Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  118 111220
Sitat av Imafreak4info Vis innlegg
Ser at dette er en gammel tråd, men ser det er endel som lurer på hvor man kan kjøpe falsk ID online.

Jeg bestillte og mottok en kovolutt i posten for 2 uker siden fra www.fakeidservice.com.

Kortene ( bestillte 1, men de sender vistnokk 2 )er av bra kvalitet og jeg har brukt det på byen flere ganger uten problemer
Vis hele sitatet...
Haha, jeg som har ryktet som lav IQ, hadde ikke engang sluppet deg inn på et utested med et slikt kort.
Trur ikke helt på din historie, beklager.
Sist endret av justastonedhuman; 7. februar 2014 kl. 23:06.
Du trenger: Gjennomsiktig teip (scotch crystal funker bra), printer, ark, neglelakk fjerner, q-tips og en tapetkniv eller annen kniv.

1. Først skriver du ned, så fjerner du alle tallene bak på et bankkort (utløpsdato, fødselsnummer og de to linjene med tall og bokstaver under) med neglelakk fjerner og q-tips, eventuelt noe hardere å skrape med, til tallene er vekke, men prøv å ikke gjør det for mye på ett sted.

2. Skriv ned infoen på Word i skriftstørrelse 9 fet Arial font slik som det så ut på kortet, forandre fødselsnummer til den alder du ønsker.

3. Print ut på ark, så tar du en teipbit over infoen og setter arket inn i printeren igjen sånn at neste gang du printer, så vil det bli printet på teipbiten istedenfor papir. Dette vil gjøre det letter å få en god print av teksten over på en annen teipbit.

3. Print ut på nytt og legg arket med teipen på tørk i 8 timer. Blekket på teipen bør være helt tørr, da dette gir best kvalitet.

4. Ta en ny teipbit og klistre den på den andre teipbiten på arket med infoen printet på, gni godt og fjern teipen. Nå har du en fin gjennomsiktig teipbit med print.

5. Plasser teipen oppå det tomme området der fødseldato og det pleide å være. Bruk god tid på å få alt beint.

6. Du kan bruke en tapetkniv til skjære vekk overflødig teip. Kan være smart å følge linjer som allerede eksisterer på kortet, ikke få teip over bildet.

7. Lag riper og få kortet til å se godt brukt ut, så teipkantene ikke synes like bra. Du kan ta neglelakkfjerneren og q-tips til å lage litt utviskede områder andre steder på kortet, så området bak fødselsdatoen ikke skiller seg noe særlig ut. Hvis du har gjort en god jobb, så vil man ikke kunne se teipen, og nesten ikke føle den heller. Som en siste finish kan du bruke hårspray til å spraye et belegg på baksiden av kortet, la det tørke, så man ikke kan føle teipen, men det er ganske valgfritt, blir litt klissete.

