Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 777
Bandet mitt og jeg var nettopp i studio og spilte inn vårt første album.

Vi spiller melodisk death metal.

her er en av låtene: http://youtu.be/WKw4hqQ_41U

feedback?

kan forøvrig være verdt ånevne at Steve Powell fra Anaal Nathrakh spilte inn trommer for oss
Sist endret av Bayne666; 15. mai 2011 kl. 05:02.
Infinitum
Smile's Avatar
Oi , dette var skikkelige greier ass ! Virker veldig proft. Bra låt !
Hørtes veldig bra ut. Ikke noe spesielt å kritisere.

Kan for ørvig nevne at jeg hadde likt å høre litt mer variasjon fra vokalisten. Men det er nok bare min personlige mening
Jeg likte det jeg hørte!
Har egentlig ikke så mye å kritisere, men jeg tror jeg ville blitt mer engasjert om dere hadde klart å klemme inn noen fengende gitarriff litt tidligere i låten.

Men hva med å laste opp til andre sider enn youtube i fremtiden?
Grunnen til at jeg nevner dette er pga. kvaliteten ikke akkurat pleier å være knall der inne.

Stå på videre!
Trådstarter
Sitat av Smile Vis innlegg
Oi , dette var skikkelige greier ass ! Virker veldig proft. Bra låt !
Vis hele sitatet...
Takk for det

Sitat av Diox Vis innlegg
Hørtes veldig bra ut. Ikke noe spesielt å kritisere.

Kan for ørvig nevne at jeg hadde likt å høre litt mer variasjon fra vokalisten. Men det er nok bare min personlige mening
Vis hele sitatet...
Takker, jeg får prøve å variere litt mer på scenen da

Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg likte det jeg hørte!
Har egentlig ikke så mye å kritisere, men jeg tror jeg ville blitt mer engasjert om dere hadde klart å klemme inn noen fengende gitarriff litt tidligere i låten.

Men hva med å laste opp til andre sider enn youtube i fremtiden?
Grunnen til at jeg nevner dette er pga. kvaliteten ikke akkurat pleier å være knall der inne.

Stå på videre!
Vis hele sitatet...
Takk så mye
Vi er i prossessen, så vi kommer til å laste opp på ganske mye mer enn youtube. Vi har låten oppe på fb og den kommer mest sannsynlig på myspace idag eller imorgen