Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 457
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei freaks

jeg er på nedtrapping av subutex nå. _Noen som har slutta på subutex og fått et bra liv? Hvordan var det å slutte? Jeg trapper ned 1 mg/mnd men vurderer å slutte med ibogain som jeg har liggendes. Noen som har erfaringer med det? Jeg sliter litt med psyken så jeg har vært litt skeptisk til å ta ibogain i tilfelle jeg skulle få en trip fra helvete og aldri bli meg selv.

Jeg er nede i 9 mg nå men jeg føler meg normal. har ikke hatt noe særlig problemer med nedtrappinga. jeg lurer så på hvordan jeg er helt uten. Vil livet bli helt jævlig liksom? Syns det er tamt fra før av, subben gir meg ingenting. Skulle gjerne hatt tilbake den følelsen jwg fikk før jeg ble skikkelig avhengig. Noen som ver hva jeg kan gjøre for å få tilbake go-følelsenn?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
kan ikke... for å få subutex må jeg ha rene urinprøver også vil jeg gjerne ha lappen etterhvert. Er ikke så glad i weed heller..
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er det deg, annveig?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er ikke annveig... ung mann her