Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2882
Det jeg lurer på er hvorfor slår oxykodon ut på benzo? Har gjort det på de siste 5 urinprøvene jeg har tatt.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Mulig det ikke er oksykodon du tar
Trådstarter
33 8
Er i behandling fortiden og har resept fra legen. Apotek varer.
Her er det flere muligheter slik jeg ser det.

1. Apotekvarene dine er falske.
2. Noen gir deg benzo uten at du vet det.
3. Prøvetaker er ute etter å ta deg.
4. Du har spist benzo.
Trådstarter
33 8
Nope ingen av de svarene stemmer desverre. Skjønner faen ikke hvorfor det slår ut. Prøvd og google det og alt mulig.
Opplevde det samme på kostskole under "tilfeldig" pissings. Ante ikke hva de prata om for jeg hadde aldri satt mine bein i et benzodiazepin. Skjønte aldri hvorfor, men ledelsen der var særdeles suspekt på mange måter.
Hør om du kan prøve en annen pissetest, evt blodprøve og se hva slags resultat dere får da.
Kan jeg spørre hvem som skal ha pisset ditt? Uten at du doxxer deg sjæl.
Sist endret av Bothrops; 5. desember 2019 kl. 22:46.
Trådstarter
33 8
Hvis du leser hva jeg har skrevet så er jeg i rusbehandling. Så da blir det jo de ansatte her.
Fikk nok ikke med meg den detaljen. Prat med de ansatte
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du har inntatt ksalol som du nevner fra en av de andre trådene dine så er det nok derfor.
Et nydelig stykke detektivarbeid av Fortvilet Finnhval.

Applaus fra meg
Trådstarter
33 8
Kan ikke bruke noe. Er i behandling. Men får oxykodon grunnav smerter. De ansatte skjønner ikke hvorfor de heller. Nei har ikke brukt noe.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du husker sikkert ikke at du har tatt benzo????
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er dette labanalyse eller hurtigtest? Hurtigtester er kjent for å ikke være helt pålitelige.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er dette labanalyse eller hurtigtest? Hurtigtester er kjent for å ikke være helt pålitelige.
Vis hele sitatet...
Hurtigtest eller ikke, du får ikke en falsk positiv 5 ganger på rad.
Trådstarter
33 8
Har ikke tatt noe som helst under oppholdet i behandling.. har Hatt rene prøver hele tiden. Begynte på oxykodon for litt over 1 mnd siden og da begynte prøvene og slå ut på benzo. Så spørsmålet mitt er igjen veit noen hvorfor oxykodon slår ut på benzo??
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Virker jo skiikkelig rart da... enig i at det jeg kommer med nå er litt far-out men kanskje du har fått feil medisin en dag av de ansatte på rus behandlingen?
Oxynorm kommer i kapsler gjør det ikke?

En kapsel kan man jo åpne, tømme virkestoffet og putte oppi noe annet.
I teorien, hadde vært helt fjernt om en ansatt på rusinstitusjon hadde gjort noe sånt.

HVILKET benzo slår det ut på?

Diazepam og Klonazepam kan sitte igjen i kroppen ganske lenge om du har brukt det innenfor den siste måneden. Kanskje mer om forbruket var høyt.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Oxynorm kommer i kapsler gjør det ikke?

En kapsel kan man jo åpne, tømme virkestoffet og putte oppi noe annet.
I teorien, hadde vært helt fjernt om en ansatt på rusinstitusjon hadde gjort noe sånt.

HVILKET benzo slår det ut på?

Diazepam og Klonazepam kan sitte igjen i kroppen ganske lenge om du har brukt det innenfor den siste måneden. Kanskje mer om forbruket var høyt.
Vis hele sitatet...
Yess jeg er enig i at det er far out men begynner jo å gå litt tom for alternativer her da. Er jo ikke uhørt at helsepersonell gir feil medikament.

TIL TS: Du sier du har hatt de siste 5 prøvene dine slå ut positivt på benzo, Hadde du noen prøver før dette som kom ut negative? hvis du kun har tatt 5 prøver og alle har vært positive så tror jeg at krystallkongen er inne på noe. men om du har hatt negative prøver i forkant av 5 seperate prøver så høres dette rart ut as...
Trådstarter
33 8
Har snart Vært et halvt år i behandling og før jeg begynte på oxykodon så var alle prøvene mine rene. Etter jeg begynte på de har jeg hatt 5 prøver som har slått ut på benzo. Testen viser ikke spesifikt hva slags benzo.
Man har jo hørt historier om leger og andre ansatte i helsesektoren som får tillitsbasert tilgang til sterke medisiner og blir avhengige.

Er helt usannsynlig, men hva om en av de ansatte som deler ut medisin til deg tømmer ut oxykodonen fra kapslene og knuser en sobril for så å ha pulveret oppi kapselen igjen?

Jeg synes først og fremst du skal få sendt inn en urinprøve til labtest og sjekke hvilket benzo du tester positivt for.

Neste gang du får medisinen din (oxykodonen) lar du vær å ta den, og sjekker mulighetene for å få testet innholdet i kapselen.

Ser ingen andre muligheter for å nøste opp i det her.
"Neste gang jeg får opiater så lar jeg vær å ta de"
Sa ingen opiat bruker noensinne
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
@krystallkongen da tror jeg det feks er mer sannsynlig at de ansatte for eksempel skal dele ut 2 forskjellige medisiner til 2 forskjellige personer også har de levert ut feil medisin til feil person, også er det jo veldig lett og bare knaske det man får av helsepersonell uten og tenke over det.

TIL TS: Er det synkende verdier du får på de positive prøvene, eller hvordan tester er det?
Regner med at oxykodonen blir delt ut daglig, og da er det jo veldig merkelig om de har bytta om på medisinene hver eneste dag. Kanskje fler ganger om dagen til og med.

Synes det her høres rart ut.

Finn ut hva som er i kapslene du får, og finn ut hvilket benzo du tester positivt for.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Går du på zoloft eller voltaren?
Sist endret av Absurd; 7. desember 2019 kl. 19:43.
Trådstarter
33 8
Det er ikke capsler det er en tbl. Og det er det eneste jeg bruker.
Legg ut et bilde av pillen du får da.

Legg ut bilde.

Du vet vel hva medisinen du tar mot sterke smerter daglig heter?
Reltebon?
Oxycontin Mundipharma?

Hvor mange mg er tabletten på?
Er tabletten hvit eller farget?
Sist endret av krystallkongen; 7. desember 2019 kl. 22:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Oppdatering?