Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2152
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Har vært rusfri i en periode nå fra amfetamin startet opp med ritalin. og i går sprakk jeg og hentet noen gram amfetamin og har sniffet og satt et par smell idag og i går.

Jeg begynner og irritere meg over den følsomme huden min, og kløe, og utslett, Da jeg Bruker Ritalin eller Amfetamin jeg har brukt og hadd kløen på ryggen min og armene mine og lår og ansikt og nakke men nå har jeg begynt og få sikkelig bedøvd pikk har ikke så mye følelse i ballesekken min og penisen lengre men det klør veldig mye der etter jeg startert med amfetamin igjen!
Er det normalt at det klør på området dær og at pikken er jævla nummen/bedøvd jeg begynner og bli litt bekymret fordi jeg vill ikke klore opp hele anlegget mitt i buksa.
Jeg kan få litt kløe på penis av Metylfenidat - Ritalin/Concerta men det er mere intenst med Gate Amfetamin varianten. Kan det lønne seg og muligens bytte til deksamfetamin-Elvanse eller kan det ha samme bivirkninger som Metylfenidat også?!. Og er det noe jeg kan gjøre nå for og dempe den kløen litt?
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta allergi medesin som feks zyrtec det hjelper mor morfin kløe iallefall
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta allergi medesin som feks zyrtec det hjelper mor morfin kløe iallefall
Vis hele sitatet...
Kan vallergran fungere?
Sitat av Makkoman Vis innlegg
Kan vallergran fungere?
Vis hele sitatet...
Ikke prøvd de tabblettene
Kanskje vallergan kan virke ja, er tross alt egentlig en allergimedisin
Sitat av Makkoman Vis innlegg
..og i går sprakk jeg og hentet noen gram amfetamin og har sniffet og satt et par smell idag og i går.
Vis hele sitatet...
Amfetamin har bivirkninger, og det du nevner her er en av bivirkningene. Derfor må du veie opp virkninger med bivirkninger hvis du føler det er verdt det du tar.

Hvis man begynner på ytterligere medisiner for å håndtere bivirkninger av et gitt stoff. Da er veien jævelig kort til en jævelig ond sirkel.

Jasså? Skyter amfetamin på barnevernsinstitusjon?
Sist endret av Superspurv; 22. april 2021 kl. 19:02.
Sitat av Makkoman Vis innlegg
Kan vallergran fungere?
Vis hele sitatet...
Vallergan er tatt ut av produksjon og avregistrert.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Noisediary Vis innlegg
Vallergan er tatt ut av produksjon og avregistrert.
Vis hele sitatet...
Bullshit!
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Bullshit!
Vis hele sitatet...
nei er riktig det personen sier, er tatt av markedet og produseres ikke lenger https://legemiddelverket.no/nyheter/...-avregistreres
dog burde funke litt mot amf kløen hvis man har det
Sist endret av mrracerhacker; 23. april 2021 kl. 16:53.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
nei er riktig det personen sier, er tatt av markedet og produseres ikke lenger https://legemiddelverket.no/nyheter/...-avregistreres
dog burde funke litt mot amf kløen hvis man har det
Vis hele sitatet...
Ahh shit, sorry for å påpeke noe annet virket bare rart at de skulle slutte å produsere de.
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Ahh shit, sorry for å påpeke noe annet virket bare rart at de skulle slutte å produsere de.
Vis hele sitatet...
De har et annet navn nå, med samme virkestoff Alimemazin Evolan.