Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 4404
Bare for å ha sagt det jeg er ikke rasist....
Men ingen skal fortelle meg at kriminaliteten har gått
ned i takt med økt innvandring.

Hva kan vi gjøre med det ?? hmmhmm
Jo vi kan lage en lov som er som følger..

all forbrytelser som begåes av innvandrer (svarte som hvite) som tillsvarer
en strengere straff en 3 mnd. blir utvist fra landet øyeblikklig.
Om dette ikke har noe virkning, så ta hele familien med på kjøpet.

Dette vil nok ha en sterk prevantiv virkning på gjengmedlemr i hele
Norge.

Hva med norske forbrytere / snørrpikker ??
Det kommer selfølgelig ann på hva de har gjort.
men strnger straff for vinnigsforbrytelser er helt nødvendig,
å ikke forsette å kjøre på kvantiumsrabatt det er jo helt sykt..
Syns det er dumt av utlendinger gjør skolen til et helvete for mange. Kjenner flere som er redd for å gå på skolen for å bli banka av utlendinger som har mobbet dem over lengre tid. Og det er jo ikke akkurat lett å arrestere en utlending fordi han har truet en person, ikke med våpen men "blabla ellers banker jeg deg".

Tror egentlig ikke det er tilfeldig at hver 3. neger i washington sitter inne (eller hva det er)..
Jeg og en kammerat ble trua på livet av en neger pga vi gikk forbi huset hans og kika mot vinduet!
Trådstarter
29 0
Det du sier er jeg helt ening i
Det sier seg selv at den genrasjonen som skal overta
styringa i Norge om 10,15,20 år ikke har de beste forutsettningen
til å styre når de nesten ikke vet hvor mye 2+2 er pga de var
livredde for å gå på skolen.

Og ikke minst, tenk deg som 15, 16 åring
Du var livredd for å gå på skolen,du ble kansje banka opp av noen innvandere. etc etc
Nå er du 40, 45 og sitter som leder i et parti, da har du ikke de
beste forutsettningen for å være nøytral i innvandrings poletikken.
Hva skjer da når noen setter ned foten? jo vi får raseopptøyer i
gatene ( alla USA) og et helvete uten like. Nei er det rart det er krig i verden......

i Norge prater vi norsk
Jeg hadde heldigvis aldri noen negre som skulle banke meg, fordi jeg kjente dem, tenkte det var bedre å være "vennen" dems, enn å måtte stresse med slåsskamper osv.

Vil bare si at jeg ikke er imot alle utlendinger, kjenner en haug av drit snille utlendinger, men det er jo "urokråkene" som stort sett dominerer, det er jo de vi legger merke til, legger ikke merke til de som er snille osv.

Bor i Kristiansand, så jeg vet ikke hvor "stort" dette miljøet er, men de aller fleste kjenner noen fra de forskjellige bydelene, og Krsand har vel til sammen 80k innbyggere, så det blir fort en del folk man må passe seg for.

To kamerater som planla å rømme til Spania fordi "byen's farligste gjeng utlendinger" skulle banke dem, heldigvis ble det ikke noe, men det sier jo hvordan mange utlendinger lever..

(bah, dette ble dritt, jeje..)
Jeg syns ihvertfall at straffene for utlendinger skulle være like høye som for norske folk!

Men politikere og purken å sånnt er ikke klar over hvor alvorlig dette har blitt heller.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Synst forsatt alt dette høres rasistiskt ut.
Greit nok at det kanskje finst mange svarte kriminelle men herregud da! Er ikkje dette et undergrunns forum?

Det å true folk på livet og mobbe folk er jo teit da.
Men mener dere at det ikkje finst kvite som også gjer dette? Det finst jo faktiskt kviteinvandrare og!

for ikkje så lenge så hadde vi jo et par poster i politikk forumet der folk sa at de ikkje gadd å stemme fordi at ingenting bra skjedde uansett og blablabla.. ikkje sant? så kva har det vel å seie om politikarne ikkje kan telle på den tida? trur du virkelig at det blir så jævla stor forandring?

på den andre siden så er det jo irriterende når innvandrere ikkje prater språket vårt men det er jo sånnt som de lærer seg!
C det sånn her... I norges skuler så lærer vi jo oss engelsk men ikkje faen om eg har så jævla mange i klassa mi som er så jævla proffe i engelsk at det gjere no. Netsend snakker om raseopptøyer og drar paraleller til USA. Korfor trur du at USA vil ha oss? Pga at vi er kvite? Ikkje faen! vis det hadde blitt krig i norge og vi måtte flykte til f.ex usa så hadde dei klage seg over at "Those fucking norwegians cant talk english! GOD I HATE THOSE FUCKERS! Just listen to 'em: 'Ja, I want pølse veldig muche!'"

