Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3122
Da har Canal Digital mistet rettighetene for og vise TvNorge.
Er det noen som vet om sider man forsatt kan se TVNorge og Max? Må ha støtte for Chromecast.
Vet Dplay.no viser disse kanalene men støtter ikke Chromecast.

For dem som er interessert i informasjonen rundt Canal Digital og TvNorge, her en meldingen alle i Canal Digital har fått tilsendt:
http://dialog.canaldigital.no/canald...016AA0A5E.html
Alle ble oppgradert til 100Mbit internett, Du kan jo benytte anledningen til å gå bananas på piratebay
ALLE blir feil.
Vi som har via parabol får ikke.

Jeg fikk en mail der jeg ble tilbudt 3 GRATIS leiefilmer igjennom Canal Digital GO. Noe som er LATTERLIG. 3 gratis filmer?? Helt utrolig.
Overskuddsmateriell
dplay er gratis å bruke så ser ikke den store utfordringen med dette.
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Alle ble oppgradert til 100Mbit internett, Du kan jo benytte anledningen til å gå bananas på piratebay
Vis hele sitatet...
Hjelper vel lite for de som betaler for 500 mbit, kan jo håpe på å slippe å betale 1000 kr for 500 mbit som egentlig er veldig stiv pris.

Men tviler på dette er langvari enten går prisene opp ellers må kundene finne annen levrandør.
Sitat av Bullhill Vis innlegg
dplay er gratis å bruke så ser ikke den store utfordringen med dette.
Vis hele sitatet...
Er vel nesten ingenting på dPlay som er gratis?
dplay er ikke gratis nei.
Sitat av Bullhill Vis innlegg
dplay er gratis å bruke så ser ikke den store utfordringen med dette.
Vis hele sitatet...
Dplay er IKKE gratis og funker ikke på Chromecast som jeg trenger
Det har vel kommet en ny dplay, som jeg fikk til og bruke når jeg logga inn med chrome.. Men det er lov og arrestere meg på det..

Edit: Mente vel ny spiller, orker ikke gå ned og sjekke. . Sorry
Sist endret av McIvar; 2. februar 2016 kl. 02:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av McIvar Vis innlegg
Det har vel kommet en ny dplay, som jeg fikk til og bruke når jeg logga inn med chrome.. Men det er lov og arrestere meg på det..

Edit: Mente vel ny spiller, orker ikke gå ned og sjekke. . Sorry
Vis hele sitatet...
Det kan jeg bekrefte. Vanlig Dplay støtter ikke chrome, men hvis du velger å bruke "beta-versjonen" av den nye siden deres går det helt fint. Da kan du caste til chromecast ved å bruke tillegget til Gchrome.