Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1663
Og her er det mere stuff.
Hvorfor skal en gruppe idioter vinne mot verdens mekigste land, samt de 30-40 rikeste landene i verden (EU)?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Lite sannsynlig at de kommer til å vinne, men med taktiken de bruker kan de gjøre stor skade på USA.
tja.. vinner og vinner.. det har de allerede gjort. de har smadra statenes selvfølelse... folk er redde for å fly, for å åpne post, for å gå opp i en høy bygning... det kaller jeg å vinne. og selv om usa med fler prøver å bombe de tilbake til steinalderen, så tviler jeg på at de klarer det... hvordan bombe noen som ikke har noe, jeg mener, sovjet klarte det jo ikke, og vi vet alle at sovjet satsa på kvantitet, ikke kvalitet slik som usa gjør....

hum, Jiihad (hellig krig).. noen som har NOEN som helst ide om hvor farlig det er? det er ikke lenger landområder det er snakk om, eller olje, som kuwaitkrigen i 91' ellerno, nei her snakker vi om religionskrig. islam versus kristendommen... og DET er ikke bra...


meitemark
Vel, taliban vinner IKKE!! så enkelt er det, men det kan skje veldig mye rart.

Som hvis dette skulle utvikle seg til en relgionkrig så kan verden bli farlig. Spesielt når du tenker på at islam er en av verdens største relgioner, men kristendommen er større og vil nok vinne

Men siden jeg regner meg selv som kristen bør jeg vel begynne å hamstre våpen da?
Hva kan taliban vinne?
Det eneste de kan gjøre er jo å overleve, ville ikke kalt det for en
heidundrenes seier akkurat...
skal jeg være litt moralsk vil jeg si at denne krigen ikke har noen vinner, verden kommer aldri til å bli det samme igjen......


men seriøst..eneste måten taliban kan vinne på er å nuke USA og da får de nok en ganske kjapt i retur...så som sagt ingen vinner
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
enig med red hat og meitemark. her er det ingen vinnere.
egentlig kan begge ses på som vinnere, da på forskjellige premisser.

usa vinner nok krigen hvis vi snakker om tropper og fly og bomber og hele pakka. militært.

taliban vinner med terror, som meite sier, mange lever i frykt. taliban gjør lite, men det får fortsatt store konsekvenser.

btw: taliban vil gi bin laden til usa selv uten bevis mot ham, men usa tok ikke imot. usa vil visstnok prøve å få tilbake "æren" sin. dessuten, hvis usa pelser bin laden blir han nok hedret som martyr av tilhengerne hans, og kampene fortsetter. kanskje ikke i samme grad når taliban er oppe og går, men det stopper ikke så lett.
viss taliban vinner blir det opium på oss alle!
sig_8 nei, hvis taliban vinner så er det slutt på opiumen, har du ikke fått med deg at taliban har forbud mot opiumsdyrking i afganistan?

og, hvis taliban vinner, dvs islam, så er vi død hele gjengen uansett...

meitemark
Better than thou.
Øy! Dette er ikke en krig som i islam mot kristendomen (eller resten av relgionene)! Det er en krig mot terrorisme. De sier så hvertfall.. Jeg begynner å tvile litt egentlig.. Var ikke hele poenget med krigen å få Osama, dead or alive? Når nå USA nekter å ta imot ham, så.. Jaja.. Det var ikke uten grunn at Bush ikke egentlig 'vant' valget.. Hadde jeg kunnet stemme så ville jeg stemt mot ham. Gore for president 2000!! Hehe.. Menne alle vet at Bush ikke er mannen som spør først, og skyter etterpå. Så..
står ikke taliban for samme smørja som nazismen, bare annerledes selvfølgelig, alle som ikke er muslimer skal utryddes

er så mye propaganda som går at jeg ikke veit hva jeg skal tro
men støtter iaf ikke USA, det er faen meg ikke hakket bedre, de traff en skole igår faktisk. GG
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Egentlig skulle det vært slik at hele verden skulle stemt under president valget i USA, siden de har så stor makt.
Better than thou.
LOL! Kanskje den mest latterlige ideén jeg har hørt på lenge!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Tja, muli d.....
Ser for meg at det hadde vært bra når Bin Laden skulle stemt.....
Opprinnelig postet av Tical[FS]
Hva kan taliban vinne?
Det eneste de kan gjøre er jo å overleve, ville ikke kalt det for en
heidundrenes seier akkurat...
Vis hele sitatet...
Ditto.Kanskje de derre terrorisme-tilhengerne i Taliban overlever,men da har de så ødelagt land at det er bare å gi opp...
Men,USA vil ikke bli HELT ødelagt,sånn som Taliban,De vil forsvare seg og ikke bare angripe,for da "taper"de med en gang.akkurat som om jeg hadde sloss mot noen,og jeg bare slo og sparka, da hadde jeg blitt most gradvis.Liksom,ikke tro at de vil "tape",da tar dere feil.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
det kommer ingen skikkelige vinnere ut av dette.