Så vis det blir krig og du må flykte til pakistan så har eg jævlig lyst å c kor godt mottatt du blir når du møter Abdulla fra norge 15år senere etter at du kalla han en jævla neger og bad han holde seg unna deg fordi at det fanst non ANDRE svarte på skulen som hadde trua deg på livet. Du kan ikkje dømme alle farga mennesker fordi at det finst noen andre idioter som truer folk på livet på skulen din. og uansett! Du er kvit! vis du er så jævla sikker på at det du seier er rett så kan du vel gå og skyte den jævla svartingen! Eg meina. korfor skulle noen ville dømme deg for mord på et "menneske" når de "ødelegger" landet?


btw, Am i making any sense?

edit: Synst du høres som en rasist netsend. Vis du IKKJE er det så kan du vel slutte å snakke som et jævla nazisvin?
Sist endret av Mullah; 27. juli 2001 kl. 15:22.
Trådstarter
29 0
Si en ting som er rasistisk i mine beskrivelser av slik jeg ser det?
jeg er også ening om at vi ikke skal ta alle under en kam, men det har
jeg heller ikke sagt.( de som får en strengere fengselstraff en 3mnd osv) dvs at de som er sssååååå snille og greie får jo ikke det, så hva er problemet da????
jo de som får det, det er jo dette jeg har sagt hele tiden!!! få de ut av landet, Hva er feilen men det??? skal vi verne om de og passe på at de ikke faller på rumpa si på den nye stjålne sykkelen som han har rappa av en gutt på kasje 10-12 år som har spart i 2 år??
og så kommer du å kaller meg nazisvin?????? hmmhmm. pga jeg vil
væren om mine egne barn på skolen.... dette skjønner jeg lite av.
Nei vi skal se når ungen din nekter plent å gå på skolen grunnet mobbing og redd for å få bank, hva sier du da?? jo du må gå! de som truer deg på skolen har det ikke så greit, de kommer fra et land hvor de er oppdratt til slike handlinger,derrfor kan de oppføre seg som de vil?? Ja bare legg mere press på ungen så skal du se at han blir fylt av fred når han blir 18-19 år
og finner en gjeng å vanke i, da blir det fred på jord hmmhmm
Trådstarter
29 0
vis du er så jævla sikker på at det du seier er rett så kan du vel gå og skyte den jævla svartingen! Eg meina. korfor skulle noen ville dømme deg for mord på et "menneske" når de "ødelegger" landet?
sitat slutt:

dette faller på sin egen urimlighet
så jeg gidder ikke å kommenter dette sitatet.

A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
neivell? men du er enig i alt det andre eg skreiv då?
eller var fallt det også på en slikt urimelighet at du ikkje engang gadd å kommentere at at du ikkje gadd å kommentere det?
Trådstarter
29 0
Nei Nei NEI jeg er nesten ikke enig med deg om noe av det du skrev
i innlegge ditt

Les mitt innlegg en gang til du så ser du hva jeg er enig i

ps om jeg skulle treffe Abedulla i iran pga krig i Norge
så hadde jeg prøvd å rette meg etter de lover og regler som er der
og ikke trodd jeg var det beste som hadde hent i det landet.
og så til at hvite oxo mobbet herregud hva var det jeg skrev
sitat
dette gjellder innvandrere (svarte som hvite )
sitat slutt
Better than thou.
Vil bare si at jeg er helt enig med Malboglia! Du har tatt ordene ut av munnen min gutt!
får vel slenge inn en kommentar...

en gang i tiden, men jeg fortsatt gikk på ungdomskolen,
gikk jeg forbi en gjeng med innvandrere... (av den typen som blir kalt det, med litt mørk hud) anyway, når jeg var ca 100-200 meter unna de treffer jeg på en annen gjeng.. hvithudet og stygge(standard nordmen) og DE truer meg..
ikke for å ta penger eller.no, men bare for å plukke på noen som var mindre... tross alt, det var ikke mye motstand jeg kunne gjøre, trodde de... de tok litt feil, for sinnataggen som jeg var slengte jeg en av de en bakken så grusen spruta.
Da fikk jeg virkelig problemer, for jeg var kraftig nok til å hamle opp med de en om gangen, men 5 stk som de var hadde jeg ingen sjanse... kunne jo ikke løpe min vei heller, ettersom jeg tar den 3kilometeren på 40 min

