Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  110 9308
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Hvilken rettigheter har han liksom i USA da? Hva kan han forvente seg? Mest sansynlig tortur og eventuelt henrettelse etterpå. Dette her strider mot norske lover.

Edit: leif
Vis hele sitatet...
Torturen i Gitmo-leiren på Kuba er det slutt på. Politi og fengselsmyndigheter i selve USA bruker ikke tortur. Har ingen hensikt da "bevis" framkommet under tortur må avvises av domstolene.

Tviler forøvrig på at USA ønsker han utlevert da det er meget tvilsomt om det fins bevis for forbrytelser som holder til domfellelse i en amerikansk rett. Og da blir han bare en ny tvilsom person som de i likhet med Norge nå ikke blir kvitt.

Men vil de likevel det, kan vi gå ut fra at en avtale med Norge om ikke dødsstraff, vil bli respektert. Og i USA i motsetning til i Irak er det ingen private bander/sekter som vil forsøke å likvidere han.
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Hvilken rettigheter har han liksom i USA da? Hva kan han forvente seg? Mest sansynlig tortur og eventuelt henrettelse etterpå. Dette her strider mot norske lover.

Edit: leif
Vis hele sitatet...
Jeg sa bare min personlig mening, om han så ble torturert hver eneste dag om han ble sendt til USA hadde ikke brydd meg noe særlig.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Jeg sa bare min personlig mening, om han så ble torturert hver eneste dag om han ble sendt til USA hadde ikke brydd meg noe særlig.
Vis hele sitatet...
Eller at han hadde fått livsstidstraff i USA, slik at han kunne blitt pult i ræva hver jævla dag. Hadde ikke gjort meg noe heller.
Her blir en rasende mulla Krekar pågrepet

Godt å sjå at det framleis er nokon som tenkjer i Politiet!
http://www.tv2.no/nyheter/kastet-ste...r-3743793.html

Tilhengere av Krekar kastet stein mot tv 2 team.
Sist endret av ParadiseCity; 27. mars 2012 kl. 22:52.
Sitat av timerbeltkiller Vis innlegg
Torturen i Gitmo-leiren på Kuba er det slutt på. Politi og fengselsmyndigheter i selve USA bruker ikke tortur. Har ingen hensikt da "bevis" framkommet under tortur må avvises av domstolene.

Tviler forøvrig på at USA ønsker han utlevert da det er meget tvilsomt om det fins bevis for forbrytelser som holder til domfellelse i en amerikansk rett. Og da blir han bare en ny tvilsom person som de i likhet med Norge nå ikke blir kvitt.

Men vil de likevel det, kan vi gå ut fra at en avtale med Norge om ikke dødsstraff, vil bli respektert. Og i USA i motsetning til i Irak er det ingen private bander/sekter som vil forsøke å likvidere han.
Vis hele sitatet...
Du er så naiv. Hvis det er noe de kan, er det tortur og dømming selv om det er meget manglende beviser.
Sist endret av nikons; 27. mars 2012 kl. 22:53.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
http://www.tv2.no/nyheter/kastet-ste...r-3743793.html

Tilhengere av Krekar kastet stein mot tv 2 team.
Vis hele sitatet...
Mhm, men ingenting blir gjort. Norge velger ikke å kaste ut ekstremistene en gang. Disse er en fare for det norske samfunn og folk, selvom de blir fengslet. For et tryggere samfunn, må noe gjøres. Det er rett og slett naivt å tenke noe annet her.
Sist endret av Kusetjuv; 27. mars 2012 kl. 23:01.
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Eller at han hadde fått livsstidstraff i USA, slik at han kunne blitt pult i ræva hver jævla dag. Hadde ikke gjort meg noe heller.
Vis hele sitatet...
Ser da ut som det finnes folk her i heimen og som har noe barbariske holdninger vi ellers kunne være foruten. Det er pussig hvor mye grums som velter opp fra folkedypet enkelte ganger
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Har også en følelse av at dere stemmer rødgrønt, så da gir jeg hvertfall opp.
Vis hele sitatet...
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Haha, typ "alle" mener det samme som meg. Så da er nok alle barbarere! Right?
Ikke si du ikke har lyst til at det samme skal skje? Vent, du er sikkert innvandrer?
Vis hele sitatet...
Dropp å dra inn tullete, irrelevante kommentarer om hva du tror dine meningsmotstandere er eller tenker. Det fordummer hele diskusjonen.

Det er også en drøy påstand å si at 'typ "alle" mener det samme som meg'. Det har du selvfølgelig ikke belegg for å si.

Hvorfor ikke bare holde seg til det diskusjonen handler om?

EDIT: Velger kun å kommentere det siden det tydeligvis ikke nytter å bruke rapporteringsknappen.
Sist endret av apocalypse; 27. mars 2012 kl. 23:36.
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Haha, typ "alle" mener det samme som meg. Så da er nok alle barbarere! Right?
Ikke si du ikke har lyst til at det samme skal skje? Vent, du er sikkert innvandrer?
Vis hele sitatet...
Doper du deg ???
Sitat av Ella Vis innlegg
Doper du deg ???
Vis hele sitatet...
så alle som ikke har samme meninger som deg doper seg ? har du en svart liten bart og fett hår gredd til siden ?