Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 715
Hei.

Vurderer å studere innen varehandelsledelse, og ta studiene på BI for Bachelor i Varehandelsledelse..

Vet noen hva arbeidsmarkedet der ute ser etter, er det viktig for dem mener jeg om man tar bare litt økonomiutdannelse og så prøver å få seg en daglig leder stilling eller tror du det er lettere å få jobb om man har erfaring fra å jobbe i butikk og man da i tillegg har en bachelor grad i varehandels ledelse?

Hva ville dere gjort, tatt full Bachelor grad eller bare den økonomi utdanning man trenger for å jobbe som Daglig leder?
Full bachelor grad. Men jeg har i det hele tatt ikke ville gått BI, men det er en annen sak.
Trådstarter
har du noe annet sted du kan anbefale, jeg har bare funnet BI til nå..
Kan være det ikke finnes andre plasser det går an, jeg vet lite om studiet
Tror nok du får bedre råd fra rådgiveren din, enn du gjør av en gjennomsnittsnerd på et forum som bare er ute etter å ytre sin mening, da dette er eneste plassen noen vil høre på ham/henne
BI: Bedre en Ingenting . Største fordelen med privatskoler er foreleserene kommer stort sett alltid fra næringslivet. En kompis av meg som går IT Ledelse har f.eks. en foreleser som er itsjefen for Sparebanken Vest. På offentlige universiteter er foreleserene ofte _meget_ høyt utdannede professorer og doktorer, men det er ikke en selvfølge att de vet hva som skjer utenfor ett universitet..