Purken som gikk på andre siden av gata gikk bare forbi...

anyway... husker dere innvandrergjengen? Gjett hvem som kom som hjelp? Nettopp, de ja...

da ble det plutselig ratio 1:1 (med meg) og vi banka den (hvite)gjengen GANSKE bra opp. Etterpå fikk jeg vite at den ene var storebror til den ENESTE med mørk hudfarge på skolen vår... En jeg opptil flere ganger hadde måtte beskytte, på grunn av at ingen andre torte! noen som husker en gruppe som hadde en sang som het Nigger? Clawfinger? yepp.. skolen hadde utendørs høytaleranlegg og den ble spill (nesten) på autorepeat. Tror du han følte seg særlig høy i hatten?
nei.. det gjorde han ikke. Så fikk jeg en modig lærer til å fortelle hva de EGENTLIG sa på sangen... den ble ikke spillt mere... (anyway, han hadde fortalt broren om at han fikk litt hjelp, men broren viste ikke hvem jeg var)

Får nesten nevne at jeg ALDRI har blitt plaget, mobbet eller sagt noe stygt til av (fargede)innvandrere. hvite innvandrere har jeg derimot et problem til, jeg kan bare si at det gikk hardt utover de også.

Noen som vet hvem som var de mest forhatte menneskene rett etter annen verdenskrig og fram til den første mørkuhdede innvandreren kom? (untatt nazister)..
(skriv svaret i reply)
---
så til topic:
Nei, ikke send de ut. Hvis familien din flytta til et nytt land. Du måtte lære språket og tilslutt likte deg der, selv om det var kaldt og jævlig, og absolutt ingen der kunne danse skikkelig. Hvordan ville du ha likt det hvis du ble sendt ut av landet for en filleting? Og vet noen her HVEM som får de beste karrakterene i norge, sett i forhold til "hudfarge"? kan hinte om at de er brunere enn folk som har tatt solarium. De er ikke vant til gratis skole, vi er, vi opplever det som "tvang" å gå på gratis skole!

Men ja til strengere straffer. Bruke samfunnstjenste så mye at om så gjengmedlemene TENKER på våpen så tenker de "nei, huff.. ikke plukke søppel langs E6!!!"

Tror egentlig ikke det er tilfeldig at hver 3. neger i washington sitter inne (eller hva det er)..
Vis hele sitatet...
hehe, men så er generelt amerikanske fengsler stappa. De har "3feilsloven". Dvs alle vonde ting er 3, den tredje straffen, unasett om det er 1$ fyren har stjålet om gangen, da ender han opp med 25år til livstid i fengsel. Er det noe rart de blir sittende i fengsel? de kommer jo ikke ut!

(mimre... stor gjeng rasister... liten gjeng innvandrere... jeg og 2 kompiser på en kolle ovenfor med hjemmesnekra pil og bue våpen, pluss klinkekulesprettert med .45 kuler! hehehe jeg VET det gjorde vondt!)

netsend? hva har du gjort for å hindre kriminalitet i dag?

meitemark
får vel skrive et litt her jeg også..

Jeg bor i molde, her er det heller lite innvandrere, men de innvandrerne vi har her er heller forskjellige. Nabofamilen min er fra tyrkia. vet ikke hvor lenge de har bodd i landet men de er ihvertfall helt forskjellig fra den "ond" innvandrern vi ofte hører om i media (gjenger,kriminalitet,narkotika o.l) alle som bor\bodde der har fått flotte jobber. Om jeg ikke husker helt feil så ble den ene sønnen til nabo'n leder i netcom til han startet sense elns.
Altså, de innvandret til norge og har hatt en veldig positiv innvirkining på landet. I gamle klassen min var det derimot 4-5 jenter fra bosnia. De gjorde stikk motsatt av det naboene mine gjorde og prøver å overse nordmenn og snakker helst bosninsk med hverandre.
De syter og klager eller bare overser deg. Slike innvandrere ser jeg helst flytter tilbake til hjemlandet sitt så snart det er mulig for dem. Siden de gjør det tydelig at de ikke liker norge\nordmenn og ikke er interesert i å bo her. Rasisme i Molde er det heller lite av, det er kanskje pga at det er for få negere\pakistanere som kan skille seg ut og kanskje representere en "trussel" for den rasistiske nordmannen som sannsynligvis finnes i alle byer. Allikevel ble det arrangert en rim-mot-rasisme konsert bare for å understreke hva folk mener om rasisme
Så selv om jeg ikke har opplevd vold eller lignende med innvandrere så tror jeg mye av volden og problemene har med bakgrunnen til de som kommer hit. F.eks i pakistan er kulturen veldig annerledes enn her i norge og når det kombineres med at pakistanerne naturlig nok vil være sammmen med hverandre så skaper det gjerne konflikter med folk som har fremmefrykt. *serpåklokka* phaen skal til tannlegen om 4 1/2 time.. *tannlegeskrekk* eeek tenker jeg prøver å få meg litt søvn.
får fortsette på dette litt jeg-trenger-søvn påvirkede innlegget.
(kryr sikkert av typos og bs her )
Better than thou.
Forøvrig er det å si neger negativt. Tror ikke du mener det negativt, men det er nå slik at det har blitt det.
Trådstarter
29 0
Det er nok et poeng og mye sant i det du sier MEN

