Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  227 32234
Er jo adrenalin kick unstable snakker om trenger ikke nesten dø for å få det da, vet ikke helt hvor grensa dør før kroppen skiller ut dmt, men tror ikke du er helt dø, kansje når hjernen tror det er på tide,? er det samme som er i strandrør...
Jeg sjekka på erowid og 5-Meo-DMT og DMT er ikke det samme. Jeg er ikke sikker på hvem av dem som er i strandrør, men det er ihvertfall ikke det samme.
DMT er i strandrør. Tror også det er noe som heter 5-Meo-Dipt men vet ikke helt hvor det passer inn.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
felix_poker: Nei, nei, du missforstår, det jeg sa var at adrenalin og lignende er vel og bra og sikkert like krafitg, men det er ikke et rusmiddel uansett.
Hva syns dere om musikk? Jeg syns noe musikk er en rus for seg selv. Den følelsen du får når du skrur av alt lyset og hører på max chill sanger. Tenker ikke på noen ting. Syns den rusen er herlig jeg.
Tias: Ok. Da leste jeg feil. Sorry.
5-Meo-DMT er den DMT man kan finne og røyke ja.
Frigjøres når kroppen dør, eller ved å sitte for lenge i et mørkt rom
INGENTING slår rushet etter et 340 volts strømstøt.. haehaehae..
orgazmus: har tenkt litt på det der med det mørke rommet, hvordan funker det for blinde personer? går de konstant rusa?
frekkmann:
det er huden som tar opp visse stoffer da de blir belyst.
ah, så det har ikke noe med synet å gjøre?
Det med at DMT kan forklare OBEs tror jeg ikke noe på, det er mange folk som har vært klinisk døde og har gjenfortalt alt som skjedde i det det rommmet de lå i mens de var klinisk døde. Og jeg tviler sterkt på at et rusmiddel kan påvirke hjernen veldig mye når all hjerneaktivitet er borte? Dessuten ville vel ikke DMT gjort så du kunne fly rundt i rommet og observere de som var i nærheten? Og det de fortalte passet faktisk veldig bra med det sykehuspersonalet og sånn observerte.
DMT "kan" forklare OBE's, men ikke helt. Noen folk kan med egen vilje få OBE eller NDE(Near death experience) OBE som er endel kraftigere. For å få en NDE må du på en eller annen måte dø. Overbevise kroppen din at du er død. Det som kan skje her er at kroppen produserer masse DMT, men DMT forklarer ikke det en ser mens man er ute av kroppen.
Se på det som en flytur hvor DMT er flyet, men ikke hva du ser ut av vinduet. Det er ekte og sett fra et helt nytt perspektiv.
Den beste rusen er jesus!
BTW: OOBE kan man også få ved å for eksempel høre på brainwave generator. Det er selvfølgelig en forutsetning at du har den riktige preset'n. Men Deep mind IV og VI funker veldig bra på meg.

Jeg får også en veldig digg rus av sex.
Opprinnelig postet av jimKing
Det var det jeg tenkte på i starten ja, men det ble interessant å se andre synsvinkler på hva man forbinder med rus..

For min del liker jeg følelsen av å stå på snowblades rett ned en hel skibakke, uten stopp.. da kommer jeg som oftest opp i en meget stor fart, og kjenner omtrent ikke bakken under skiene lengere.
Vis hele sitatet...


Snowblades er driiiiiiiiiit kjedelig!
Man får mye bedre fart av Carving ski......


Topic:ØL!
ta deg en prell og et par kalde pils mens du ligger og chiller i sola
Knips med MDA, en masse knips... Noen Valium, og så enda flere knips
Beste rusen jeg har hatt, er på Hawaii Mushroom, for noen år tilbake. Tenke så sykt mye rare ting og leve seg inn i en annen dimensjon, når man sitter i skogen på dagen og sola sola skinner gjennom trærne, det er bare digg.
Den beste "dopen" jeg har smakt er helt klart sopp!
bare vær forsiktig,husk å ikke vær alene når man tar dopet! Kan føre til vrangiser osv.
For å utnytte rusen best anbefaler jeg å dra inn i skogen,det værste du kan gjøre er å dra på fest med drita folk. dette fører til at rusen blir mindre(er ikke helt sikker på hvorfor,har noe med vibbene å gjøre).

Husk å tygg soppen skikkelig!

Lys og farger fenger MAD i og med at du er forgifta og alt du oppfatter på en måte henger seg opp,det er dette det blir halliser av!

ps:jeg har ikke prøvd syre,men mange venner har!etter det de sier så er LSD det samme som sopp ganger "1000"!bare husk at faren også er "1000"ganger større!
Er ikke kult å tru at man er en banan!
Sist endret av k3n; 28. mai 2004 kl. 01:17.
Opprinnelig postet av k3n
Den beste dopen jeg har smakt er helt klart sopp!
bare vær forsiktig,husk å ikke vær alene når man tar dopet! Kan føre til vrangiser osv.
For å utnytte rusen best anbefaler jeg å dra inn i skogen,det værste du kan gjøre er å dra på fest med drita folk. dette fører til at rusen blir mindre(er ikke helt sikker på hvorfor,har noe med vibbene å gjøre).

