Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2735
Hei Hei!

Lurer rett og slett på hva det første dere tenker på er når dere ser dette bilde!

Skal legge til en liten tekst, men vet ikke helt hva jeg skal skrive på det
Beklager at det er så elendig kvalitet på bildet
"Hvordan når denne elleveåringen opp til miksebordet?" var det første jeg tenkte.
Såpekoker av rang
DJ Hero/PS3.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
"Hvordan når denne elleveåringen opp til miksebordet?" var det første jeg tenkte.
Vis hele sitatet...
Du mener man bør være "gammel" for å stå bak et miksebord? Så teit.
Bra mobilkamera du har! *Tenkte jeg*
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
"Hvordan når denne elleveåringen opp til miksebordet?" var det første jeg tenkte.
Vis hele sitatet...
Haha, jævla drittsekk.

Jeg tenker at du sikkert scorer mye hos elleveåringchicksa.
Sist endret av ferskvann; 14. januar 2012 kl. 03:18.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av mandelbrot Vis innlegg
Du mener man bør være "gammel" for å stå bak et miksebord? Så teit.
Vis hele sitatet...
Det er vel mer alder i forhold til høyde, og dermed alder på personen på gitte bildet.
Mener ikke at man må være SÅ gammel, men han der ser 11 eller 12 ut.
Bildet er kornete, han har lue og headset osv.
heftiii bilde. du ser dritkul ut.
Sist endret av Dalaras; 14. januar 2012 kl. 03:30.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Det er vel mer alder i forhold til høyde, og dermed alder på personen på gitte bildet.
Vis hele sitatet...
Han gjør narr av at gutten på bildet er ung.
Det var ikke ment som mobbing altså. Jeg syntes bildet var kult og at DJen ser ut som om han konsentrerer seg om jobben.
Fyren fyller 18 dette året, just as a notice....
Bildet var kult det, og du ser kul ut i rollen.

Men det er rett og slett dårlig kvalitet på det, og sånn kan det ikke være om det skal bli tatt seriøst.

Og han ser ikke ut som om han er 11... hahaha, rofl. Jeg gjettet på 16 før jeg så alderen i kommentaren over.
Det er ikke helt uvanlig. Mange 20-25 åringer som blir spurt om legitimasjon for å kjøpe 18 års-grense produkter.

Bla... meg selv.

Har riktig nok begynnt å få skjegg, det hjelper en del.
Topp skoledisko 2004
Det første jeg la merke til var at det mangler en del av skjermen vi ser bak DJ-en, på høyresiden av bildet.
Fine farger og en grei vinkel å ta bildet fra, men syns det skorter litt på kvaliteten på bildet.

Hadde du fikset litt på dette så tror jeg at bildet hadde blitt flott.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
«Heisann! Deg har jeg jobbet med på TG.»

Jeg vet ikke hvilket kamera som er brukt, men om det er pengene det står på: Bruk hvertfall ett eller annet diffuserende materiale foran blits eller lommelykt, som pekes på DJ.
Jeg tenker at motivet og ideen har mye potensialt, men blir voldtatt av ekstremt dårlig teknikk og kvalitet.
Jeg tenker at kombinasjonen lue og t-skjorte er meningsløs og harry.
Jeg tenkte "Ung kar bak miksebordet her" som leda til "hva slags event er det han kjører nå ettersom det ser ut som det er litt proff lysgreie bak. ingen kids gjør slikt.. ahh, event.. What event"

Anna enn det, så ga bildet meg ingenting.

Off topic; Til Mandelbrot og ferskvann; Jeg fatter ikke hvorfor dere skal hakke løs på på slike poster, og spore av så vannvittig. Dere to går jo ballistic for ingenting. Gi faen?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg tenker at det ser ut som om personen kjeder seg veldig mye, og at bilde er av elendig kvalitet. Bakgrunnen var litt stilig.
Trådstarter
19 1
Nå var det riktig nok ikke jeg som tok bilde. Brått står kammeraten min forran meg og tok et bilde. Vinkelen ble tatt fra undersiden, dermed er litt av lerrettet borte.

Bildet ble tatt på et skoleball for en 10 klasse.

Men dette endte egentlig langt off-topic, og fikk ikke akkurat det jeg lette etter.
Jeg synes motivet var kult.
Som andre her har kommentert er ikke bildekvaliteten helt på topp, men det går jo på utstyret bildet er tatt med, og ikke motivet i seg selv.
Jeg synes også at fotografen burde rygget litt for å få med hele skjermen i bakgrunnen.
Over skjermen, og til venstre for skjermen er det et lilla og blått lys. Disse kunne vært redigert bort, eller unngått i utgangspunktet for å få et enda bedre bilde.

TLDR: Kult motiv, men litt lav bildekvalitet. Stå på! =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
"Abstrakt"... Liker det.
Sitat av ferskvann Vis innlegg
Haha, jævla drittsekk.

Jeg tenker at du sikkert scorer mye hos elleveåringchicksa.
Vis hele sitatet...
Tipper han blir bekymret over hva han sa, når du minnet ham på det.
Sitat av RydEN Vis innlegg
Tipper han blir bekymret over hva han sa, når du minnet ham på det.
Vis hele sitatet...
DonTomaso slår meg ikke som en fyr som bekymrer seg noe videre.

Over til Topic:
"enda et halvdårlig bilde med elendig kvalitet..."