Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 465
Hei til dere som har intresse å vite hva det handler om. Jeg tysk så norsk skriving er ikke det beste men prøver likervel å håpe noen har intresse. Elektric Jam er en konsept av noen Dj og produsenter av Elektro scene i Tyskland som en dag satt seg ned Jamte mens Dj spillte og andre live musik spillte. Det helle blir til flere møter. Det er hovedsaklig for å leke med music og skaffe en arena for folk å utveksle seg. Så intressen fra oss er å finne folk fra norge å samarbeide med og utveksle seg. hovedsaklig fra Bergen men det spiller ingen rolle hvor dere er i landet. Er bare letter for meg siden jeg bor i Bergen for tiden.
Hva er det vi for ut av det hovedsaklig møter folk som har same intresser prøver å finne arena her i norge hvor folk trenger ikke har angst å blir dømt for det de liker og møter folk som deler same intresser. Vel ahr dessvere ikke alle svarene for spørsmålene som når kommer når dere det leser siden jeg kjenner meg ikke godt nok ut i norge. I tyskland hadde vi nok tatt en fest å møte folk på eller grunnlagt en kultur forenig gjorde vi engang hva letteste veien for folk kunne først blir kjennt med hverandre men her kan dette jo sikkert være vansklig. Så gjerne kommer med forslag som kan hjelpe å for ting på gang.
for kontakt uten om forum