Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 582
Hei!
Jeg har tenkt å sette opp/lage en nettside noe àla http://vibb.no, bare at nettsiden min skal kun omhandle et tema.
Rundt dette tema skal folk kunne anmelde produktet og gi karakter + laste opp bilder. Andre brukere skal kunne kommentere anmeldelsen osv.

Da er spørsmålet mitt: Hvilke cms egner seg for dette? Drupal, wordpress? HVilke plugins trenger jeg?

Har tatt en kikk på Drupal, wordpress og joomla no. Var ikke så enkelt å finne noen plugins som egner seg bra til det som er beskrevet i første posten. ER det noen som kjenner til plugins, eventuelt et cms som egner seg bedre enn Drupal, wordpress og joomla?
samfunnsukritisk
JunkieXL's Avatar
Høres ut som Wordpress er mer enn nok til det du skal bruke det til. Da får du god oversikt og kontroll, pluss at du har muligheter til å publisere innlegg som folk kan kommentere osv.
I tillegg har jo en gigantisk samling av plugins som er ganske lett å finne frem i, og det finnes et tonn av gode og dårlige temaer som du kan bruke gratis.
Jepp som tidligere sagt. Wordpress er veien å gå, den har tonnevis med plugins og er veldig lett å bruke. ^^