Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1679
http://www.youtube.com/watch?v=-SEAL14e-w4

Verken meg (knøddien) eller di 2 andre eier sang stemme, vi gjør dette bare for morro

produsert av meg
tekst av meg


kult med feedback
Digger det dere gjør. Pleier alltid å legge til noe kødd selv, eller noe som jeg synes er gøy, uavhengig av hvordan det høres ut!

Gjør det dere liker å gjøre
Sist endret av Contextor; 23. februar 2013 kl. 17:21.
Trådstarter
15 0
Sitat av Contextor Vis innlegg
Digger det dere gjør. Pleier alltid å legge til noe kødd selv, eller noe som jeg synes er gøy, uavhengig av hvordan det høres ut!

Gjør det dere liker å gjøre
Vis hele sitatet...

tusen takk for feedback det er gøy når du har studio bare sette seg ned, lage en låt og bare drite i hvordan sang stemmen din er

glemte å nevne at vi vil iløpet av di neste ukene lage en musikk video til låta som btw blir AWSOME!!! haha ;D stay tuned ;P


its all for kicks!!!!

Sitat av KrisRevi Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=-SEAL14e-w4

Verken meg (knøddien) eller di 2 andre eier sang stemme, vi gjør dette bare for morro

produsert av meg
tekst av meg


kult med feedback
Vis hele sitatet...
glemte å nevne at vi vil iløpet av di neste ukene lage en musikk video til låta som btw blir AWSOME!!! haha ;D stay tuned ;P


its all for kicks!!!!
I lol'd

Låte er rimelig bra produsert da jeg digger det lille drum fillet ^^
Trådstarter
15 0
Sitat av Mr. Niceguy Vis innlegg
I lol'd

Låte er rimelig bra produsert da jeg digger det lille drum fillet ^^
Vis hele sitatet...
hehe takker (^^,) har produsert i et par år btw, låta kommer på spotify blatn annet og andre sider hvor du kan kjøpe låta som f.eks amazon last.fm osv den vil også bli spilt på et par radio stasjoner
haha! digger dette :P men vokalen skulle kanskje gjort litt meir tydlig? einaste problemet då ville vert at det høres heilt forferdelig ut! xD
Trådstarter
15 0
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
haha! digger dette :P men vokalen skulle kanskje gjort litt meir tydlig? einaste problemet då ville vert at det høres heilt forferdelig ut! xD
Vis hele sitatet...
takker (^^,) tydligere en dette ville vi ikke ha det xD du hører hva vi synger og hovedpoenge var å gjøre selve musikken fengende og det med teksten var å få litt sånn "sing along" til låta sån at når folk hører på denne på fest / forch så kan dem synge til refrenget hehehe
Sitat av KrisRevi Vis innlegg
takker (^^,) tydligere en dette ville vi ikke ha det xD du hører hva vi synger og hovedpoenge var å gjøre selve musikken fengende og det med teksten var å få litt sånn "sing along" til låta sån at når folk hører på denne på fest / forch så kan dem synge til refrenget hehehe
Vis hele sitatet...
ja ser den, denne skal GARANTERT spelast på neste fest! Lover deg! Musikken var super fengete!
Trådstarter
15 0
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
ja ser den, denne skal GARANTERT spelast på neste fest! Lover deg! Musikken var super fengete!
Vis hele sitatet...
SUPERT liker det eg hører om denne låta slår bra til så skal eg produsere MASSE mer
Sitat av KrisRevi Vis innlegg
SUPERT liker det eg hører om denne låta slår bra til så skal eg produsere MASSE mer
Vis hele sitatet...
Likar'a!

(titegn)
Trådstarter
15 0
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Likar'a!

