Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 6864
Hey, har sitti og googla etter fake leg i 1 time nå, også søkt her på nFF, fått mange rare linker. Jeg brukte denne før: www.photo-id.co.uk

Men den virker som er solgt. Noen som vet om noen sider som selger id med norsk flagg på?

Trenger ikke være bra, kan godt bare være et skole bevis!
Men husk en ting, at det funker dårlig å kjøpe Øl og tobakk med skolebevis, har flere venner som er 18år som har prøvd å kjøpe snus med skole bevis, men de i kassa nekta bare og sa at det ikke var legitimasjon.
Okey, såpass ja!
Må vel bare punge ut noen lapper for et som ser ekte ut da

Noen her som fikser legg?
er det ikke lov er det bare og redigere posten.
Sist endret av Rallo Tubbs; 8. november 2009 kl. 00:39.
Hva med å faktisk vente til du er 18? Det er bedre å gå uten røyk / øl enn å få bot på et par lapper for dokumentforfalskning (går vel under det?)

Edit: der var moralprekenen ute av veien

Og ja: Burde ikke kjøpe i din lokale matvarebutikk, da de helt sikkert vet hvor gammel du er, også om du har prøvd å kjøpe før :P
Dra litt ut av byen med Fake leg., det burde funke.
Sist endret av Dimergon; 8. november 2009 kl. 00:51.
det er ikke vanskelig å lage... Hvilket årstall er du født i?
Sitat av Wangsta Vis innlegg
det er ikke vanskelig å lage... Hvilket årstall er du født i?
Vis hele sitatet...

Jeg har allerede et slikt legg(bank kort).
Hvor jeg har skrapa vekk noen tall så det ser ut som jeg er født i 91, men noen som har en grei guide på dette?
Sist endret av Rallo Tubbs; 8. november 2009 kl. 00:55.
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Hva med å faktisk vente til du er 18? Det er bedre å gå uten røyk / øl enn å få bot på et par lapper for dokumentforfalskning (går vel under det?)
Vis hele sitatet...
ikke for å syte, men jeg tipper _veldig_ på at man får betraktelig mer enn 2 lapper og en fy-fy på lanken for dokumentfalsk i Norge.


forøvrig enig med det første du sier:
vent heller til du er 18.

ikke vits å sjanse på dokumentfalsk for filleting.
Sitat av _tommen_ Vis innlegg
ikke for å syte, men jeg tipper _veldig_ på at man får betraktelig mer enn 2 lapper og en fy-fy på lanken for dokumentfalsk i Norge.


forøvrig enig med det første du sier:
vent heller til du er 18.

ikke vits å sjanse på dokumentfalsk for filleting.
Vis hele sitatet...
Altså, det er jo ikke sånn at politiet stopper deg og spør etter leget ditt fordi de tror det er falskt.

Om en kassa dame / mann tar legge og sier dem skal ringe politiet osv, napper du bare kortet ut av henda på dem og sier du har dårlig tid.
Skaff deg heller et skikkelig lösskjegg og noen stygge klaer, hell litt rödsprit her og der og generelt se ut som en litt gammel eldre alkoholiker
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Heller prøv å kjøp på vinterstid, når det er snø osv, så får du en kompis til å holde av jakka og eventuelt genser, så går du inn i tskjorte. ser ut som du kommer rett fra bilen vett
tror ikke den siste funker særlig. De fleste under 18 har en kroppsbygning som viser at de er under 18. Og om kassadama er i tvil, ber hun deg bare hente legget i bilen
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
kommer litt ann på hvor gammal du er og da ;p

er ikke lett å se forskjell på en 16-17-18 åring når man selv er 25-30++
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
ting som funker er: ha ett par nøkler i handa, bankkortet klart, eller "lappen" altså mopen/lett mc, mange som tenker "Rosa kort= bil"
Hva med å bare spørre noen eldre venner av deg, om de har lyst til å kjøpe røyk og drikkevarer for deg?

Og når du sier det ser ut som du er født i 91 på bankkortet ditt, så tipper jeg du har skrapa fra en egentlig 97?
Og 12 åringer, burde virkelig ikke røyke eller drikke:P dere burde leke POKEMON!
Var i alle fall det jeg gjorde når jeg var 12:P



Sitat av moan1244 Vis innlegg
tror ikke den siste funker særlig. De fleste under 18 har en kroppsbygning som viser at de er under 18. Og om kassadama er i tvil, ber hun deg bare hente legget i bilen
Vis hele sitatet...
Har du sett dagens bole-ungdom eller?:P begynner i 14 års alderen, og er svære som bjørner!
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Om en kassa dame / mann tar legge og sier dem skal ringe politiet osv, napper du bare kortet ut av henda på dem og sier du har dårlig tid.
Vis hele sitatet...

