Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 718
Gankse genial tjeneste,
Du gir innpåslitne det nummeret som er på siden,
og så kommer de frem til en stemme som sier at du ikke vil gi nummeret ditt til den personen
og at den personen skal holde seg langt unna....

Dette er en Amerikansk tjeneste,
men om noen år kommer kanksje en slik tjeneste til Norge også...

http://www.rejectionline.com/
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Tja, er vel greit nok det, men sier det vel like så greit selv...
er ikke alle gutter som godtar et nei... etter at man har sagt at man ikke er interessert...

"hvordan kan du vite at jeg ikke er noe for deg? du kjenner meg jo ikke en gang? du kan vel gi meg en sjans... (blablabla-masemasemase-klengeklengeklenge x 10000)"

det er da man skribler ned et fake telefonnummer og sier man må gå... "men du kan jo ringe meg i morgen"... Da hadde det vert kjekt med en slik tjeneste så slipper man at han kommer og maser på deg om du treffer han ute igjen... "jammen du skreiv jo feil nummer jooooo (blablabla-masemasemase-klengeklengeklenge x 10000 all over again....)"
En såkalt pingle-tjeneste?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av cavey
er ikke alle gutter som godtar et nei... etter at man har sagt at man ikke er interessert...

"hvordan kan du vite at jeg ikke er noe for deg? du kjenner meg jo ikke en gang? du kan vel gi meg en sjans... (blablabla-masemasemase-klengeklengeklenge x 10000)"

det er da man skribler ned et fake telefonnummer og sier man må gå... "men du kan jo ringe meg i morgen"... Da hadde det vert kjekt med en slik tjeneste så slipper man at han kommer og maser på deg om du treffer han ute igjen... "jammen du skreiv jo feil nummer jooooo (blablabla-masemasemase-klengeklengeklenge x 10000 all over again....)"
Vis hele sitatet...

Det du gjer då er å slå han veldig veldig veldig hardt i trynet sånn at han detter og slår seg veldig veldig veldig hardt på golvet og knuser non tenner i det stygge trynet sitt. Også kjeme det beste.
Du springer bort til en av vaktene i pub'en eller whatever og seie at han prøvde å voldta deg eller.no sånnt bad shit, også banker vaktene han litt og også hiver dei han ut.

Ide tatt fra en Nemi-stripe, men eg har testa det meste som går ann å bruke for gutter i nemi-stripene og det funka bra, så.. ja.
Vold løser alt *host*
Det er litt trist hvis man trenger enn sånn tjeneste for å få folk til å forstå at man ikke er interessert. Heldigvis gjelder den tjenesten begge veier sånn at også de gutta som føler seg plaget kan bruke den.
Jeg er jo en av de...ehhh

@MaLbOlGiA
http://linca.debolaz.com/images/striper/3_burn.jpg

Syns det virker som om Nemi klarer å ta vare på seg selv ja.
Trådstarter
Opprinnelig postet av Exordium
Det er litt trist hvis man trenger enn sånn tjeneste for å få folk til å forstå at man ikke er interessert.
Vis hele sitatet...
Er enig i det.
men for mange er det kanksje litt artig å gi de et håp,
for og så knuse det
Opprinnelig postet av Zizat
for og så knuse det
Vis hele sitatet...
hehe ja verden går fremover
nå må jeg nesten fortelle min lille historie

for stund siden var jeg som vanlig sjåfør for mine heller drittfulle kompiser (er ikke så hypp på å drikke lenger) og akkurat i det utestedet stenger setter 2 (bokstavlig talt) pizzatryner seg ned ved siden av ei venninne av meg (søt, men slår hardere enn meg, så det er så...) men anyway, disse er rimelig rett frampå; 'skal vi dra hjem til oss(!) og spise grandis og pule' nei sier ho, og de vil gjerne sjekke bhstørrelse og slikt, men pga hyppige besøk på det utestedet både på dagtid og nattestid skjønner vaktene hvilken side de skal være på så de ber pizzatrynene om å roe seg. (tro meg det eneste de ønsket var å unngå å måtte holde ekstra lenge åpent pga politi/ambulanse/likbil) men ungene gir seg ikke, og spør så etter tlfnummer, så jeg tenker 'hey, nå kan vi bli kvitt de' så jeg trekker fram mobil og begynner å bla. jenta reiser seg opp for å drepe meg, men jeg rekker å gi et signal om at huns skal la meg fortsette... så begynner jeg å lese opp 415... og så ser hun surt på meg mens jeg forklarer at det er den tlf hun har til daglig, ikke den hun har nå (jaja, pizzatryner, tillogmed fulle, kan ikke ha mye bedre iq enn en generell stortingspolitiker )
så vandrer vi, og ute spør hun meg om nummeret, og jeg sier.... 'fant bare på det..tror jeg.... er ikke helt sikker på hvem det er sitt...' så, en uke senere er jeg på besøk et sted, og faen ta så ringer telefonen til han jeg er hos, og der er det noen som spør om 'er du kommet inn?' 'HÆ?'.... lol, nå husket jeg hvor jeg hadde nummeret fra...

så er det noen som vet om et telefonnummer som KOSTER masse å ringe, men som ligner på et mobnummer?

meitemark
Trådstarter
du kan jo gi de et nummer til en bedrift nede i f.eks
italia, da koster det nok en del penger å ringe dit...
og de du ga nummeret til vil sikkert ikke skjønne noe som helst.
Problemet, med utendlands nummerer jo at du må slå extra mange nummer, en med IQ litt over romtemperatur skjønner jo seff detta.

Men vent en løsning! hvis du vet om en mobil som er i utlandet, da behøver du ikke slå ekstra og det blir dyrt veldig dyrt.

Muhahahahahahhahahhahhahaha!!