Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1306
Hvordan kan jeg hente ut data fra ødelagt og strømløs android-telefon?

Den jeg har er tom for strøm og vil ikke ta lading. På grunn av det får jeg ikke satt den i filoverføringsmodus når den kobles til PC-en og jeg kan ikke overføre dataen.

Kan man ta ut "harddisken" og docke denne slik man kan med PC, eller må jeg inn og lodde slik at den tar lading igjen, evt. lodde på et fulladd batteri?

Det er en CAT S60 om det hjelper...
Du må nok til med loddebolt og lupe her ja.

Med mindre alt er lagret på et SD kort, noe jeg vel aldri har registrert at har vært gjort på en mobiltelefon.
Telefonen der har ikke harddisk, alt ligger microSDXC kortet. Bare få ut det og kjøp deg en kortleser.

Denne skal gjøre jobben
Sist endret av Expialidocious; 21. mai 2023 kl. 11:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ligger det på telefonens internminne? Da må du bytte batteri på tlf. Ellers må du nok kontakte https://www.ibas.com/no Men jeg tror det blir rådyrt.
Det ligger på telefonens internminne ja. Det er ikke batteriet som er problemet, men ladeporten.
kan være verdt å sjekke om det er rusk i ladeporten som kommer i veien. Tannpirker og evt. trykkluft på boks eller tilsvarende. Se om du får børstet/skrapt ut noe.
Kan prøve NES-spillteknikken...
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Det enkleste blir nok å bytte batteriet.
Den tar ikke trådløs ladning da?
Den er dessverre ikke hightec nok.