Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1023
Halla Freaks,

Lurte på når neste gang jeg kan ut på tur ettersom jeg trippet på søndag med ca. 150ug. Har planlagt å trippe på fredag/lørdag vil det være innenfor med tanke på toleranse?

Hadde en artig trip, men hadde spist en sterk chili noen timer før og den svei som bare rakkern i magen til tider under trippen og neste morgen. Trodde først at jeg var så inni trippen at jeg glemte å puste, dermed fikk litt magesmerter. Men det var altså chillien xD Så anbefaler ikke det
Du KAN trippe igjen neste helg, men du har fortsatt toleranse igjen, så det vil være svakere enn forrige gang. Sløs med LSD spør du meg.
vent heller 2 uker, hvis du på død og liv må trippe igjen fortest mulig, da er du mest sannsynlig på baseline igjen.
Men om det er lurt eller ikke, det vet du best selv hvis du tenker deg godt om.

En trip er litt som Russisk rulett. Tar du det for ofte, legger du til en ekstra kule i løpet. Plutselig sitter du der og har blåst av deg hodet (psyken) og angrer noe jævlig pga du hadde for mange kuler i løpet, det går bra helt til det ikke gjør det.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
D
En trip er litt som Russisk rulett. Tar du det for ofte, legger du til en ekstra kule i løpet. Plutselig sitter du der og har blåst av deg hodet (psyken) og angrer noe jævlig pga du hadde for mange kuler i løpet, det går bra helt til det ikke gjør det.
Vis hele sitatet...
Hvor har du det ifra? Noe kilder/forskning?
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Festivalene som har vært på Værøy i Lofoten så er det mange som tok syre daglig, men mengdene gikk jo selvfølgelig opp dag etter dag for å få effekt pga rask toleranse på det.
Skal nok ikke mer enn en uke til for å "resette" men det beste er nok å vente minst 1mnd.
Anonym bruker
"Rik Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk går jo på festivaler som Ozora å tar syre vær dag. Så jeg tror nok du får effekt, kansje du trenger litt høyere dose.

LSD er oppskrytt btw.
Det er nok noe i det EvilSink sier, men jeg hadde vinklet det mindre dramatisk. Turer man ofte så tærer man på hodet og man risikerer vanskeligere og vanskeligere turer. De færreste orker å ture annenhver uke over lengre tid nettopp på grunn av dette. Etter å ha hatt i overkant mange slike opplevelser på kort tid så kan man være litt kjørt i hodet over lengre tid da det er veldig mye å fordøye.

TS: det går for det meste fint etter min erfaring med to ukers pause, effektmessig snakker jeg om.
Sist endret av Relevant; 3. november 2020 kl. 00:36.
Det er mulig å trippe flere dager på rad hvis du høyner doseringen rikelig. Det er også viktig å merke at "magien" blir borte selv om du overstyrer toleransen på denne måten. Har selv dratt den så langt som 3 trips på rad med minkende effekt/høyere dosering tatt i hensyn.
5 dager hvile høres ut som om det mest sannsynlig ikke er nok til at toleranse/magi nullstilles, men jeg kan si at jeg for min del nok fortsatt hadde kunne kost meg rikelig selv på en noe svakere trip.

Dårlige analogier er litt som Russisk rulett, én av seks ganger passer de.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for svar folkens


Veldig grei graf
Sist endret av Jorg; 4. november 2020 kl. 18:11.