Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 8475
Noen som vet hvordan jeg best mulig kan fake et midlertidlig førerkort utstedt av Statens Vegvesen? Stempel er ikke så nøye...

Tenker at midlertidlig kjørekort er lettere å fake en et ekte kort

Noen tips annet en at jeg burde holde meg unna?
Midlertidig førekort er bare ett A4 ark der det står navnet ditt + litt annen informasjon :P
Sitat av KmSecret Vis innlegg
Noen som vet hvordan jeg best mulig kan fake et midlertidlig førerkort utstedt av Statens Vegvesen? Stempel er ikke så nøye...

Tenker at midlertidlig kjørekort er lettere å fake en et ekte kort

Noen tips annet en at jeg burde holde meg unna?
Vis hele sitatet...
Jeg kan nesten love deg at om du blir stoppet med et midlertidig førerkort i en kontroll, så vil dette bli kontrollert mot statens register.
Er ikke politiet jeg skal vise dette isåfall.. de er ikke så lette å lure..
bare familie jeg tenkte på, inntil videre..

Er ikke bare et vanlig A-4 Ark. må jo også ha logo og diverse..
Husk på at hvis du blir stoppet å viser dette så kan det hende de sjekker deg opp via radio, dvs at de inne på stasjonen sjekker deg opp på dataen, bare for å sjekke at du faktisk har førerkort, så sjangsen for å komme unna med det er vel egentlig ganske liten. Men du kan jo være heldig å møte på en som bare ser kjapt på det og ikke gidder å sjekke deg opp.

Du bør også ha falskt navn, å da må du i tillegg ha fake leg, siden du er pålagt å ha legitimasjon med deg om du kjører med midlertidig førerkort.


EDIT: var litt for sein der, fikk ikke med meg at du ikke hadde tenkt å bruke det hvis politiet stoppet deg før jeg skrev.
Sist endret av JohnnyNonsens; 5. oktober 2010 kl. 09:12.
Tja... Vanskelig å fake? Nei-ei vil ikkje tro det.

http://biret.blogg.no/images/255406-5-1237991243098-n400.jpg

Photoshop gutten min

EDIT: Matthiesen stjelte bilde før meg
Sist endret av Masi; 5. oktober 2010 kl. 09:17.
Nå er de midlertidige førerkortene på et halvt a4 ark, og de er ikke hvite, men gulorange. Bare til opplysning
Sitat av crazyclomp Vis innlegg
Nå er de midlertidige førerkortene på et halvt a4 ark, og de er ikke hvite, men gulorange. Bare til opplysning
Vis hele sitatet...
Det stemmer, og "feltene" du skriver i er hvite.
Hmm.. Jeg fikk bare et hvitt a-4 ark med skrift som så ut som gammeldags skrivemaskin.. hehe.. men da var jeg hos politiet å fikk midlertidig førerbevis..
▼ ... flere år senere ... ▼
er det mulig å få lagt ut en fil med det midlertidige fører kortet en gang til?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du har vansker med å Google "midlertidig førerkort", trykke på "bilder", sorter etter nyeste så har jeg mime tvil til at du er komptent nok til å forfalske det.
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Det skal ligge et der som er lagt ut for 6 dager siden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du har vansker med å Google "midlertidig førerkort", trykke på "bilder", sorter etter nyeste så har jeg mime tvil til at du er komptent nok til å forfalske det.
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Det skal ligge et der som er lagt ut for 6 dager siden.
Vis hele sitatet...
må vel være noen som kan scanne et dokument og gjøre dett mulig å endre navn og annen personlig info
Midlertidig førerbevis er ikke noe annet enn ett papir som gjør at du blir sjekket opp i systemet uansett når det gjelder politiet/vegvesenet. Det sparer deg for ingenting annet enn boten for å kjøre med førerkortet f.eks forlagt eller glemt hjemme. Om du skal bruke det for å lure familie/venner til å få lånt bil eller lignende, så skal jeg ikke være den som dømmer, men kjører du bil på offentlig vei uten lappen og gyldig forsikring så håper jeg virkelig du blir tatt.
Sist endret av mr.roundtree; 29. juni 2017 kl. 15:46.
Anonym bruker
"Tjukk Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eneste forskjellen fra å kjøre uten førerkort er vel at i tillegg til å bli tatt for det, så blir man også tatt for dokumentfalsk. Noe som potensielt kan medføre langt større straff enn å kjøre uten førerkort.
Anonym bruker
"Arbeidende Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vel ikke så lurt? Er det ikke bare å ta lappen da? Så har du den LOVLIG for resten av livet
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Folk prater mye piss på sånne spörsmål tråder som dette???

Det er INGEN problem å forfalske et midlertidig förerkort fra statens vegvesen. Om du behöver hjelp så send meg gjerne en pm så tar vi det fra der

Sitat av crazyclomp Vis innlegg
Nå er de midlertidige førerkortene på et halvt a4 ark, og de er ikke hvite, men gulorange. Bare til opplysning
Vis hele sitatet...
Javell ? åssent midlertidige förerkort er det du har värt borti ?

ALT det du skriver er helt feil. Lär deg opp för du uttaler deg..!
Sist endret av Btyven; 5. juli 2017 kl. 13:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Btyven Vis innlegg
Folk prater mye piss på sånne spörsmål tråder som dette???

Det er INGEN problem å forfalske et midlertidig förerkort fra statens vegvesen. Om du behöver hjelp så send meg gjerne en pm så tar vi det fra der
Vis hele sitatet...
Ikke problem å forfalske nei. Men det har svært liten nytte da de 2 instanser som har interesse av å se dette, sjekker dette opp mot et register. Slik at det forfalskede førerkortet ditt er ikke verd en dritt i praksis.

Sitat av Btyven Vis innlegg
Javell ? åssent midlertidige förerkort er det du har värt borti ?

ALT det du skriver er helt feil. Lär deg opp för du uttaler deg..!
Vis hele sitatet...
Nå kritiserer du et svar som kom for 7 år siden. For 7 år siden så var denne lappen gul. Ikke hvit som den er i år.
Midlertidig førerbevis er et hvitt A4 ark i dag, som er signert og stemplet (blått stempel) fra SVV.