Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4429
Jeg er på utkikk etter en nettside som er mest mulig lik LocalBitcoins.com, men for Monero.
Så langt er localmonero.co det nærmeste jeg er kommet.

Problemet er at det er veldig få norske kjøpere og selgere der. Og når jeg forsøker å opprette en annonse så får jeg alltid opp "Minimum transaction amount cannot be equal to or larger than maximum transaction amount", selv om dette ikke er tilfellet.

Noen som vet hvorfor dette skjer og har tips til andre lignende nettsider?
Det kan også være for andre populære kryptovalutaer.
Hi Defending! This is LocalMonero staff. We're sorry you're having trouble creating an ad, could you please open a ticket on our support portal to help us debug the problem? We'll fix it within a day or two. To access the support portal, just login to LocalMonero and click on the support button in the left menu.

You can also join our Telegram group @LocalMonero for quicker response.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bumber tråden her, har ervervet et større sum Monero (lovlig) og ønsker å selge for NOK. Selger i Norge er foretrukken, men Sverige og Danmark funker. Noen med gode tips?
Såvidt jeg vet er det ikke så mange som kjøper Monero åpent på nett.

Et alternativ kan være å opprette konto på en exchange (bittrex f.eks) og bytte til BTC, deretter selge til Sturle på bitmynt.no, evt Localbitcoins.com