Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 892
[SIZE=3]Spiste ansiktet til kjærsten sin![/SIZE]

Som tatt ut fra en scene i Nattsvermeren ble en mann tatt på fersk gjerning mens han glefset løs biter av samboerens ansikt.

LES
Sist endret av Dweep; 20. februar 2002 kl. 18:57.
Ja fy faen jeg leste det før idag, faen så sykt!
*grøss*

ekle ting.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
KUUUULT!

Altså at Mia posta samme sak 2 gonga.

Det med han som åt trynet til kjærsten sin var litt sånn... tja.. Kinky?
snakk om overdrivelse av munnsex
omentrent som å skyte et hull i hodet på dama di og knulle det1!
Frister det noen?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
jeg blir litt seksuellt opphisset av å tenke på det jeg.. *smatte*
men hvorfor ansiktet? det området under armene (ikke armhulen) smaker jo så mye bedre
i tillegg rått....... fyren kan ikke eie smak

meitemark
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Nam nam....

Men nei, jeg kan ikke forstå at han ikke spiste på en mere kjøttfull plass. Ansiktet må jo være bare helt teit å spise da...

Nei, bare en ting å si: Sjukt!
Verden er syk, det er også de som bor i den.

Men det for være måte på...
Gir kanskje uttrykket: "jeg er så glad i deg at jeg kan ete deg opp" en ny mening

På en annen side er vi mennesker selvdestruktive av natur og kommer til å ta livet av hverandre, og oss selv på de mest groteske og utrolige måtene til jorden er en øde planet i verdensrommet.
Ingen som la merke til at samme dag som dette var i nyhetene (tror jeg), så var det en afrikaner som ikke fikk høyere lønn, og derfor spise forskjellige utvalgte organer til sjefen? (etter å ha drept henne såklart)
Tror jeg ville foretrukket rått kjøtt fra ansiktet framfor lever (som ikke er noe godt) eller andre indre organer. Lungemos skal visst heller ikke være så godt...

På den andre siden kan jo det her være en grei måte å kvitte seg med et lik på, bortsett fra at du må ete hele kroppen, også blir det nok mye søl som kan være vanskelig å vaske bort.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sjuke folk... han kan ikkje ha det heilt bra nei.