1 det er ikke en eneste gratis skole i Norge
det er det vi betaler skatt for ( opptil 50 %)

2 Hva har jeg gjort for å hindre kriminalitet
Jo det er derfor vi har politi, som vi betaler (skatt)
som skal drive med forebyggende arbeid.

hva fan vil du jrg skal gjøre ????? rope halleluja og
jesus elsker alle barna ????
Vil si at jeg er enig i at utlendinger, kvite som svarte, samma hvilken nasjonalitet o.s.v. som begynder å bulle her i landet bør kastest ut. Jeg er ikke noen rasist vist noen tror det. Synest det er helt greit at utlendinger kommer til norge, så lenge dem ikke begynder å bulle her i landet.

( btw, norge trenger faktisk mer arbeidskraft fra utlandet for å bli et rikere land )
Glemte å skrive at strengere straffer her i norge ikke vil hjelpe. Fordi at mange av de som blir tatt har psykiske problem. Og dermed hjelper ikke dette. Eneste som hjelper mot slike er psykisk behandling.
Altså.. Jeg har også tenkt på det der netsend begynte med. Og jeg synes det ikke virker urimelig i det hele tatt. Jeg har egentlig ingen verdens ting i mot innvandrere som:

1. PRØVER å lære seg hovedspråket i det landet dem bor i.

2. IKKE klager så jævlig på hvordan det er her, da kan da dem for faen se å flytte til et annet land som er bedre for dem.

3. Driter i å gå ut i media med kommentarer som "hele det norske politiet er rasister". Selvom jeg har ellers lite til overs for onkel politi er det en MEGET drøy påstand.

4. Går rundt 10-20 stk om gangen å lager bråk. (Klart, hadde jeg bodd nede i en landsby i afrika og det hadde vært nordmenn der ville jeg gått sammen med dem. Men jeg ville liksom ikke gått å yppa med folk for det.)

Sikkert mange som synes dette er bare piss, men det er egentlig bare ett spontant innlegg etter jeg har skumma igjenomm denne topicen..
Originally posted by Prazor
Glemte å skrive at strengere straffer her i norge ikke vil hjelpe. Fordi at mange av de som blir tatt har psykiske problem. Og dermed hjelper ikke dette. Eneste som hjelper mot slike er psykisk behandling.
Vis hele sitatet...
Jo, det ville hjulpet, da hadde dem vært buret inne lenger, så ville det tatt lenger tid før de kunne komme ut å lage mer bråk
Det er litt teit for meg å snakke dritt om utlendinger, siden jeg har en haug av utlendinger venner. Men jeg syns faktisk det burdere vært strengere regler for å komme til Norge, ihvertfall for å få lov til å oppholde seg her. Hjelper ikke noe at jeg sitter å skriver om det her uansett, så jeg holder heller kjeft.
Trådstarter
29 0
.
/me får vel også si noe her da..

Er det noen som har hørt om Schengen avtalen?
Denne avtalen/loven gjør at de som bor i Schengen landene, kan reise så og si uten pass mellom Schengen landene.
Dessuten hindrer Schengen avtalen bla. illegal innvandring..

Men tilbake til topic:
Jeg synes innvandrere OG flyktninger skal få samme behandling:
De som begår en straffbar handling som gir fengselstraff over
x måneder må bli utvist og få forbud mot å komme til landet igjen.
(inkludert familie)
Dessuten grensen for hvor lenge man har oppholdt seg i Norge for å bli kalt Nordmann bli hevet..
Synest ikke at familien skal bli innblandet. Det er jo ikke deres feil vist en i familien gjør noe lovbrudd.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitter å leser "leke-nasjonalistenes" utsagn her på forumet. Her kommer ihverfall noen fakta ang. innvandrere og kriminalitet.