Jah, det trikset fungerer i minst to av ti tilfeller, så det bør være rimelig safe...
HErregud du aner dere hvor mange diskusjoner det er romdt fake legg og hvordan kjøpe øl og hvordan kjøpe tobakk og hvordan kjøpe snus og hvordan klare faktisk å kjøpe uten legg osv. Bruk søkefunksjon !
Norge er ganske nazi når det kommer til dokiúmentforfalskning og pengeforfalskning. (Lenge leve kapitalismen sier jeg bare!) Vet ikke hvordan det er med nedre strafferamme angående dokumentforfalskning, men det lønner seg å være voldtektsmann framfor kapitalvinning med forfalskning. Nedre strafferamme for å voldta noen er 1 år, mens nedre strafferamme for å forfalske en 50-lapp er 3 år tror jeg. Husker ikke helt hva rettslæreren sa.

Men pass på å ikke bruk legget i butikken på hjørnet der du bor liksom. Dra isåfall litt lenger bort enn det, så skal det ikke være så stor sjans for å bli tatt tror jeg.
Sitat av Bassalf Vis innlegg
Har du sett dagens bole-ungdom eller?:P begynner i 14 års alderen, og er svære som bjørner!
Vis hele sitatet...
Ja, men som oftest så har de barne fjes.

Har sett veldig mange som er ganske svære for alderen men barne fjes har de ^^
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Ja, men som oftest så har de barne fjes.

Har sett veldig mange som er ganske svære for alderen men barne fjes har de ^^
Vis hele sitatet...
Trenger ikke det helle vettu. De er proppa fulle av testosteron så mange av de har skjeggveks og hele pakka..

Synd de ikke fatter at de får skromp-pong og liten tiss når de blir eldre! haehea

Anyway, back to topic: Kan da ikke være så vanskelig å finne noen venner som kan kjøpe for deg?
Om du ikke 12 år da, for da har du kanskje ikke så mange venner eller brødre til å kjøpe for deg:P
Skal ikke oppfordre til noe, men du kan jo begynne aa lage alkohol selv Jeg vil ikke anbefale plastbrenneren(google) om du skal gjöre det
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Ja, men som oftest så har de barne fjes.

Har sett veldig mange som er ganske svære for alderen men barne fjes har de ^^
Vis hele sitatet...
Haha har sett noen selv, fikk max sjokk rofl.
kan vi komme tilbake til poenget. ikke hvordan se ut/oppføre deg som du er 18, men hvor man faktisk kan skaffe legget?
Du kommer ikke inn på utesteder om du drar på deg gamle klær og ser ut som en alkoholiker
Har noen kompiser som har skrapa vekk litt av noen tall på kortet, og de får kjøpt både alkohol og snus på vanlige butikker. Men hvis du er en rutinert kassatype, så ser du lett at det er noen mistenkelig med tallene.
Hvis du holder kortet helt vannrett, så ser man at det er gjort noe med tallet altså at det er skrapa.
Var værtfall lett og se på mine kompiser sine kort.

Men hvis du er desperat og ikke bryr deg om å bli tatt for dokumentforfalskning så kjør på. Kjøp deg penn og pinsett(?) og begynn å skrap!
Hva med å bestille utstyret fra siden du linket til, og lage selv?
Sitat av Bassalf Vis innlegg
Trenger ikke det helle vettu. De er proppa fulle av testosteron så mange av de har skjeggveks og hele pakka..

Synd de ikke fatter at de får skromp-pong og liten tiss når de blir eldre! haehea

Anyway, back to topic: Kan da ikke være så vanskelig å finne noen venner som kan kjøpe for deg?
Om du ikke 12 år da, for da har du kanskje ikke så mange venner eller brødre til å kjøpe for deg:P
Vis hele sitatet...
Faktisk så kan en bivirkning hos unge i prepuberteten være forstørrelse av penis. Og en penis kan umulig krympe med bruk av steroider. Ballene kan krympe

Tilbake til topic. Bedre å få tak i legitimasjonen til en noen som er gamle nok og bruke. Blir ikke anmeldt for dokumentforfalsk da. Fordi du har ikke endret på noen "dokumenter". Og forresten med dokumentforfalsk så kan du si goodbye til Usa og ett par andre land hvis du skal reise i framtida. (I verste fall hvis du får dokumentforfalsk på rullebladet) Og dette for å få kjøpt røyk? Istedenfor å få noen til å kjøpe for deg eller vente de få åra til du er gammel nok.
Sitat av Bassalf Vis innlegg
Hva med å bare spørre noen eldre venner av deg, om de har lyst til å kjøpe røyk og drikkevarer for deg?

