Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1714
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Ikke meningen å drepe
- Det var ikke dette jeg ville. Jeg forstår hva jeg har gjort, og jeg angrer. Dette var budskapet fra den drapssiktede 16-åringen fra Nordreisa

For en idiot!
Hehe, viss du spring rundt og stikker ned folk med kniv kan du ikkje akkurat ha gode hensikter
Den gutten/mannen har ikke mye å leve på... Man løper liksom ikke rundt med kniv. Han er idiot...
HELVETES SVIN

noen foreldre burde ganske enkelt ikke ha fått barn.. de klarer jo ikke å lære barna sine å oppføre seg som folk! (sitat fra tysklærern min btw)
Opprinnelig postet av mongob0ffel
HELVETES SVIN

noen foreldre burde ganske enkelt ikke ha fått barn.. de klarer jo ikke å lære barna sine å oppføre seg som folk! (sitat fra tysklærern min btw)
Vis hele sitatet...
Begge de som var involvert i det der er/var foreldreløse
Hjernen er mer enn hva du læres opp til som liten gutt!
hvorfor stikker man ned folk når man ikke mener å drepe?
Ikke meningen my ass
Nå er vel egentlig dere ganske så prejudice, hva vet man egentlig om omstendighetene rundt drapet?
en neger hadde krenket en annen negers ære, og så ble æreskrenkeren drept grunnet villmannsinstinktet til han som ble æreskrenket...
Better than thou.
Ja fritte, akkuratt sånn var det.
Opprinnelig postet av frittjaaff
en neger hadde krenket en annen negers ære, og så ble æreskrenkeren drept grunnet villmannsinstinktet til han som ble æreskrenket...
Vis hele sitatet...
Pakkiser skal altid over reagere *no offense*
Opprinnelig postet av reallife


Pakkiser skal altid over reagere *no offense*
Vis hele sitatet...
Det var ikke pakkistanere, men somaliere
Opprinnelig postet av reallife


Pakkiser skal altid over reagere *no offense*
Vis hele sitatet...
Ah, sånne holdninger as.
Noen her som har hørt om Lovleen Kumar?
Ikke det nei ...

Hun var i hvertfall på skolen, skulle fortelle om hvordan Norge feilet i selve integreringsprosessen av invandrere. Faen as, seriøst, Norge er alt for dårlige til å integrere invandrere! Med integrere mener jeg selvsagt ikke assimilere, altså, det forventes ikke av innvandrere at de skal "konvertere" til den norske kulturen bare fordi de kommer til Norge. Det er mange som mener det. Idioter spør du meg.

De må få lov til å holde på kulturen sin, men det forventes også av dem at de skal kunne passe inn i den norske kulturen. Er det da så urimelig at nordmenn skal kunne akseptere deres kultur? Anyways, innvandrerne stues sammen, som oftest i "storbyer" rundt om i landet, de går på skole sammen, de jobber med de samme jobbene (For man har praktisk talt null sjanse for å få en grei jobb om etternavnet er "Hamid"), de trekker selvfølgelig sammen i de ulike gruppene. Bare tenk på det selv, om du plutselig ble flyttet til Oman, om du kunne treffe nordmenn der ville du selvsagt hengt sammen med dem.

Mange av dere lager også noen jævla stereotypier når dere hører om saker som dette, bare fordi det har med innvandrere å gjøre. Den nøyaktig samme saken skjedde faktisk i fjor, men med to nordmenn involvert, fikk faen så vidt en liten notis i avisa. Vold "utført" av innvandrere er ikke noe fenomen som kommer av innvandrenes "instinkter" eller hva faen noen av dere prøver å få det til å virke som, den kommer dels fra "våre" holdninger mot dem, dels fra den norske statens manglende evne til å integrere.

Faen as, drop the prejudice, lukk opp øynene og begynn å tenk! Nesten på grensa til nazisme det noen av dere holder på med her ....

Jo! Om Lovleen Kumar tilfeldigvis skulle komme til en skole du/dere går på, anbefaler jeg dere til å lytte nøye etter, og tenke over hva hun forteller med ett litt åpent sinn.
Sist endret av AnaMorph0s|s; 16. november 2001 kl. 21:03.
Er så enig, så enig...

De fientlige holdningene innvandrere møter når de kommer til Norge bidrar bare til å vanskeliggjøre integreringsprosessen.
Innvandrere bør få beholde sine respektive kulturer, og få delta i samfunnet på lik linje med alle andre uten å bli møtt med rasisme og fremmedfrykt.
Jeg tnekte på Wolla pakkiser..
Opprinnelig postet av reallife
Jeg tnekte på Wolla pakkiser..
Vis hele sitatet...
Åja, du tenkte på "wolla-pakkiser" ja, ja, da er jeg enig. Det forandrer jo hele situasjonen.

|>
|
AnaMorph0s|s & morbuz: I agree

Avisene tenner gjerne opp under lunta til norske folk, og gjør da at innvandrere får mindre sjangs for jobb i landet, og blir utstøtt ellers også. Da har de ikke noen andre sjangs enn å danne sine egne gjenger og det kan da føre til at de skal *hmm* (finner ikke det rette ordet på det nu) "hevde" seg.

Tviler på at det har noe med kulturen de kommer fra eller noe sånt som har med at det blir utført flere "kriminelle handlinger" av utlendinger, har med mer hvordan de blir møtt av det norske folk. (som nevnt av Ana... & morbuz, integreringsprosessen).
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
reallife ikke drit deg helt ut da.
thread closed