxy? Jeg merker ikke en dritt. Er heller ikke vant til sterke rusmidler. Bruker egentlig ikke annet en sobril ved angst.
Vel og merke bruker jeg antidepressiva.

Har aldri hatt noen virkning av parlagin forte eller pinex forte heller (har vel det spesielle enzymet i kroppen som ikke gjør kodein om til morfin). Får aldri smertelindring/blir dopa av disse uansett om jeg tar flere. Så lite vits.

Men overraskende nok merket jeg heller ingenting av Oxy. Poppet først en. Noen dager etter på poppet jeg 2 1/2 kapsel, åpnet kapselene med oxycodone og lot de smelte. Merket ingen verdens ting. Også prøvd å svelge to. Ingenting.

Er dette vanlig? Han som ga meg dette er en som kan poppe en av samme jeg fikk, og han har erfaring med det meste og han blir morfin dopa av en av disse. Og en til virkelig rusa.
Sist endret av Tigerlilje87; 22. november 2019 kl. 21:31.
Sitat av Tigerlilje87 Vis innlegg
Hei.

Er det noen her som ikke merker noe etter Oxy? Jeg merker ikke en dritt. Er heller ikke vant til sterke rusmidler. Bruker egentlig ikke annet en sobril ved angst.
Vel og merke bruker jeg antidepressiva.

Har aldri hatt noen virkning av parlagin forte eller pinex forte heller (har vel det spesielle enzymet i kroppen som ikke gjør kodein om til morfin). Får aldri smertelindring/blir dopa av disse uansett om jeg tar flere. Så lite vits.

Men overraskende nok merket jeg heller ingenting av Oxy. Poppet først en. Noen dager etter på poppet jeg 2 1/2 kapsel, åpnet kapselene med oxycodone og lot de smelte. Merket ingen verdens ting. Også prøvd å svelge to. Ingenting.

Er dette vanlig? Han som ga meg dette er en som kan poppe en av samme jeg fikk, og han har erfaring med det meste og han blir morfin dopa av en av disse. Og en til virkelig rusa.
Vis hele sitatet...
Når du stiller slike spørsmål så er det en god ide å oppgi hvor mange mg du har tatt. Er det 5mg kapsler eller er det 20mg kapsler lissom?
Sist endret av Alge; 22. november 2019 kl. 22:54.
Sitat av Alge Vis innlegg
Når du stiller slike spørsmål så er det en god ide å oppgi hvor mange mg du har tatt. Er det 5mg kapsler eller er det 20mg kapsler lissom?
Vis hele sitatet...
Oxycodone Actavis 10 mg Kapsler. Både svelget og åpnet de.
Må ha to 20mg selv for å få god rus oralt. ingen toleranse. Intravenøst så holder 10
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tigerlilje87 Vis innlegg
Hei.

Er det noen her som ikke merker noe etter Oxy? Jeg merker ikke en dritt. Er heller ikke vant til sterke rusmidler. Bruker egentlig ikke annet en sobril ved angst.
Vel og merke bruker jeg antidepressiva.

Har aldri hatt noen virkning av parlagin forte eller pinex forte heller (har vel det spesielle enzymet i kroppen som ikke gjør kodein om til morfin). Får aldri smertelindring/blir dopa av disse uansett om jeg tar flere. Så lite vits.

Men overraskende nok merket jeg heller ingenting av Oxy. Poppet først en. Noen dager etter på poppet jeg 2 1/2 kapsel, åpnet kapselene med oxycodone og lot de smelte. Merket ingen verdens ting. Også prøvd å svelge to. Ingenting.

Er dette vanlig? Han som ga meg dette er en som kan poppe en av samme jeg fikk, og han har erfaring med det meste og han blir morfin dopa av en av disse. Og en til virkelig rusa.
Vis hele sitatet...
Hei tigerlilje, hvis du går på antidepressiva av gruppen SSRI så vil du ikke få effekt av paralgin forte/pinex forte. Du vil også få redusert effekt av oxy. Dette gjelder alle SSRI, utenom Zoloft og Effexor.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer desperat på noe jeg trenger svar på fort helst: Tok 100mg Dolcontin intravenøst ca kl 10, og 35mg til ca kl 16. Bruker ikke morfin ellers, og har nå tatt en kvart Mogadon som jeg normalt bruker 10mg hver kveld. Ble litt tungpusta, hva tenker dere?
Sitat av Tigerlilje87 Vis innlegg
Oxycodone Actavis 10 mg Kapsler. Både svelget og åpnet de.
Vis hele sitatet...
Virker som det er veldig individuelt hva en uten toleranse tåler. En kompis måtte opp i 40mg førstegangen for å få noe serlig ut av det, mens jeg selv kjente 10mg greit de første gangene, har faktisk kastet opp engang på så lite som 10mg. Vist du i tillegg da får redusert effekt av antidepresiva som du går på som han over sier, så er det muligens ikke så rart at du får lite ut av det?


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lurer desperat på noe jeg trenger svar på fort helst: Tok 100mg Dolcontin intravenøst ca kl 10, og 35mg til ca kl 16. Bruker ikke morfin ellers, og har nå tatt en kvart Mogadon som jeg normalt bruker 10mg hver kveld. Ble litt tungpusta, hva tenker dere?
Vis hele sitatet...
10 på morgenen? Da er nok godt innenfor, men sliter du skikkelig med å puste så må du naturligvis ringe legevakta!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei tigerlilje, hvis du går på antidepressiva av gruppen SSRI så vil du ikke få effekt av paralgin forte/pinex forte. Du vil også få redusert effekt av oxy. Dette gjelder alle SSRI, utenom Zoloft og Effexor.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Er Zoloft jeg går på da.. Hm.

Sitat av Alge Vis innlegg
Virker som det er veldig individuelt hva en uten toleranse tåler. En kompis måtte opp i 40mg førstegangen for å få noe serlig ut av det, mens jeg selv kjente 10mg greit de første gangene, har faktisk kastet opp engang på så lite som 10mg. Vist du i tillegg da får redusert effekt av antidepresiva som du går på som han over sier, så er det muligens ikke så rart at du får lite ut av det?
Vis hele sitatet...
Ja, det er nok veldig individuelt hva man tåler/hva som fungerer for en. Som du sier at du merket 10mg, mens en kompis måtte opp i 40. Jeg var oppi 25mg så var kanskje ikke nok.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lurer desperat på noe jeg trenger svar på fort helst: Tok 100mg Dolcontin intravenøst ca kl 10, og 35mg til ca kl 16. Bruker ikke morfin ellers, og har nå tatt en kvart Mogadon som jeg normalt bruker 10mg hver kveld. Ble litt tungpusta, hva tenker dere?
Vis hele sitatet...
Hvordan går det med deg nå?
Sist endret av Tigerlilje87; 23. november 2019 kl. 10:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tigerlilje87 Vis innlegg
Hvordan går det med deg nå?
Vis hele sitatet...
Det går bra Tok siste 100mg dolcontin ca kl 10 i morges, kan jeg da ta 5-10 mg Nitrazepam? Bruker normalt sett 10mg