Og når du sier det ser ut som du er født i 91 på bankkortet ditt, så tipper jeg du har skrapa fra en egentlig 97?
Og 12 åringer, burde virkelig ikke røyke eller drikke:P dere burde leke POKEMON!
Var i alle fall det jeg gjorde når jeg var 12:P





Har du sett dagens bole-ungdom eller?:P begynner i 14 års alderen, og er svære som bjørner!
Vis hele sitatet...
hahaha!
Nei, jeg er ikke født i 97!


Sitat av Neogeno Vis innlegg
Faktisk så kan en bivirkning hos unge i prepuberteten være forstørrelse av penis. Og en penis kan umulig krympe med bruk av steroider. Ballene kan krympe

Tilbake til topic. Bedre å få tak i legitimasjonen til en noen som er gamle nok og bruke. Blir ikke anmeldt for dokumentforfalsk da. Fordi du har ikke endret på noen "dokumenter". Og forresten med dokumentforfalsk så kan du si goodbye til Usa og ett par andre land hvis du skal reise i framtida. (I verste fall hvis du får dokumentforfalsk på rullebladet) Og dette for å få kjøpt røyk? Istedenfor å få noen til å kjøpe for deg eller vente de få åra til du er gammel nok.
Vis hele sitatet...
Er allerede nekta USA! så det er samme faen.


Sitat av DfenZ Vis innlegg
Hva med å bestille utstyret fra siden du linket til, og lage selv?
Vis hele sitatet...
Dem kommer jo ikke ferdig laga derfra? gjør dem?
Sist endret av Rallo Tubbs; 8. november 2009 kl. 12:21.
1. Han er nok 94.
2. Nektet USA? For hva da..? Av foreldre eller politi? Tenk litt fram i tid. Ikke planlegg 1 time fremover, men tenk på at det kanskje hadde vært kjekt å dra til USA som 50-åring..?
3. Nei, de kommer ikke ferdig lagd.
Sitat av Jazzin Vis innlegg
1. Han er nok 94.
2. Nektet USA? For hva da..? Av foreldre eller politi? Tenk litt fram i tid. Ikke planlegg 1 time fremover, men tenk på at det kanskje hadde vært kjekt å dra til USA som 50-åring..?
3. Nei, de kommer ikke ferdig lagd.
Vis hele sitatet...
1. Riktig
2. Har allerede en haug på rullebladet, så er goodby til USA.
3. De kom ferdig lagde fra den linken jeg la ut i første post før.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Det med å gå inn i t-skjorte på vinteren for å kjøte det du skal ha fungerer faktisk gull. Brukte det noen ganger når jeg var mindre :-) T-skjorte er litt overkill uansett. Ingen setter seg inn i en kald bil med t-skjorte. Men genser er gull.
Sitat av Kekurikekaka Vis innlegg
Det med å gå inn i t-skjorte på vinteren for å kjøte det du skal ha fungerer faktisk gull. Brukte det noen ganger når jeg var mindre :-) T-skjorte er litt overkill uansett. Ingen setter seg inn i en kald bil med t-skjorte. Men genser er gull.
Vis hele sitatet...
Gå inn med tskjorte og bil nøkler og virke litt stressa?
hehe, må prøves !
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av Grimmy Vis innlegg
kommer litt ann på hvor gammal du er og da ;p

er ikke lett å se forskjell på en 16-17-18 åring når man selv er 25-30++
Vis hele sitatet...
Kan nesten si den stemmer litt den der. Har vært på utested med 23 års grense uten legg, og ellers kjøper jeg barnebillet på buss,tog,trikk og annen kollektiv transport, uten og så mye som en gang ha blitt spurt etter legg, noe jeg selvfølgelig ikke har, siden "jeg ikke er gammel nok til å få legg enda"
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
1. Riktig
2. Har allerede en haug på rullebladet, så er goodby til USA.
3. De kom ferdig lagde fra den linken jeg la ut i første post før.
Vis hele sitatet...
Viss du er født i 94, da er du 15 i år.
En jeg kjenner ganske godt, ble tatt for produksjon å sprengning av høyeksplosiver før fylte 16 år. Men det ble tatt vekk fra rullebladet da vedkommende fylte 18.
Det var da på betinngelsen at han ikke gjorde noe slikt igjen, mao. ikke ble tatt for lignende før fylte 18 år.
Kan jeg spørre hvorfor du er nektet USA i så ung alder og ikke igjen kommer til og få lov til og dra dit? Organisert vinningskriminalitet?

