Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 6808
Jge har tenkt litt på å få pressa inn en liten plante inne på rommet mitt men trenger ett godt sted å ha den og noen gode tips og råd om det meste.
Her har du et råd: Ikke gjør det...
I beste fall blir du utsatt for hva du regner som for forferdelig når en av foreldrene dine oppdager planta di.
I værste fall utsetter du hele familien din for serriøse problemer og vil aldri få høre enden på visa så lenge noen i slekta lever...
Skal du ha en plante som blir bra, er den nok ikke så liten heller..

Som wolty sier, ikke gjør det. Vent heller til du leier/eier egen leil. gjerne med ett lite rom/klesskap du klarer deg uten og som ingen må gå igjennom for å komme til stua di. Du klarer aldri ha en plante på rommet ditt uten at foreldre/venner legger merke til det..
Digital nomade
trippy's Avatar
Det kommer til å lukte noe helt jævlig uten kullfilter :P
Det du kan gjøre er å lage en computer grow box (søk på YouTube) med vifte og kullfilter. Har ikke prøvd det selv, bare lekt meg med ideen så vet ikke hvor bra det fungerer.
Pc-grow er nok det som er mest aktuelt. Viss du har ett kabinett som er stort nok, stort\høyt midi-tower eller større.
Lowrider er ei plante som kan funke til dette. Men resultatet kan ikke sammenlignes med hps og skikkelig plass eller skap-oppsett. Men noen gram med grønt kan du sikkert få.
Men sikkerhet bør ha høy prioritet ved dyrking, mange som blir tatt pga "dumme" feil og tar sjanser.

Har ikke testet grow selv, men norcan står det litt om pc-grow, ta en titt der.
Sist endret av sneipen; 17. juli 2010 kl. 11:25.
Sitat av Kjell_T_Ring Vis innlegg
Det du kan gjøre er å lage en computer grow box (søk på YouTube) med vifte og kullfilter. Har ikke prøvd det selv, bare lekt meg med ideen så vet ikke hvor bra det fungerer.
Vis hele sitatet...
han har ikke prøvd det selv, men bare lekt med ideen, fordi jeg var forsøkskanin
, og ble bustet da mine foreldre så gloriens himmelske lys komme ut av klesskapet mitt..

Uansett hvordan du vrir og vender på det så er det ingen god ide.

Viser til første svaret i tråden..
Da dealern min en gang for lenge sida ga meg no grønt fullt av frø, trodde jeg det var plantefrø og var keen på å plante dem. Seinere fant jeg jo ut at dette ikke var plantbare frø i det heele tatt, og der får du et problem. Frø er vanskelig å få tak i. Det er risikabelt å kjøpe på nettet, og få dealere selger det; lit tav hovedvitsen med å være dealer er jo å selge shitt, og da er det ikke så jævla smart å gi kunden noe eget å gro.

Når det kommer til plantingen:
1: Ikke gjør det på rommet ditt, eller i huset ditt generelt. Gjør det i en eller annen skog, ett eller annet sted der ingen har grunnlag til å vite at det er du som planter det.
2: Når du skal gro cannabis, trenger planten masse lys og perfekt dosering med vann, noe som gjør det vanskelig å gjøre det i en skog. Egentlig bør du plante i en kjeller med elektronisk sollys (laga til at blomster skal gro) men å plante i en skog på sommern tror jeg er det eneste trygge alternativ

Håper du finner ut av det
Pc-grow så jo bare genialt ut da ..
Sitat av Biffy Clyro Vis innlegg
Pc-grow så jo bare genialt ut da ..
Vis hele sitatet...
Ja, men totalvekten av det du får er ikke så genialt
Sitat av Nikkokikk Vis innlegg
får du et problem. Frø er vanskelig å få tak i. Det er risikabelt å kjøpe på nettet, og få dealere selger det; lit tav hovedvitsen med å være dealer er jo å selge shitt,
Vis hele sitatet...
pisspreik,letteste som finnes

har fått det fra england og nederland selv UTEN problemer,aldri hørt om noen som har blitt stoppa for det der,det skjer bare ikke

handla på everyonedoesit.com og highsupplies.com som kom rett hjem i sin tid

letteste som finnes,MYE lettere enn å skaffe vanlig canna spør du meg

hvertfall for folk som ikke har allverden av kontaktreer

bestiller du på highsupplies nå så har du frøa i jorda innen neste helg,word
Sist endret av Cannaman; 17. juli 2010 kl. 16:47.