Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1298
Hvordan holder en stempelet i pumpa smuth?
Kjøp nye sprøyter
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man bruker bare pumpen en gang, det er engangsutstyr og ikke beregnet på å brukes flere ganger.
Ikke bruk sprøytene om igjen
Husk å vær en miljøvennlig narkis, og lever plasten til gjennvinning.
Gammel død kompis av meg brukte ta stemplet å gni det inntil siden av nesen for å smoothe det opp.

Anbefales ikke ved tanke på bakteriell invasjon
Sist endret av Kutulu; 24. mars 2019 kl. 13:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det koster ca. 150,- for 100 sprøyter og 100 kanyler. Ikke ødelegg helsen og utsett deg for unødvendig risiko ved å bruke urent eller brukt utstyr, det skal så lite til for å redusere risiko.

Apoteket har taushetsplikt og skal ikke stille spørsmål om hva du trenger utstyret til. Skaff deg en gulboks i sammeslengen.. Liten hundrelapp i tillegg, men da unngår du at andre potensielt kan skade seg pga. deg.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det koster ca. 150,- for 100 sprøyter og 100 kanyler. Ikke ødelegg helsen og utsett deg for unødvendig risiko ved å bruke urent eller brukt utstyr, det skal så lite til for å redusere risiko.

Apoteket har taushetsplikt og skal ikke stille spørsmål om hva du trenger utstyret til. Skaff deg en gulboks i sammeslengen.. Liten hundrelapp i tillegg, men da unngår du at andre potensielt kan skade seg pga. deg.
Vis hele sitatet...
Helt enig,
Bruk gul boks til kanyler og kast sprøyter og stempel i plast kastet
Anonym bruker
"Lykkelig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg kan ingenting om sprøyter, men tenkte kjøre litt mello i sommer ettersom jeg blir så jævla brent etter 5 minutter i sola.
trodde altså det skulle gå bra med 1 pumpe? men altså ikke hehe...

hvordan størrelse på spissen skal man velge? vil helst ikke at det gjør ont.
Brukes insulinsprøyter til sånt. Bittesmå spisser. Fås i hundrepack for 160kr

Er ikke forskjell i spissen på dem. Men fås i 1ml og 0,3ml hvus jeg ikke huske feil
Sist endret av Kutulu; 24. mars 2019 kl. 23:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.