Er det virkelig sånn at det ikke spiller noen rolle hva du har på rullebladet, så lenge det er noe der, så for man ikke dra til USA? Viss man ble tatt for å stjele en kjærlighet på pinne da man var mindreårig f.eks?
Sist endret av Up; 8. november 2009 kl. 13:51.
Sitat av Up Vis innlegg
Kan nesten si den stemmer litt den der. Har vært på utested med 23 års grense uten legg, og ellers kjøper jeg barnebillet på buss,tog,trikk og annen kollektiv transport, uten og så mye som en gang ha blitt spurt etter legg, noe jeg selvfølgelig ikke har, siden "jeg ikke er gammel nok til å få legg enda"


Viss du er født i 94, da er du 15 i år.
En jeg kjenner ganske godt, ble tatt for produksjon å sprengning av høyeksplosiver før fylte 16 år. Men det ble tatt vekk fra rullebladet da vedkommende fylte 18.
Det var da på betinngelsen at han ikke gjorde noe slikt igjen, mao. ikke ble tatt for lignende før fylte 18 år.
Kan jeg spørre hvorfor du er nektet USA i så ung alder og ikke igjen kommer til og få lov til og dra dit? Organisert vinningskriminalitet?
Er det virkelig sånn at det ikke spiller noen rolle hva du har på rullebladet, så lenge det er noe der, så for man ikke dra til USA? Viss man ble tatt for og stjele en kjærlighet på pinne da man var mindreårig f.eks?
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke akkuratt gå inn på hva jeg har gjort.
Men ja, jeg hadde 2 års prøve tid, sikkert samme som kompisen din.

Skjedde noe greier og jeg klarte og bli blanda oppi et biltyveri, så da ble alle de sakene jeg hadde skrivi under på den prøve tia tatt opp igjen, om du skjønner?
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Jeg skjønner at du ikke vil gå inn på det, men nå skjønner jeg litt mere av hvilke kaliber det er snakk om
Og ja, slik hadde det vært for min godt bekjente også. En sak i prøveperioden, og det det hadde vært 2 ting på rullebladet for evig og alltid.

Men er det noen som vet hvordan det fungerer, med hva som blir gjort? Altså, nektes man USA om man har stjelt en smågodt, like mye som man nektes USA for og ha laget sprengstoff f.eks?
Sitat av Up Vis innlegg
Jeg skjønner at du ikke vil gå inn på det, men nå skjønner jeg litt mere av hvilke kaliber det er snakk om
Og ja, slik hadde det vært for min godt bekjente også. En sak i prøveperioden, og det det hadde vært 2 ting på rullebladet for evig og alltid.

Men er det noen som vet hvordan det fungerer, med hva som blir gjort? Altså, nektes man USA om man har stjelt en smågodt, like mye som man nektes USA for og ha laget sprengstoff f.eks?
Vis hele sitatet...
Det er jo sånn at du blir kun straffa om du er over 15, den kriminelle lavalder.
Så da går det vel under nasking? det er samme om du stjeler 20 pc-er på elkjøp eller 1 kjærlighet på rimi i teorien.

Dop er vel det USA slår hardest ned på! Og terrorister som har C4 på rullebladet x)
Sist endret av Rallo Tubbs; 8. november 2009 kl. 14:18.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Det er jo sånn at du blir kun straffa om du er over 15, den kriminelle lavalder.
Så da går det vel under nasking? det er samme om du stjeler 20 pc-er på elkjøp eller 1 kjærlighet på rimi i teorien.
Vis hele sitatet...
Nei, det er en forskjell mellom tyveri og nasking..

Hvis du bor nærme Oslo, finnes det haugevis av kiosker og andre butikker i byen hvor du får kjøpt snus/røyk/drikke. Har også hørt om butikker som skal ha 200 spenn for å fake bank kort.
Bare å finne de riktige kioskene det, er mange av dem i Oslo rundt Karl Johans Gate.
Sitat av vikingbong Vis innlegg
Nei, det er en forskjell mellom tyveri og nasking..

Hvis du bor nærme Oslo, finnes det haugevis av kiosker og andre butikker i byen hvor du får kjøpt snus/røyk/drikke. Har også hørt om butikker som skal ha 200 spenn for å fake bank kort.
Vis hele sitatet...
Så dum er jeg jo ikke.
Jeg får jo kjøpt på de utenlandske osv, men er veldig greit med et fake legg.

