Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 529
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sliter en del med innsovning når det gjelder søvn. Brukt melatonin uten særlig nytte… Lest meg litt opp, og tror jeg burde starte med imovand. Noen som har erfaring med å få resept utredet av volvat/aleris? Helst over online chat.
Nå vet jeg ikke hvor gammel du er men om du er ung som meg så var iallfall legen min ganske streng så får bare sporadiske resepter men det er fastlege da
Har du prøvd andre tiltak? Nok sol gjennom dagen, fast døgnrytme, nok animalsk føde og ikke bruke skjerm/kunstig lys ett par timer før leggetid er det mest elementære her. Ruser du deg? Kroppen er ett finstemt maskineri. Kroppen din tror det er dag hvis du er på mobil på kvelden. Medisiner er siste utvei og skaper bare ett større problem pp lang sikt. Jeg har lang erfaring. Prøver å slutte med imovane selv. Føler aldri at jeg sover noe godt lengre.