(titegn)
Vis hele sitatet...
spre låta så mye som du kan if you wanna help
seff

(titgeng)
Hva faen er galt med rogalendinger? Klarer dere ikke å ha en fest uten Tore Tang, Eg lige kånntri eller annen lokal musikk?
Sist endret av bronsky; 1. mars 2013 kl. 00:26.
Dette hørtes ut som noe DJ Broiler har spydd opp på et nach..
Trådstarter
15 0
Sitat av bronsky Vis innlegg
Hva faen er galt med rogalendinger? Klarer dere ikke å ha en fest uten Tore Tang, Eg lige kånntri eller annen lokal musikk?
Vis hele sitatet...
og problemet ditt var? :P

leste du ikke at dette er bare for kødd!!! du ser ut som sånn negativ type som tror du er bedre en alle andre visst du har noe negativt og si om låta så bare hold kjeft og lavære og kommenter

Peace

Sitat av cloudyminded9 Vis innlegg
Dette hørtes ut som noe DJ Broiler har spydd opp på et nach..
Vis hele sitatet...
Nei dette er ikke Dj Broiler dette er oss (knøddien og de 2 andre) så nei der tok du nok skammelig feil gitt (^^,)
Sitat av KrisRevi Vis innlegg
og problemet ditt var? :P

leste du ikke at dette er bare for kødd!!! du ser ut som sånn negativ type som tror du er bedre en alle andre visst du har noe negativt og si om låta så bare hold kjeft og lavære og kommenter

Peace



Nei dette er ikke Dj Broiler dette er oss (knøddien og de 2 andre) så nei der tok du nok skammelig feil gitt (^^,)
Vis hele sitatet...
Jeg sa aldri at dette VAR DJ Broiler, jeg sa det hørtes ut som noe DJ broiler hadde spydd opp på et nach. Der tok du skammelig feil gitt ^^,
ble allt for mye fjolleri, og den rapinga dro låta enda lengre ned! sikkelig bomskudd dette as
Trådstarter
15 0
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
ble allt for mye fjolleri, og den rapinga dro låta enda lengre ned! sikkelig bomskudd dette as
Vis hele sitatet...
enda en som tror han er bedre en alle andre og som ikke har stor nok IQ til å lese hva som står på tråden før han poster
Sitat av KrisRevi Vis innlegg
kult med feedback
-
ble allt for mye fjolleri, og den rapinga dro låta enda lengre ned! sikkelig bomskudd dette as
Vis hele sitatet...
enda en som tror han er bedre en alle andre og som ikke har stor nok IQ til å lese hva som står på tråden før han poster
Vis hele sitatet...
titegn....
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Feedback: Absolutt noe av det jævligste jeg har hørt. Trodde faktisk broiler var bunnen, men der tok JEG skammelig feil. Første gangen jeg har fått nedsatt allmen- tilstand av en sang noensinne. Gratulerer!
Trådstarter
15 0
Sitat av ha12d Vis innlegg
Feedback: Absolutt noe av det jævligste jeg har hørt. Trodde faktisk broiler var bunnen, men der tok JEG skammelig feil. Første gangen jeg har fått nedsatt allmen- tilstand av en sang noensinne. Gratulerer!
Vis hele sitatet...
nok en idiot som ikke har stor nok IQ til å holde kjeft når han har noe negativt og si og så gale var det ikke du overdriver noe helt jævlig!

Sitat av ha12d Vis innlegg
Feedback: Absolutt noe av det jævligste jeg har hørt. Trodde faktisk broiler var bunnen, men der tok JEG skammelig feil. Første gangen jeg har fått nedsatt allmen- tilstand av en sang noensinne. Gratulerer!
Vis hele sitatet...
og btw, det er STOR forskjell på idioti og kritikk!!!
Du kan ikke komme her og be om feedback hvis du skal hakke ned på alle som er kritiske til det du har laget.

Enten er du smart og tar kritkken til etteretning, eller så får du slutte å legge ut dårlige ting.
Sorry ass men er du helt retard? Du kommer inn på et forum, lager en tråd og ber om feedback. Du får feedback og du kaller folk idioter fordi det er negativ feedback?

Selve låten kunne funka den sikkert (ikke min stil bare) men ikke den rappinga!

JA jeg veit at det er kødd, men hvis selvom det skal være en "morsom" sang så må det jo låte bra for at folk skal gidde å høre på det da. Hvis ikke den bare rett og slett er skikkelig morsom så man får en god latter av den!
Trådstarter
15 0
Sitat av Bebisnull Vis innlegg
Sorry ass men er du helt retard? Du kommer inn på et forum, lager en tråd og ber om feedback. Du får feedback og du kaller folk idioter fordi det er negativ feedback?

Selve låten kunne funka den sikkert (ikke min stil bare) men ikke den rappinga!

