Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 6177
går det ann å snorte nobligan?
det er jo sånn ampull piller, med pulver inni.

noen som har prøvd ellerno?
virkestoffet er tramadol hvis det er til "hjelp"...

på forhånd takk
pvøde det bare jeg... så kan dele min "erfaring" med andre...

tok pille dingsen, fikk delt den med leatherman, la opp en liten haug( det er jo 50mg piller).

holdt meg for ene nese boret og snorta inn... svei i nesa, men så...
ca 30 sek eller mindre etter jeg hadde snorta, svevde hodet sånn smått... dårlig konsentrasjon og ekkel smak i munnen...
er en ganske chill rus egentlig, men ikke overskrid ca 600mg i døgnet.. og ps! tramadol er bad for folk med psykiske problemer og depersjoner... be careful
hva mener du? har prøvd dissa før, har selvfølgelig lest om dem, lurte bare på om noen hadde prøvd å snorte dem før...

men greit hvis du vil kalle meg fjortiss...
Nobligan Retard :P
▼ ... over et år senere ... ▼
har 12 rusbrus oh 10 nobligan(tramadol) ska snorte det. hvor mange? hvor mye ska jeg drikke? ska gjøre dette om en time så hyggelig med svar
Sitat av potty
har 12 rusbrus oh 10 nobligan(tramadol) ska snorte det. hvor mange? hvor mye ska jeg drikke? ska gjøre dette om en time så hyggelig med svar
Vis hele sitatet...
Da er det vel for sent nå.. Og jeg har ikke noe svar.

Sitat av Weed
Fjortis...
Vis hele sitatet...
Sitat av Turgon
Nobligan Retard :P
Vis hele sitatet...
Jeg ville bare si at selv om de og de pillene er kjent som apedop for de med litt kunnskap, betyr ikke det at folk behøver å hakke på newbies og slenge dritt for det.

Det er mye dritt å si om de fleste stoffer, og det går helt fint an å legge dette fram på en voksen måte uten å komme med beskyldninger om andre menneskers sjelsevner.
Sist endret av xtapolapocetl; 30. mai 2006 kl. 03:16. Grunn: leif
Tror Turgon synes navnet Nobligan Retard var morsomt (hvem vet hvorfor?), ikke en beskyldning om at evt. (miss)brukere hadde svekkede sjelsevner, "Nobligan Retard" er et legemiddel du finner i felleskatalogen.
▼ ... flere år senere ... ▼
lol pillene kjent som apedop for de med litt kunnskap ?? dette er run of the mill smerte stillende tabletter, siden når fikk du kunnskap om at dette er apedop ? det er hvertfall helt feil.
Nobligane Retard = retard står for forsinkelse, det er nemlig en depot tablett som doserer over tid, hence "forsinkelse"

Knuse slash snorte disse er bortkastet, ta dom som foreskrevet
Gjør som Baggen sier. Medikamentet er designet for opptak gjennom slimhinner i tarm og mage, og moroa skjer i leveren. Snort er bortkastet.