Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5100
Hei nå som nyåret nærmer seg merker jeg stort engasjement for å spille dnd igjen, ettersom det begynner å bli lengesiden jeg sist spilte.

Jeg lurte derfor på om det kanskje er noen her på freak som kanskje ville starte opp en kampanje eller noe slikt, har selv vært dm den gang jeg spilte, men aldri fått delta som spiller selv. Litt rusten på reglene sånn som det er nå, men fortsatt super engasjert om det er noen her på forumet med gode erfaringer som kanskje ville vært villige til å spille evt over nettet eller møtes en helg.

Bor selv i lillestrøm området
Tror kanskje ikke det er så mye D&D blant freaks.. Mulig det er bedre å prøve her eller høre med gutta på Outland.
Takk for respons, veldig lite å finne av norsk dnd på nettet/forum av min erfaring, men får ta en titt.
Var derfor jeg foreslo Outland, en fysisk butikk (Kirkegata 23). Er det noen som har oversikt over (mer eller mindre) organisert rollespilling i hovedstaden, er det nok dem.
Ja ja, har vært innom der noen ganger tidligere. Har for det meste gått i warhammer og magic the gathering de gangene, men ikke noe opplegg innen dnd på mine besøk der.
Nei, tviler på at du vil se folk sitte og rollespille i butikken; best å gjøre det uten tilskuere. Mente at du kan høre med dem om det finnes et rollespillmiljø som driver med dette og som du kan få kontakt med.