Det trengs litt øvelse, så gi det noen forsøk og ikke gi deg før du er helt fornøyd med kvaliteten. Hvis du har gjort alt riktig, så skal printen være skarp, fyldig og ingen teipkanter skal være synlige.
Sist endret av Nexusone; 7. februar 2014 kl. 23:43.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Litt bump men kjøpte meg falsk legetimasjon her om dagen på deep web, bare for morro skyld (har ikke behov for det uansett da jeg er gammel nok) og var faktisk utrolig bra kvalitet på og tvilsomt en gjennomsnittelig ekspeditør eller dørvakt kan finne ut av om et utelandsk førerkort er ekte når det har noen av kjennemerkene (hologrammer) + UV lysmerker.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Brightbull Vis innlegg
Litt bump men kjøpte meg falsk legetimasjon her om dagen på deep web, bare for morro skyld (har ikke behov for det uansett da jeg er gammel nok) og var faktisk utrolig bra kvalitet på og tvilsomt en gjennomsnittelig ekspeditør eller dørvakt kan finne ut av om et utelandsk førerkort er ekte når det har noen av kjennemerkene (hologrammer) + UV lysmerker.
Vis hele sitatet...
Hvilken nettside kjøpte du det på?
For noen år siden skaffet jeg meg falsk politi id kort, god damn ingen nekter deg noe med et sånt kort xD men morroa varte ikke lenge før jeg ble tatt og straffet for dokfalsk
Sist endret av combat38; 20. mai 2015 kl. 16:27.
w8t
How the sky was
w8t's Avatar
4 0
Sitat av Eiden. Vis innlegg
Hvilken nettside kjøpte du det på?
Vis hele sitatet...
Du må ha en spesiell nettleser for å bruke deepweeb. Last ned Torbrowser så ordner det seg!
Sitat av Brightbull Vis innlegg
Litt bump men kjøpte meg falsk legetimasjon her om dagen på deep web, bare for morro skyld (har ikke behov for det uansett da jeg er gammel nok) og var faktisk utrolig bra kvalitet på og tvilsomt en gjennomsnittelig ekspeditør eller dørvakt kan finne ut av om et utelandsk førerkort er ekte når det har noen av kjennemerkene (hologrammer) + UV lysmerker.
Vis hele sitatet...
Lager det samme halvmetalliske lyd som et ekte førerkort? Hvis ikke blir du tatt av undertegnede.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sorry få å ta opp en så gammel tråd, men jeg er 00 og tenker å skaffe meg fake legitimasjon. Jeg er fullt klar over hva det kan føre til så trenger ikke masse prekener på det, men vil gjerne ha forslag på hvordan jeg kan skrape kortet mitt. Jeg har bestilt er kort på fake ID UK. Funker dette og hva svarer jeg dersom personen bak kassen spør hvorfor det er et britisk nasjonalitetskort? Takk for svar
Sitat av Anonym@ Vis innlegg
Sorry få å ta opp en så gammel tråd, men jeg er 00 og tenker å skaffe meg fake legitimasjon. Jeg er fullt klar over hva det kan føre til så trenger ikke masse prekener på det, men vil gjerne ha forslag på hvordan jeg kan skrape kortet mitt. Jeg har bestilt er kort på fake ID UK. Funker dette og hva svarer jeg dersom personen bak kassen spør hvorfor det er et britisk nasjonalitetskort? Takk for svar
Vis hele sitatet...
Har en kompis som akkurat kjøpte et slik fra samme butikk. Hans er det norsk flagg på, det er type "national ID card 1". Ingen har nektet han å kjøpe noe så langt, men noen er skeptiske.

Hvis du skrev falskt navn, og de tar kortet er de bare å stikke, de har ingen rett til å holde deg igjen.

Ikke skrap kortet ditt, det blir i 99% av tilfelle stygt og alle vil se det er fake. Hold deg til det du bestillte.
Sist endret av iColdman; 30. januar 2016 kl. 23:51.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Har en kompis som akkurat kjøpte et slik fra samme butikk. Hans er det norsk flagg på, det er type "national ID card 1". Ingen har nektet han å kjøpe noe så langt, men noen er skeptiske.

Hvis du skrev falskt navn, og de tar kortet er de bare å stikke, de har ingen rett til å holde deg igjen.

Ikke skrap kortet ditt, det blir i 99% av tilfelle stygt og alle vil se det er fake. Hold deg til det du bestillte.
Vis hele sitatet...
Takk! Vet du hvordan han fikk norsk flagg? Jeg har bestilt med UK pass... Har kompisen din prøvd på polet?
Sitat av Anonym@ Vis innlegg
Sorry få å ta opp en så gammel tråd, men jeg er 00 og tenker å skaffe meg fake legitimasjon. Jeg er fullt klar over hva det kan føre til så trenger ikke masse prekener på det, men vil gjerne ha forslag på hvordan jeg kan skrape kortet mitt. Jeg har bestilt er kort på fake ID UK. Funker dette og hva svarer jeg dersom personen bak kassen spør hvorfor det er et britisk nasjonalitetskort? Takk for svar
Vis hele sitatet...
Jobber med alkohol i den forbindelse har jeg jobbet på noen vinmonopoler, vi alle fleste ser spesielt etter skrapet legitimasjoner! Vær ops
Sitat av Anonym@ Vis innlegg
Takk! Vet du hvordan han fikk norsk flagg? Jeg har bestilt med UK pass... Har kompisen din prøvd på polet?
Vis hele sitatet...
Litt usikker, men han sa no om at han skrev Norway i infoen om hva som skulle være med i kortet.

