Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1081
I helga kjøpte jeg 4g speed, og fikk 3g i en pose (skulle dele med noen), og det siste grammet i egen pose for å ha for meg selv til senere. Speeden var våt da jeg fikk det, men vi fikk tørket de 3g vi skulle bruke den kvelden.
Nå i kveld tenkte jeg å tørke det grammet jeg hadde igjen som lå i en egen pose. Men den har plutselig blitt sånn gulaktig? Jeg har litt igjen fra det vi tørket i helga, og det er fremdeles hvitt. Det lukter vanlig speed, altså slik for det meste all speed jeg har kjøpt tidligere har luktet.
Jeg har hørt at gulaktig speed er dårlig, men denne var jo helt hvit da jeg fikk det? Noen som har noe å komme med her?
Har opplevd lignende, tørket 50g våt speed, som var helt hvit. Så hadde jeg 50 til av akkurat samme i en vakuum pose som var åpnet. Når jeg senere skulle tørke den var den blitt gulere. Tror det er forskjell på om den ligger i posen som er litt åpen og tørker delvis men bare på utsiden av klumpen, enn på en stor overflate og spredt utover. Ser for meg at den blir gulere når den våte versjonen er i kontakt med luft, og at du kanskje har fått det i en klipspose som dermed holdt den hvit fra du fikk den, men så har den ikke vært lukket 100% frem til du tok ut resten.

Muligens støvpartikler som gjør det, slik som når man tørker cannabis olje på et fat, og blåser vind mot den. Eller at noe av bøffen blir gul pga oksygen. Tror ikke amfetamin kan bli gul med mindre man lager base som du garantert ikke har fått. Renset med aceton begge typene og det var like mye vekt som forsvant, så det har nok lite med styrken og si
høres ut som noe oksiderer hvertfall, uten at jeg skal tørre si akk hva det er som oksiderer..

Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Muligens støvpartikler som gjør det, slik som når man tørker cannabis olje på et fat, og blåser vind mot den.
Vis hele sitatet...
nå tror jeg du er litt på bærtur? ren cannabis olje (den aktive typen) er gul. høres for meg ut som du har lagd BHO og trodd det hvite som egentlig er rim/frost er det aktive, og når du har blåst på det så har det fordampet mer gass, varmet opp og viser den egentlige oljen..?
Nja du har vel rett i det, faktisk, men trodde at det ble mindre gjennomsiktig og mørkere av luft men når du sier det så er de kanskje ikke noen sammenheng der. Men allikevel så tror jeg det med speeden og luft stemmer, selvom sammenligningen ikke gjør