Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1445
Fra tights.no (Zembrin), Helthjem leverer de på dør, men jeg har ikke postkasse utenfor bygningen og de forventer å levere pakken min i natt. Derfor blir de liggende ute i noen timer, tror dere dette vil ødelegge pillene?
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, mest sannsynlig. Pillene du har bestilt bør oppbevares (sitert fra esken): «bør oppbevares tørt og svalt, i romtemperatur»

Kanskje sette på alarm og hente dem når de kommer på døren?
Upendo!
Trådstarter
OK. Takk for tilbakemelding. Jeg får visstnok SMS på telefonen når de leveres og jeg våkner i alle fall 4 - 5 ganger i løpet av natten. Tror det løser seg.

Det står 'Store in a cool, dry place' på flere nettbutikker.

Hva mener de med dette?
Sist endret av K-Uche; 11. februar 2020 kl. 22:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hjemlevering på natten?

Noe 1337 speech jeg ikke tar?
Sist endret av iiconanii; 12. februar 2020 kl. 03:09.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, mest sannsynlig.
Vis hele sitatet...
Mest sannsynlig vil det ikke påvirke pillene overhode.
Ingen problem, kjenner folk som graver ned store parti med ksalol galenica alprazolam på vinter og sommer. Det er for mye piller til å ha inne, med politiet luskende rundt. Jeg fant en gang en slik grav ved et uhell, tok bare fem av sikkert hundre brett som lå der. Hadde jeg tatt alt og de fant ut det var meg, hadde jeg slitt ja. Neste dag var de vekk.

s