Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2740
Jeg har ikke røyket hasj på 3 år nå. Legen fant ut at jeg røyka, og jeg måtte da levere prøver hver andre uke for å få førerkort tilbake, og nå fortsetter jeg med det for å beholde det. Nå testes jeg 1 gang i måneden. Jeg hadde nå tenkt til å røyke kanskje 5 jays, med maks 0,3-0,5 i hver. Lurer på om noen har noe detox triks og om noen vet hvor lang tid dette ca tar å bli kvitt fra urin.
Om du røyker kun 1 eller 2 ganger i måneden er du nok clean etter 14 dager
vet ikke åssen test legene bruker, men når jeg gikk på urinprøver hos politiet 1 gang i måneden for 5-6 år siden, røyket jeg i 10dager i strekk før jeg hadde pause til neste test. Drakk litt mer vann enn vanlig, utenom det gjorde jeg ingenting for å bli clean.
Dette fungerte hver gang, gikk på disse prøvene litt over ett år.

edit: Men det betyr ikke at det fungerer for alle, vi var to kompiser som gjorde eksakt det samme.
Men folk er forskjellige, ville ikke gamblet på dette den dag i dag.
hadde også en amsterdam tur mens jeg var på pissings, hoppa på flyet to timer etter testen og chillan der i 1uke.
Sist endret av wizkhalifa; 13. juli 2017 kl. 21:05.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Jeg vet ikke. Kan du?
Vis hele sitatet...
Hahaha, du er morsom

Takk for alle seriøse svar.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var helt clean og røykte et gram, tok drug test 5 dager etterpå og var helt clean!