Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1755
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
fikk nylig pose solgt som vanlig "fart", men varte mye lengre enn det vanligvis gjør. kjenner som regel at jeg er trøtt 6-ish timer etter en dose, men var ikke i nærheten av å være sliten en gang når jeg nådde det punktet. gikk 10 timer før jeg måtte bare si fuck it og hive i en seroquel, men sov bare 3 timer før jeg våknet med litt resterende effekt, pigg og våken.

har ikke test kit, men hva er andres erfaringer? mest sannsynlig metamfetamin eller stor sannsynlighet for noe annet?
Kan godt hende det er litt metamfetamin i farta ja ikke sjokkerende isåfall
Det skjer. Lykke til, pass på hodet ditt, spis og sov. Ha ei kraftig c-prep-pute å smelle hodet i når skyggemenneskene begynner å ta over nabolaget
Sist endret av Bothrops; 24. september 2020 kl. 20:35.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk for svar, vet det kan være metamfetamin i det, har sikkert fått blanding før, men dette må ha hatt langt mer i enn jeg har fått før, aldri opplevd at jeg ikke kjenner noe snev av trøtthet 10 timer inn og seiler glatt hele veien.

blir å kose meg med dette en liten stund jeg da, skal huske å være forsiktig.
Anonym bruker
"Rask Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det skjer desverre. Unngå samme dealer igjen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
fikk nylig pose solgt som vanlig "fart", men varte mye lengre enn det vanligvis gjør. kjenner som regel at jeg er trøtt 6-ish timer etter en dose, men var ikke i nærheten av å være sliten en gang når jeg nådde det punktet. gikk 10 timer før jeg måtte bare si fuck it og hive i en seroquel, men sov bare 3 timer før jeg våknet med litt resterende effekt, pigg og våken.

har ikke test kit, men hva er andres erfaringer? mest sannsynlig metamfetamin eller stor sannsynlighet for noe annet?
Vis hele sitatet...
Jeg handla "amf" engang og da jeg skulle ta den senere på kvelden gikk jeg på dass å skulle sniffe. Denne var våt så pakka litt i kjeften å svælga.
Fikk senere vite at dette var meth og jeg hadde svelga 1g på et par timer.
Våken 3 døgn med voldsom paranoia og hjertebank som en stressa kanin.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det skjer desverre. Unngå samme dealer igjen
Vis hele sitatet...
jau er synd det ikke blir informert om, men er steika fornøyd med å ha fått det egentlig. har tenkt til å spørre om de selger krystall direkte så slipper jeg at det er blanda med vanlig amfetamin.
Anonym bruker
"Rask Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er dose-avhengig også. Jeg får ikke sove på 40+ timer etter en stor enkeltdose dexamf fra apotek. Det samme gjelder vanlig amf. Med metamfetamin så synes jeg selve rusen er annerledes, mye mer «stukete».
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er dose-avhengig også. Jeg får ikke sove på 40+ timer etter en stor enkeltdose dexamf fra apotek. Det samme gjelder vanlig amf. Med metamfetamin så synes jeg selve rusen er annerledes, mye mer «stukete».
Vis hele sitatet...
Jeg kan sovne på små doser amf, men meth; veldig lite.
Men ja meth er endel mere stukete, men føler ofte at det er våkenheten man blir stukete av.
Får ekstremt mere noia å psykoselignende tilstand på meth.
Selv liker jeg å tilsette -litt- meth selv i farta mi.

Men er våken tidlig om morgen og søvn/mat har aldri vært et problem. Men viktig med skikkelig munnskyll og tyggis igjennom hele dagen! Ellers går tenna fort!

04:00-04:30 er den første og eneste doseringen om dagen. Klokka 21:30-22:00 er det senga. Også på’n igjen. Helgen er hvit også, haha

Men har man ikke så lange dager så er det vel ikke anbefalt mtp søvn

Også er det jo greit å hvertfall få opplyst at her er det meth.
Kan godt vet meta amf i fyken din ja, gjekk selv på en jwli smell og havna i psykose etter det som jeg trodde var vanlig fyk. Reiv av meg føflekker siden trodde det var insekter under dem osv. ver forsiktig!
Sist endret av Tester alt; 1. oktober 2020 kl. 11:46.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er ikke så uvanlig å finne meta i speed, kan godt hende ja