19 av 1000 Nordmenn begår kriminelle handlinger.
25 av 1000 Innvandrere begår kriminelle handlinger.
(kilde: antirasisten)

Syntes ikke dette er så stor forskjell, jeg. Såklart litt er det, men tror ingen her at hvis folk ble tatt imot på en litt mer forståelig måte, at det ville bli lettere å integreres i samfunnet?

Jeg mener, alle er jo egentlig like, det er jo snakk om en påvirkning av miljøet.

Og unnskyld meg, men dere virker å være sinnsykt forelsket i et sinnsykt land.

Ikke gidd å send et "klage-svar" på denne posten, da jeg kun poengterer min mening, og ikke er intressert i å delta i noen lang debatt med noen av dere.

The Mess
Det er helt greit at dem er her hvis dem greier og oppføre seg, og følg norske normer å regler. Men hvis ikke, kast dem ut av landet.

Det er min mening i hvertfall.
Sist endret av proXima; 21. august 2001 kl. 18:59.
Synes det var mye skit preik her...
Netsend:
"all forbrytelser som begåes av innvandrer (svarte som hvite) som tillsvarer
en strengere straff en 3 mnd. blir utvist fra landet øyeblikklig.
Om dette ikke har noe virkning, så ta hele familien med på kjøpet"

Nå vil jeg gjerne att du definerer "innvandrer" for meg.
Mener du asyl søkere eller statsborger/personer med oppholdstillatelse? Eller kan det være danske vikar sykepleiere
kansje?
Så du mener det er greit å staffe famillien til kriminele?
I min bok blir du nok en rasist ja....i hvertfall en litt skummel fyr...nøff nøff.
Jeg vil bare si at de burde kastes ut.. men ikke på grunn av hudfarge eller nasjonalitet-bortsett fra norsk da. I norge betaler vi skatt for å gi nordmenn som har havnet på skråplanet korrekt behandling. Vi trenger ikke betale for alle mulige andre som kommer her og lager bråk. En liten overtredelse som hvermannsen kunne ha gjort er greit nok, men 3 mnd høres ok ut. Og ja.. danske vikarsykepleiere også. Hun ene som sovna på vakt da den personen døde nå nylig, var dansk. Hun er uønska på det sykehuset i fremtiden. Og det burde hun være også. Noen av dere får dette til å høres ut som white vs. black, men det er det ikke. Det er nordmenn(ALLE med norsk statsborgerskap) vs. utlendinger(ALLE uten norsk statsborgerskap) En svenske som gjør seg skyldig i en straff på over 3 mnd. bør bli persona non grata i norge, det samme som en tyrker eller bosnier. Men selvsagt.. det er mange som oppfører seg bra. De fleste, og det er kjempeflott. Gi dem tid til å lære norsk og bli kjent i nabolaget, jeg forstår det. Jeg hadde også trengt litt tid. Men jeg hadde ikke yppet så jævlig. I norge har vi janteloven, og den har de fleste av oss vokst opp med. Det har de ikke i alle land. Og det er synd... Når det gjelder familien.. nei. Ikke ta dem, de kan ha gode jobber som tjener seg selv og norge. Noe alle nordmenn burde ha! Dessverre har de ikke alle det, men det er en annen diskusjon.
Originally posted by netsend

det er ikke en eneste gratis skole i Norge
det er det vi betaler skatt for ( opptil 50 %)
Vis hele sitatet...
Opptil 50% skatt
+ 12-24%moms
+ Enorme avgifter som bombenger(å moms på disse), bensin å bil avgifter, boligskatt, seteavgif på fly, osv....

= ca 90% i skatter og avgifter i dette landet?
Originalt postet av Kongen


Opptil 50% skatt
+ 12-24%moms
+ Enorme avgifter som bombenger(å moms på disse), bensin å bil avgifter, boligskatt, seteavgif på fly, osv....

= ca 90% i skatter og avgifter i dette landet?
Vis hele sitatet...
And then some !