Den siste der nok bare en myte
Sitat av vikingbong Vis innlegg
Har også hørt om butikker som skal ha 200 spenn for å fake bank kort.
Vis hele sitatet...
Sitat av CriminalMind Vis innlegg
Bare å finne de riktige kioskene det, er mange av dem i Oslo rundt Karl Johans Gate.
Vis hele sitatet...
HVOR??? :P
Gjør som en kompis av meg gjorde, ta bilen til foreldrene dine, kjør utenfor butikken å tut og herj litt, så går du inn å henter det du skal ha, å vift med bilnøklene:P Det funket for han
Vil bare si at skraping av kort og bruk av eldre søskens kort ikke går under kategorien dokumentforfalskning, men det gjør kjøping av nytt fake kort fra nettet. Derfor er det lurest å gå for det førstnevnte med tanke på straff.

Ville absolutt ikke satset på at du klarer å nappe det ut av henda på kassadama, det funker som regel dårlig, i hvert fall på lokalbutikken din.. Hvis du kommer der med moren din dagen etter og skal kjøpe godteri, noe dere 12åringer ofte gjør, og kassadama kjenner deg igjen, så blir du vel fort busta ^^
Legget trenger strengt talt ikke se bra ut, så lenge det helst ikke er utgått og bildet har en minimal likhet. Jobber selv i kassa og ser såvidt på legget før jeg godtar salget. Tviler på at så mange som sitter i kassa gidder å se nøye på det. Så lenge kunden viser fake leg mister vel ikke butikken sjenkebevilningen?
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
HVOR??? :P
Vis hele sitatet...

Jeg er ikke så veldig kjent i oslo, men hvis du går fra jærnbanetorget. Helt i starten av karl johans gate, å går oppover, så skal det være en kiosk i en av gatene til venstre. Du ser lett at det er en kiosk fra selve karl johans gate. Den er drevet av noen asiatere som nesten ikke snakker norsk. Der fikk jeg altid kjøpt. Men husk å ikke spørr mens det er andre kunder der.
Spar opp sjegget funker fett
Har kjøpt siden jeg var 14
Du kan vel komme inn i USA uansett om du har noe på rullebladet, men det er ikke sikkert.
Mener å huske at hvis du har noe på rullebladet må du søke en stund i forveien om å få komme inn.
ta på deg snekkerbukse og vernesko, og gå med bilnøkkel i hånda. da får du lett handla sprit på polet også.
Sitat av Pipa Vis innlegg
Vil bare si at skraping av kort og bruk av eldre søskens kort ikke går under kategorien dokumentforfalskning, men det gjør kjøping av nytt fake kort fra nettet. Derfor er det lurest å gå for det førstnevnte med tanke på straff.
Vis hele sitatet...
har du kilder på dette?
Sitat av sky_king Vis innlegg
har du kilder på dette?
Vis hele sitatet...
jeg kan si at bruk av andres ID kan du jo bare bortforklare med at du tok det fra dem..

Men skraping er dokumentforfalskning ja..
Sitat av Goyhest Vis innlegg
Du kan vel komme inn i USA uansett om du har noe på rullebladet, men det er ikke sikkert.
Mener å huske at hvis du har noe på rullebladet må du søke en stund i forveien om å få komme inn.
Vis hele sitatet...
Fikk bare beskjed fra politiet og barnevernet, ''nå kan du bare glemme og søke deg inn til USA''

Får høre den hele tia.
Har ikke akkuratt tenkt meg til statene. Men om det går ann og søke hadde jo det alltid vært greit.
Sjekka på nettet nå fra USA's ambassade i Norge, hvis du har blitt anmeldt eller blitt dømt i et land må du søke om visum før du kan reise dit.

You MAY NEED a visa if:

You are a citizen of Norway or another Visa Waiver country or Canada and one or both of the following are true:

* You have been charged with or convicted of a crime in any country.
Vis hele sitatet...
Sitat av Zohan Vis innlegg
Jeg er ikke så veldig kjent i oslo, men hvis du går fra jærnbanetorget. Helt i starten av karl johans gate, å går oppover, så skal det være en kiosk i en av gatene til venstre. Du ser lett at det er en kiosk fra selve karl johans gate. Den er drevet av noen asiatere som nesten ikke snakker norsk. Der fikk jeg altid kjøpt. Men husk å ikke spørr mens det er andre kunder der.
Vis hele sitatet...
akkurat.. nå skjønte jeg jo hvor det var :P


Er det noen ID-kort (gyldige assa) som ikke har "gravering". altså tall eller andre ting som er presset inn? Jeg har tilgang på kortmasking, men tviler på at den klarer gravering.