Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1030
Hei! Jeg reiser litt med jobben nå. Mest rundt i Europa, men også snart Midtøsten . Det er stort sett gøy og bra, men jeg liker å ha med litt røyk.. er livredd for p bli tatt med noe. Spesielt forran kelegaer og full krise… pleier å ha et par gram dom en snus klar til p svelge hvis jeg må.. -noen bedre og smartere tips der??!💥😎
Innlands bør det gå helt fint, men ville aldri reist med noe på meg til utlandet. Det er strenge straffer for å bli tatt for smugling og ikke verdt det i det. Bedre å finne noe i landet du reiser til.
I Midtøsten risikerer du bokstavelig talt livet så du får nesten avgjøre om du vil være en kandidat til Darwin awards eller ikke ��
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg gjør det på samme måte som deg med en liten mengde under leppa. Er det bikkje i kontroll så blir det nok styr uansett da de sikkert markerer og må ta full runde igjennom bagasje. Men det har jeg ikke opplevd enda.

Skal jeg være borte lenger enn et par gram hasj holder så lager jeg noe qwiso så jeg får mer røyk i mindre volum.

Jeg reiser kun i Europa med dette. Ville ikke tatt sjansen på midtøsten uansett.
Reiser et par ganger i måneden.
Kjør på hvis du ønsker å bli NARKOTIKADØMT

Fucked for life? Ja, det blir du...