(stem Frp)
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Eg synst dere snakker som rasister alle sammen.
Helt seriøst altså... Vedder på at noen av dere har barbert hue og fått rista inn et hakekors i panna eller.no...
Det finst mange definisjona av rasisme og til og med nazisvina har sine egne definisjona men for å si det kort og greit:

For folk som dere så spiller det ingen rolle om folk har statsborgerskap. Vis du treffer en mørkhuda person så vil dere tru han er innvandrer(Så med andre ord så har det ingenting å si han er født her eller om han er adoptert eller om han faktiskt ER innvandrar fordi at dere kan ikkje SE det!) og på samme måte så kan eg som flytta hit til norge fra sverige for 5år sia kunne lure kven faen som helst til å tru at eg har budt i norge i heile livet mitt fordi at eg er kvithuda og snakker flytende norsk... akkurat der så har dere ingenting å argumentere med fordi at eg har svarte venner som blir sett ned på fordi de er "innvandrere" og sjølv så blir eg behandla som en kva slags som helst anna kvithudanorrbagge.
Dere kan sitte å si at "jammen bla bla bla" men det har faen meg ikkje stort å si når eg har sett korleis vennen min blir behandla og korleis eg blir behandla.
Et anna poeng er det at når eg forteller folk at eg vart født i sverige og har budt der i 10år så seie folk "Å? det hadde eg aldri gjetta!" og det er akkurat fordi at eg er kvit og snakka flytande norsk. Men når vennen min derimot forteller at han er norsk fordi at han er FØDT her og fordi at han har norsk statsborgerskap så betyr ikkje dette så mye for folk.

Sånn... no har eg delt min guddommelige visdom.
Desverre så vil ingen av dere egentlig bry dere om dette fordi at eg har prøvd å "omvende" rasister før og det funker faen meg ikkje... Men eg er også litt rasist. En kan vel si at eg er rasist mot rasister på en måte. Eg skreiv dette for at kanskje få dere til å tenke meg ikkje en sjangs i helvette at eg gidder å reinskrive dette eller å lese igjennom dette for å gjere det "perfekt" når dere uansett bare vil begynne på nytt med å legge ut om korleis dere ikkje er rasister men ikkje vil ha innvandrare. Eg veit at det er sånne jævla rasister her som sitter og skal forsvare det jævla landet sitt som de ellers klager på hele jævla tida så meir tid gidder eg ikkje kaste bort på dere. Takk for meg.
Alle andre poster meg kritikk til dette vil bli ignorert ettersom at dere er rasister og eg er en rasist rasist... men andre ord. Dere er ikkje verdt en jævla dritt for meg. God natt

MaLbOlGiA
Du kan få sagt det!
Better than thou.
Du kan ikke komme her og si at jeg er rasist! Jeg er vel så langt fra det som man kan komme! Så det så!
noob killer
elukS's Avatar
Netsend: kjenner deg personlig og vil ikke si at du er Nazi, men så tett opp mot Rasist som det går an å bli uten å barbere hodet
Men selv om jeg er totalt uenig i de holdningene du har tillagt deg gjennom et liv på en småplass så er du fortsatt en kjernekar!!

Nazi punks fuck off!!!
/me er ikke rasisst

Det er en mulig grunn til at innvandrere begår flere kriminelle handlinger; kultur, atferd, normer og gener...

Sånn, nå høres jeg ikke så rasistisk ut lengre...
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Carlo: Du er en av de 2 på dette forumet som eg sikkert kan si ikkje er rasister, den andre personen parapax... Mente ikkje at DERE var rasister men kanskje mer alle andre som har skreve noe som i det hele tatt er negativt rikta på innvandrare, utlenninger og mørkhuda. Dere vet det sjølve og derfor kan dere være sikkre på at dere ikkje er rasister... vet ikkje om det hørtes logiskt ut men poenget er at eg ikkje sikta til deg når eg skrev dette, carlo...

ellers så kan eg legge til at eg har hatt en dårlig uke og derfor skrev eg dette... hadde ikkje normalt gidda å sløse bort 5min på å forklare idioter korfor de er idioter...

wiz: Det kan godt hende du ikkje er rasist... er ikkje HELT sikker på at du ikkje er det.. du har ikkje overbevist meg helt ennå...
Uansett så har du ihvertfall her snakka som en... men uansett så er du jo en av de eg snakker mest med på mirc bl.a fordi du er meget grei... så bortsett frå at du har litt fordommer så er du jo egentlig helt grei... alle kan jo ikkje være like perfekte som meg...

det kan også nevnast at dette er en av de dummaste jævla threadene eg har sett i hele mitt liv... "Rasisme (not) fakta (yes)"
kva faen skal det her bety egentlig? At du ikkje er rasist men at du drar fram litt fakta om korleis de slemme "pakkisene" og gudane veit kva anna du kalla dei kjeme og ødelegger det dyrbare samfunnet ditt?
Liker deg lite, netsend. Du virker som en skikkelig idiot... til og med venner fra virkeligheten seie jo at du er rasist(men ellers grei). Kan ikkje du bare ta å slette denne jævla threaden og konsentere deg med å prøve å vise dine litt mer posetive sider som elukS sier du har?