Han har ikke prøvd polet, men kjøpt røyk/snus og fått tilgang på utesteder.
Polet ville jeg vært forsiktig med da de er veldig streng på ID, men du får nok kjøpt øl på butikken vertfall.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av iColdman Vis innlegg
Hvis du skrev falskt navn, og de tar kortet er de bare å stikke, de har ingen rett til å holde deg igjen.
Vis hele sitatet...
Ikkje?

Straffeprosessloven §176 tilseier at ein kan pågripe nokon som påtreffast på fersk gjerning eller ferske spor:
§ 176. Når det er fare ved opphold, kan politimann foreta pågripelse uten beslutning av retten eller av påtalemyndigheten. Det samme gjelder enhver annen dersom den mistenkte treffes eller forfølges på fersk gjerning eller ferske spor.
Den som uten å høre til politiet har foretatt en pågripelse, skal straks overgi den pågrepne til politiet.
Vis hele sitatet...
Falsk legitimasjon er definitivt straffbart, og det er definitivt fersk gjerning og ferske spor om ein står med kortet vedkommande har i handa. Så dei som står i kassen har full rett til å pågripe deg om dei meiner du viser falsk legitimasjon.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Ikkje?

Straffeprosessloven §176 tilseier at ein kan pågripe nokon som påtreffast på fersk gjerning eller ferske spor:


Falsk legitimasjon er definitivt straffbart, og det er definitivt fersk gjerning og ferske spor om ein står med kortet vedkommande har i handa. Så dei som står i kassen har full rett til å pågripe deg om dei meiner du viser falsk legitimasjon.
Vis hele sitatet...
Men hvis man har kjøpt en slikt falskt ID kort, som er "identisk" med ett ekte. Har man da fortsatt lov? Synes det er litt merkelig siden da kan de i praksis arrestere alle som de tror har falsk ID, selv om den er ekte.

Vertfall det en politimann forklarte til meg, at butikkansatte ikke kunne arrestere folk, men kun beslaglegge ID-kortet.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Litt usikker, men han sa no om at han skrev Norway i infoen om hva som skulle være med i kortet.

Han har ikke prøvd polet, men kjøpt røyk/snus og fått tilgang på utesteder.
Polet ville jeg vært forsiktig med da de er veldig streng på ID, men du får nok kjøpt øl på butikken vertfall.
Vis hele sitatet...
Takk! Skal prøve å bestille et nytt kort nå
▼ ... over et år senere ... ▼
Bump, lurer på hva som er den beste plassen nå så man kan bestille fake id på? og kunne betale med paypal
Har bestilt fra http://flawlessfakeids.com/ før når jeg ikke var gammel nok til å handle på polet enda. Må bare finne en måte å kjøpe bitcoins på med Paypal så får man det bare i en konvolutt i postkassen. Var litt skeptisk men satset bare og fikk et veldig bra et. Tok selv et nederlandsk førerkort, og du må selvfølgelig ta noe utenlandsk siden da vet ikke de som kontrollerer hvordan det skal se ut. Funket på alle utesteder også, men hadde ikke satsa på politi.
330euro synes jeg ble litt drøyt
Sitat av combat38 Vis innlegg
For noen år siden skaffet jeg meg falsk politi id kort, god damn ingen nekter deg noe med et sånt kort xD men morroa varte ikke lenge før jeg ble tatt og straffet for dokfalsk
Vis hele sitatet...
blitt tatt 2 ganger med falsk id, begge sakene ble henlagt