Husk å tygg soppen skikkelig!

Lys og farger fenger MAD i og med at du er forgifta og alt du oppfatter på en måte henger seg opp,det er dette det blir halliser av!

ps:jeg har ikke prøvd syre,men mange venner har!etter det de sier så er LSD det samme som sopp ganger 1000!bare husk at faren også er 1000ganger større!
Er ikke kult å tru at man er en banan!
Vis hele sitatet...
dop? hva ere du babler om? hadde ikke trodd noen som har spist sopp kunne kalle det for dop...

De fleste jeg kjenner som spiser sopp og syre mener at sopp er mye heftigere/fetere/mer sprøtt. hva som er heftigst kommer jo an på hvor mye man spiser av hvert, men de fleste jeg kjenner liker altså sopp bedre. tror ikke det er no mindre sjangse for å tru at man er en banan hvis man spiser nok sopp en hvis man spiser biter.

det med at faren er 1000 ganger større er nok litt feil det også.. sikkert lettere å ende på mentalen hvis man ikke veit hva man driver med og putter i seg en heftig dose syre, enn hvis man spiser sopp, pga at det varer så lenge. men hvis man veit hva man driver med og er forsiktig tror jeg ikke det er no big difference.

on topic: 1. cannabis 2. sopp 3. stopp

peace out
Sist endret av Sindre; 28. mai 2004 kl. 01:50.
på grunn av min syndrom, så er vell en god natt søvn, den beste rusen jeg kan ha!

Alkohol har også en digg rus, hvis det ikke blir for mye!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Må si meg veldig enig med Sindre, sopp og andre hallusinogener er ikke bare et eller annet tifeldig "dop".
armhule sennep
men dere må passe på når dere ruser dere på kjærlighet, man kan fort få en bad trip. f.eks. hvis jenta du liker finner seg en annen el.
Opprinnelig postet av Dweep
på grunn av min syndrom, så er vell en god natt søvn, den beste rusen jeg kan ha!

Alkohol har også en digg rus, hvis det ikke blir for mye!
Vis hele sitatet...
Hvilket syndrom er det?
BearSleeps's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av !alex!
men dere må passe på når dere ruser dere på kjærlighet, man kan fort få en bad trip. f.eks. hvis jenta du liker finner seg en annen el.
Vis hele sitatet...
haha... sant, sant..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg klarer aldri å få nikotin sjokk. Jeg ble svimmel av snus den tiden jeg begynte med det. Jeg blir ikke svimmel av røyk.

Noen som har noen tips til nikotinsjokk?
Du spør om _hvordan_ du få nikotinsjokk? Enkleste sak av verden det, putt 6-7 blodprince som du har fyrt på i kjeften samtidig, og så tar du et par skikkelige magadrag.

Men spøk til side, ikke prøv på det... Hvis du ikke blir svimmel av røyk, så har du vel bare ikke "anlegg" for det. Som det meste annet er det nok individuelt.
Opprinnelig postet av Sindr3
Jeg klarer aldri å få nikotin sjokk. Jeg ble svimmel av snus den tiden jeg begynte med det. Jeg blir ikke svimmel av røyk.

Noen som har noen tips til nikotinsjokk?
Vis hele sitatet...
ta deg en svær prell samtidig som du snuffer et par linjer..klarer du en røyk på toppen er nok sjansene store for at du klarer det..prøv og gjøre det samtidig eller så fort etter hverandre som mulig...

men skjønner ikke hvorfor du vil ha nikotin sjokk..det er ikke digg egentli
Nikotinsjokk: lag en 1.5l flaskebong (vannis), og ta 2-3 skikkelige hits av den... Weeeh!
Synes serriøst alle folka her at nikotinsjokk er digg?

Når jeg var mindre gikk vi rundt å delte ut snus og røyk til folk som aldri hadde prøvd før. 99 % av dem spydde.
Nikotinsjokk gjør deg jo bare kvalm og jævlig.

Hvis noen ønsker å oppnå det er det bare å røyke et par sigg rett etter hverandre. Da kjenner man seg kvalm og svimmel..Weeeh!
kjøre stor motorsykkel på bonn gass er bare best rus :P trimma tong\mellomtong motorsykkel. ahh
ellers er alkohol best..
Not Penny's boat
argh's Avatar
Opprinnelig postet av felix_poker
Synes serriøst alle folka her at nikotinsjokk er digg?

Når jeg var mindre gikk vi rundt å delte ut snus og røyk til folk som aldri hadde prøvd før. 99 % av dem spydde.
Nikotinsjokk gjør deg jo bare kvalm og jævlig.
Vis hele sitatet...
Tror at man opplever nikotinsjokk litt forskjellig, jeg som ikke røyker kan ta meg noen trekk i blandt og få nikotin sjokk hvis jeg tar noen kraftige trekk etter hverandre. Jeg opplever nikotinsjokk som svimmel og at hodet er mad tungt. Hvis jeg beveger på hodet virker det som at det går fortere enn det det egentlig gjør. Og nei, jeg blir ikke kvalm.