SÅNN! DETTE er IHVERTFALL den siste posten mitt på denne threaden... håper eg... kanskje....
Better than thou.
Også var det dette med mørketall da
▼ ... noen uker senere ... ▼
hva er det som er galt med å være rasist a? jeg er 100% rasist og nazist! hater alle som ikke er like perfekte som meg! min gud er Mr. Hitler himself.. så hva er problemet? buzz off!

hilsen en stolt neg.. err rasist!
Originally posted by parapax
Synes det var mye skit preik her...
Netsend:
"all forbrytelser som begåes av innvandrer (svarte som hvite) som tillsvarer
en strengere straff en 3 mnd. blir utvist fra landet øyeblikklig.
Om dette ikke har noe virkning, så ta hele familien med på kjøpet"

Nå vil jeg gjerne att du definerer "innvandrer" for meg.
Mener du asyl søkere eller statsborger/personer med oppholdstillatelse? Eller kan det være danske vikar sykepleiere
kansje?
Så du mener det er greit å staffe famillien til kriminele?
I min bok blir du nok en rasist ja....i hvertfall en litt skummel fyr...nøff nøff.
Vis hele sitatet...
Bruk litt sunn fornuft da. Er du Norsk statsborger så er du Norsk
og burde evt straffes på lik linje som all andre NORSKE.
Om du er hvit eller svart innvandrer så er det ingen forskjell
UT av landet, vi har nok av andre ting å bruke pengene på.
Jeg tror heller ikke at svenske sykepleiere er den størst gruppen av kriminelle innvandere.
Det med å straffe hele famillien er jo det eneste som jeg tror har
en prevativ virkning på de kriminelle innvanderene ( de respekterer jo
ikke Norske lover og normer)
Det med å blande forskjellige relgioner og etniske folkeslag har vist
seg å være den største tabben av vår gud.
Se nyhetene.
Originally posted by MaLbOlGiA
Eg synst dere snakker som rasister alle sammen.
Helt seriøst altså... Vedder på at noen av dere har barbert hue og fått rista inn et hakekors i panna eller.no...
Det finst mange definisjona av rasisme og til og med nazisvina har sine egne definisjona men for å si det kort og greit:

For folk som dere så spiller det ingen rolle om folk har statsborgerskap. Vis du treffer en mørkhuda person så vil dere tru han er innvandrer(Så med andre ord så har det ingenting å si han er født her eller om han er adoptert eller om han faktiskt ER innvandrar fordi at dere kan ikkje SE det!) og på samme måte så kan eg som flytta hit til norge fra sverige for 5år sia kunne lure kven faen som helst til å tru at eg har budt i norge i heile livet mitt fordi at eg er kvithuda og snakker flytende norsk... akkurat der så har dere ingenting å argumentere med fordi at eg har svarte venner som blir sett ned på fordi de er "innvandrere" og sjølv så blir eg behandla som en kva slags som helst anna kvithudanorrbagge.
Dere kan sitte å si at "jammen bla bla bla" men det har faen meg ikkje stort å si når eg har sett korleis vennen min blir behandla og korleis eg blir behandla.
Et anna poeng er det at når eg forteller folk at eg vart født i sverige og har budt der i 10år så seie folk "Å? det hadde eg aldri gjetta!" og det er akkurat fordi at eg er kvit og snakka flytande norsk. Men når vennen min derimot forteller at han er norsk fordi at han er FØDT her og fordi at han har norsk statsborgerskap så betyr ikkje dette så mye for folk.

Sånn... no har eg delt min guddommelige visdom.
Desverre så vil ingen av dere egentlig bry dere om dette fordi at eg har prøvd å "omvende" rasister før og det funker faen meg ikkje... Men eg er også litt rasist. En kan vel si at eg er rasist mot rasister på en måte. Eg skreiv dette for at kanskje få dere til å tenke meg ikkje en sjangs i helvette at eg gidder å reinskrive dette eller å lese igjennom dette for å gjere det "perfekt" når dere uansett bare vil begynne på nytt med å legge ut om korleis dere ikkje er rasister men ikkje vil ha innvandrare. Eg veit at det er sånne jævla rasister her som sitter og skal forsvare det jævla landet sitt som de ellers klager på hele jævla tida så meir tid gidder eg ikkje kaste bort på dere. Takk for meg.
Alle andre poster meg kritikk til dette vil bli ignorert ettersom at dere er rasister og eg er en rasist rasist... men andre ord. Dere er ikkje verdt en jævla dritt for meg. God natt
Vis hele sitatet...