JA jeg veit at det er kødd, men hvis selvom det skal være en "morsom" sang så må det jo låte bra for at folk skal gidde å høre på det da. Hvis ikke den bare rett og slett er skikkelig morsom så man får en god latter av den!
Vis hele sitatet...
takker, DET kaller eg kritikk ikke det di andre fyrer løs

Sitat av bronsky Vis innlegg
Du kan ikke komme her og be om feedback hvis du skal hakke ned på alle som er kritiske til det du har laget.

Enten er du smart og tar kritkken til etteretning, eller så får du slutte å legge ut dårlige ting.
Vis hele sitatet...
mesteparten av den såkalte "kritikken" er bare piss, det er folk som liker å skrive piss!!! det er ikke rettet mot produksjonen eller noe, di skriver bare piss og faenskap!!! det er INGENTING eg skal ta til meg!!!

selve produksjons delen er et bra produkt, der imot "syngingen / lyrics" det er en annen part, og dessuten så ser det ikke ut til at folk leser på posten at "DEN PARTEN BARE ER FOR MORRO SKYLD" det er ikke noe seriøse greier...

så igjen her er det INGENTING eg skal ta til meg så ja eg ber om BRA / korrekt kritikk som er rettet mot produksjons delen

Derfor er eg negativ tilbake mot dem som er så rasshøl og ikke har noe annet og ta seg til

(BTW DENNE VAR TIL DEG OG IKKE HAN ANDRE FYREN)
Sist endret av KrisRevi; 1. mars 2013 kl. 15:57.
Sitat av KrisRevi Vis innlegg
takker, DET kaller eg kritikk ikke det di andre fyrer løs



mesteparten av den såkalte "kritikken" er bare piss, det er folk som liker å skrive piss!!! det er ikke rettet mot produksjonen eller noe, di skriver bare piss og faenskap!!! det er INGENTING eg skal ta til meg!!!

selve produksjons delen er et bra produkt, der imot "syngingen / lyrics" det er en annen part, og dessuten så ser det ikke ut til at folk leser på posten at "DEN PARTEN BARE ER FOR MORRO SKYLD" det er ikke noe seriøse greier...

så igjen her er det INGENTING eg skal ta til meg så ja eg ber om BRA / korrekt kritikk som er rettet mot produksjons delen

Derfor er eg negativ tilbake mot dem som er så rasshøl og ikke har noe annet og ta seg til

(BTW DENNE VAR TIL DEG OG IKKE HAN ANDRE FYREN)
Vis hele sitatet...

Ok, så her kommer saklig kritikk:

Produktet du har laget er dårlig. Det er en dårlig kopi av et dårlig produkt, nemlig DJ Broiler.

Teksten suger, og musikken har man hørt tusen ganger før.


Kom heller med saklige motargumenter istedenfor å bruke caps lock og femti smilies i hver post.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av KrisRevi Vis innlegg
selve produksjons delen er et bra produkt, der imot "syngingen / lyrics" det er en annen part, og dessuten så ser det ikke ut til at folk leser på posten at "DEN PARTEN BARE ER FOR MORRO SKYLD" det er ikke noe seriøse greier...
Vis hele sitatet...
Hvis du vet at vokalen er noe dritt og gjør at låta høres ut som noe som fire tolvåringer kunne produsert på fylla, hvorfor blir du sint når du får dårlig feedback? Du sier jo på forhånd at vokalen gjør låten dårlig, da kan du jo ikke bli sint når folk nevner det igjen.

Hvorfor fjerner du ikke bare vokalen, eventuelt får noen som faktisk kan synge til å ta den?
Trådstarter
15 0
Sitat av bronsky Vis innlegg
Ok, så her kommer saklig kritikk:

Produktet du har laget er dårlig. Det er en dårlig kopi av et dårlig produkt, nemlig DJ Broiler.

Teksten suger, og musikken har man hørt tusen ganger før.


Kom heller med saklige motargumenter istedenfor å bruke caps lock og femti smilies i hver post.
Vis hele sitatet...
du er usaklig fra før av du har satt dine spor og det er som en idiot det forandrer seg ikke hva du sier og mener driter eg i for eg kan se at du er den slags person eg bruker smilier så mye som eg vil

eg gidder ikke å komme med "saklig motargumenter" mot personer som deg som liker å rakke ned på andre da får du bare samme sjiten tilbake done deal slutt å post her om du bare skal slenge dritt