Men snus der i mot kan man spy av, uavhengig om det er nikotinsjokk eller ikke. Som for mange mennesker smaker snus helt for jævlig.

Fart er vel den beste rusen jeg har prøvd.
Sist endret av argh; 9. juni 2004 kl. 16:15.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Hasj er lidenskap, hasj er den sunneste rus-livstilen, for meg er hasj det ultimate rusmiddel.
Opprinnelig postet av felix_poker
Synes serriøst alle folka her at nikotinsjokk er digg?
Vis hele sitatet...
jeg hater det.. du blir jo bare kvalm og shit..skjønner ikke hva folk får ut av det..
1) No Fear - Downhill Mountain Biking!

2) 2-3 flasker rødvin og der rette antalle penner og blyanter kan bli en enorm stabel med tegninger, og idéer i fast form.

3) Bakrus fra alokohol er også dig, bare å være - døsig etter fylla.
Øl er godt. Spesielt lager.

Ingenting slår utepils i sola når det er ferie.

Herrgud å jeg gleder meg til sommerferien
Opprinnelig postet av nudo
1) No Fear - Downhill Mountain Biking!
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke er redd kan det jo umulig være noe spennende? Da blir det jo ingen utfordring i det hele tatt. Dalir det vel nesten like morsomt som å sitte i sofaen og ikke gjøre en dritt...
Opprinnelig postet av nudo
Bakrus fra alokohol er også dig[/b]
Vis hele sitatet...
eheh...nei.
Opprinnelig postet av felix_poker
Synes serriøst alle folka her at nikotinsjokk er digg?

Når jeg var mindre gikk vi rundt å delte ut snus og røyk til folk som aldri hadde prøvd før. 99 % av dem spydde.
Nikotinsjokk gjør deg jo bare kvalm og jævlig.

Hvis noen ønsker å oppnå det er det bare å røyke et par sigg rett etter hverandre. Da kjenner man seg kvalm og svimmel..Weeeh!
Vis hele sitatet...
nei, nikkosjokk er ikke mye kult nei, den weeeh! kommentaren var vel mere men som at du blir svimmel... Så det så

Nei skal det røykes fpr å bli rar er det bare en ting som duger... Cannabis
Første gangen jeg røyka så var jeg mellom 5 og 6 år. Huff det eneste jeg syntes var negativt med var at det svei i halsen. Nikotinsjokket var helt digg som vanlig.
tror du blander litt begreper. nikotin-sjokk er absolutt ikke digg. det innebærer svimmelhet kvalme evt oppkast svettetokter, og kan ved store doser føre til død. rusen nikotin gir i riktige mengder kan vel heller beskrives som digg, selv om man ikke merker mye av den etter noen år med 20 om dagen.
Opprinnelig postet av Sindre
tror du blander litt begreper. nikotin-sjokk er absolutt ikke digg. det innebærer svimmelhet kvalme evt oppkast svettetokter, og kan ved store doser føre til død. rusen nikotin gir i riktige mengder kan vel heller beskrives som digg, selv om man ikke merker mye av den etter noen år med 20 om dagen.
Vis hele sitatet...
det samme gjør alkohol, men det er fortsatt digg.. ;>
Opprinnelig postet av jimKing
det samme gjør alkohol, men det er fortsatt digg.. ;>
Vis hele sitatet...
det er snakk om dosering her da.. hvis du mener det er digg å være så berusa på alkohol at du sjangler rundt og spyr og er helt jævlig tror jeg ikke på deg.
Enig med Sindre. Hverken nikotinsjokk eller alkohol-overdose er noe digg.
Som sagt tror jeg vi blander begreper. Har hatt nikotinsjokk en gang(første gangen jeg røyka mer en èn om gangen), og det var ikke behagelig. Vil man av en syk grunn ha det, annbefaler jeg å skaffe en ferdigrullings som heter "Caro". Litt tricky å få tak i, men det er det værste jeg noensinne har smakt..
Den gode følelsen hvor musklene slapper av og hvor man blir småsvimmel en ca.10 sek er vel først og fremst vanlig om morningen, eller andre tider man ikke har fått i seg nikotin på lenge. Får du den ikke har jeg ikke noe godt svar, bortsett fra at det da er lite poeng i å røyke.
alle får den der om morran.. men er den verdt 60kr pr dag? nei.. det er heller ikke derfor jeg røyker, det er fordi jeg ikke klarer å slutte...
altså...høres kanskje litt domt ut, men men....skjønner ikke hvordan dere tør å teste de forskjellige stoffer...eneste jeg har prøv er alkohol...er redd for at hvis jeg prøver det så kommer jeg til å gjøre det igjen og igjen...mange av mine venner har gjort det, men jeg skjønner det ikke!