Eg veit at det er sånne jævla rasister her som sitter og skal forsvare det jævla landet sitt som de ellers klager på hele jævla tida så meir tid gidder eg ikkje kaste bort på dere. Takk for meg.

Så hvorfor i helvet flytter du ikke bare tilbake til Sverige??
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Nå begynner det og bli ubehagelige toner her! Skjerpings.
Originally posted by elukS
Netsend: kjenner deg personlig og vil ikke si at du er Nazi, men så tett opp mot Rasist som det går an å bli uten å barbere hodet
Men selv om jeg er totalt uenig i de holdningene du har tillagt deg gjennom et liv på en småplass så er du fortsatt en kjernekar!!

Nazi punks fuck off!!!
Vis hele sitatet...
Hallo Eluks )
Du av alle her burde vite hvem jeg satt ved siden av i 2 mnd
på kurset, så jeg tror nok du du innser at jeg ikke er den største
rasisten du har truffet. Tror nok at du har røyka noe som ikke er
helt lovlig (ennå) når du skrev dette innlegge hehehehe
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg hater vel egentlig ikke alle svartinger. (Jeg kaller alle som er en del brunnere en Ola Nordmann for svartinger)
Men hater det som kommer hit og bare lager bråk. Jeg hater særlig kosovo albanere. Har vært med å banka en del ac dem, og det er jeg stolt av selv om jeg har måttet tilbringet et par timer med purken og i glattcelle.
Originally posted by netsend


Hallo Eluks )
Du av alle her burde vite hvem jeg satt ved siden av i 2 mnd
på kurset, så jeg tror nok du du innser at jeg ikke er den største
rasisten du har truffet. Tror nok at du har røyka noe som ikke er
helt lovlig (ennå) når du skrev dette innlegge hehehehe
Vis hele sitatet...
Vel... Tok vel kanskje litt hardt i da
Men er fortsatt uenig i de meningene du har om dette.
PS: sjekk mailen din (korshamn@osv.)

BTW: røyker ikke på "jobb"



Z0py3r: det der er da ikke noe å være stolt over
Originally posted by elukS
Netsend: kjenner deg personlig og vil ikke si at du er Nazi, men så tett opp mot Rasist som det går an å bli uten å barbere hodet
Men selv om jeg er totalt uenig i de holdningene du har tillagt deg gjennom et liv på en småplass så er du fortsatt en kjernekar!!

Nazi punks fuck off!!!
Vis hele sitatet...
Siste linje, inspirert av Dead Kennedys "Nazi Punks, fuck off!" ?

"punk ain't no religious cult punk means thinking for yourself you ain't hardcore cos you spike your hair when a jock still lives inside your head nazi punks nazi punks nazi punks-fuck off! nazi punks nazi punks nazi punks-fuck off! if you've come to fight, get outa here you ain't no better than the bouncers we ain't trying to be police when you ape the cops it ain't anarchy repeat chorus ten guys jump one, what a man you fight each other, the police state wins stab your backs when you trash our halls trash a bank if you've got real balls you still think swastikas look cool the real nazis run your schools they're coaches, businessmen and cops in a real fourth reich you'll be the first to go repeat chorus you'll be the first to go you'll be the first to go you'll be the first to go unless you think..."
Originally posted by AnaMorph0s|s

Siste linje, inspirert av Dead Kennedys "Nazi Punks, fuck off!" ?
Vis hele sitatet...
Jepps, kennedys & Biaffra r0x0r
Better than thou.
Noen spesiell grunn til at folk klager på alle andre 'nazier' enn iblis?

Jeg syntes ikke sånne som deg er verdt en dritt iblis! Du er en grei kar såvidt jeg vet, men de holdningene dine er til å spy av! Fy faen i hælvete! Skal ikke begynne å nevne navn her, men hva med de som ikke er 'hvite' her på boardet? De som har vært med fra starten? Hadde du banka dem om du hadde sett dem på bar f.eks.? Nei, jeg blir kvalm.
Carlo: Kanskje det var ironi ?
carlo: i helvette.. skjønner du ikke ironi? var bare mitt tegn på at denne threaden suger bigtime

wiz: du har skjønt det som vanlig