Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 948
Først må jeg bare si at jeg lurer på om det her er mulig å gjennomføre, uten at jeg hat tenkt å gjøre det.
Spørsmålet er om det går an å lage et program i VB.net som tar å sletter hele registret på pc'en til det uheldige offeret ditt, eller bare sletter noen kritiske deler som er nødvendige for at pc'en skal kunne kjøre normalt. Her kan du se at det går an å legge til data i registeret og da går det vell an å lage en kode som sletter deler av registeret? Håper noen kloke hoder her har svar.
du veit du har en fil i cwindows som hetter regedit.exe
http://techsupt.winbatch.com/ts/T000001029F18.html

så lager du bare bat fil og kjører den.

NB: er pc'en uten firewall og du veit brukernavn pass så kan du koble til pc'en og gjøre det remote rett fra file i regedit.
Sist endret av ranvik; 1. april 2010 kl. 19:04.
Litt av poenget er å lage et program som gjør dette automatisk, for å så få noen til å åpne det og at det da fucker opp pc'en hans.
Ja det er fullt mulig å gjøre dette, sålenge brukeren som kjører fila har administrator rettigheter.

Dette er forsåvidt noe som de gamleste av de gamle virusene gjorde for å ødelegge pc-en din.