Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1612
Artikkelen kommer fra et seriøst forum.

The date of the attack: 9/11 - 9 + 1 + 1 = 11
September 11th is the 254th day of the year: 2 + 5 + 4 = 11
After September 11th there are 111 days left to the end of the year
119 is the area code to Iraq/Iran. 1 + 1 + 9 = 11
Twin Towers - standing side by side, looks like the number 11
The first plane to hit the towers was Flight 11

I Have More...

State of New York - The 11th State added to the Union
New York City - 11 Letters
Afghanistan - 11 Letters
The Pentagon - 11 Letters
Ramzi Yousef - 11 Letters (convicted or orchestrating the attack on the WTC in 1993)
Flight 11 - 92 on board - 9 + 2 = 11
Flight 77 - 65 on board - 6 + 5 = 11

Part Two:
MY RESPONSE:
Oh my! How worried should I be? There are 11 letters in the name "Donald Berry!" I'm going into hiding NOW. See you in a few weeks.
Wait a second... just realized "YOU CAN'T HIDE" also has 11 letters! What am I going to do? Help me!!! The terrorists are after me! ME! I can't believe it! Oh know, there must be someplace on the planet Earth I could hide! But no... PLANET EARTH" has 11 letters, too!

Maybe Nostradamus can help me. But dare I trust him? There are 11 letters in "NOSTRADAMUS." I know, the Red Cross can help. No they can't... 11 letters in "THE RED CROSS," can't trust them. I would rely on self-defense, but "SELF DEFENSE" has 11 letters in it, too! Can someone help?

Anyone? If so, send me email. No, don't... "SEND ME EMAIL" has 11 letters...

Will this never end? I'm going insane! "GOING INSANE???" Eleven letters!!

Nooooooooooo!!!!!! I guess I'll die alone, even though "I'LL DIE ALONE" has 11 letters...

Oh my, I just realized that America is doomed! Our Independence Day is July 4th ... 7/4 ... 7+4=11!
Hm, det er jo mange gode poenger der, men de fleste er vel rein tilfeldighet... Part two derimot var latterlig useriøs...
har bursdag 11 september (!)
jeg er født i 83: 8 + 3 = 11

Jeg heter Thomas L. Røed: 11 bokstaver
whoa!
kanskje Metz er en liten terrorist
btw, gusto hørte no' creepy om en dame han kjente som hadde tatt flyet litt etter det som skjedde i USA.
Hun fant lommeboka til en muslimdude, han takket henne med å si " ikke ta flyet den 31. eller den 11. "
creepy...
men det skjedde vel ikke noe noen av disse dagene...
var vel ingenting som hette flight 11 heller då.
synst det var minimalt skummelt
leste noe om et domene som var regga et år før angrepet den 9/11. dette gikk ut den dagen angrepet var.
husker ikke urlen men var noe afganistan ting
Mitt navn med mellomrom = 11 bokstaver. Wahoo! Jeg skal dø
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Huff huff. Folk måååå ha store problemer når de sitter og finner på slike ting.
GET A LIFE!
Er så sinnsykt lei av alt dette masset nå.
Vi skal alle dø engang - syntes uansett det hele var ganske teit.

Heldigvis er mitt navn mye lengre enn 11 bokstaver og det er ikke noe i bursdagsdatoen min som tyder på noe med 11. Tror jeg er safe
jeg er en terrorist, jeg er en terrorist

metz, metz, über alles
Jeg er ganske safe da... Navnet mitt blir får langt, fødselsdatoen passer ikke. Stedet jeg bor har 10 bokstaver. Gata jeg bor har 12.... Finner ingenting som jeg har som passer med 11.

kruger
Men hvis du tar SNITTET av 10 og 12 blir det 11...

MUAAAHHH. Creepy...
det er 11 bokstaver i mongob0ffel.. roflmao
jeg lurer litt på hvem som gidder å sitte å finne ut alt om det er om WTC og 11 jeg.. fritidsproblemer? jaa?:P

*sprette*
jeg lurer litt på hvem som gidder å sitte å finne ut alt om det er om WTC og 11 jeg.. fritidsproblemer? jaa?:P

*sprette*
Opprinnelig postet av comicz
btw, gusto hørte no' creepy om en dame han kjente som hadde tatt flyet litt etter det som skjedde i USA.
Hun fant lommeboka til en muslimdude, han takket henne med å si " ikke ta flyet den 31. eller den 11. "
creepy...
Vis hele sitatet...
Jeg hørte samme historien på skolen min
(enda jeg ikke går på skole med noen her )
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hmm tror ikke jeg kjenner en som ble utsatt for det (da har jeg i alle fall glemt det) men jeg har hørt historien før, så det kan hende jeg fortalte den eller.no.
du fortalte det i hvertfall...