Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2110
Hei, lang historie kort: Jeg mistet husnøkkelen min og har ikke planer om å betale for nye låser til hele bygget.

Noen som kan hjelpe meg med å file opp en nøkkel, jeg betaler selvsagt.
Regner med en litt kul låsesmed filer en kopi av en seriemerket nøkkel hvis du gir han historien din og 200kr under bordet
Problemet med å file nøkler me serie nummer, er at dem bruker ikkje standard nøkler emner..
Trådstarter
Sitat av excubated Vis innlegg
Regner med en litt kul låsesmed filer en kopi av en seriemerket nøkkel hvis du gir han historien din og 200kr under bordet
Vis hele sitatet...
Prøvde, og de kunne miste lisens osv osv. Har ikke lyst til og utsette noen for det. Men privat er jo en annen ting.
Kan du ta ett bilde av nøkkelen? Slik at vi kan se om det er standard eller spesial trioving emne?
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Kan du ta ett bilde av nøkkelen? Slik at vi kan se om det er standard eller spesial trioving emne?
Vis hele sitatet...
Håper du snakker om en ufilt nøkkel nå, siden han har jo mistet den andre.
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Kan du ta ett bilde av nøkkelen? Slik at vi kan se om det er standard eller spesial trioving emne?
Vis hele sitatet...
haha, wtf? xD
Trådstarter
Har en kompis her med en ekstranøkkel skal se om jeg får lastet opp et bilde av den
har du mista den eller blitt frastjelt?

system nøkkler er noe som må bestilles og det av en person som sitter på fullmakten til og bestille.
er det vanlige nøkler ala de som er i inngangsdøra på huset ditt og kompisen din har en makan nøkkel så er det 0 stress, da dette kan gjøres av hvem som helst med nøkkel filings maskin that is snakker av erfaring da vi har slikt på jobben og jeg er en jævel på nøkkler


men om detta er eneste ex du har av husnøkkelen din så må du nok kjøpe ny sylinder da det er vanskelig om ikke umulig og lage ny nøkkel om man ikke har noe og kopiere ....
Sist endret av tribalgoth; 20. januar 2012 kl. 20:53.