Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 529
Fikk regning fra strømselskapet her om dagen. Greit nok at jeg fikk 3700,- på tre mnd, men sjekk denne:

Oppgjør energi: 08.03.04 til 08.03.04
Forbruk: 551 kWh
!!

What? Her har jeg altså klart å bruke strøm for 180 spenn på EN dag!? Vanligvis bruker jeg det på en uke.. max..

Ringte inn og sjekket, og de hadde ikke gjort noen feil.
Lurer på å sjekke om noen sniker på min strøm her i huset:P


Gah..
-p
hoho..visste du forresten at et menneske (på 75kg) har en indre energi som er 6 ganger større en den totale energien vi bruker i Norge til sammen? :P

Ganske offtopic, men er så trøtt at jeg syns det var litt artig å tenke på nå...helt sjukt egentlig..
Petter.. er dette et forsøk på å "late som" du ikke har noen ekstremt strømkrevende svenske.. hrm.. pumper?
Trådstarter
37 2
Opprinnelig postet av oivind
Petter.. er dette et forsøk på å "late som" du ikke har noen ekstremt strømkrevende svenske.. hrm.. pumper?
Vis hele sitatet...
øivind: jeg har faktisk ikke brukt den pumpa jeg opprinnelig stjal fra deg, nei:P .... den står der bare og ser fin ut som blomstervase..

-p