Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 876
Heisann! Mitt navn er DamnDude, og jeg ønsker å starte et prosjekt om å lage noe ved navn "Medieval Online" (navnet kan selvfølgelig endres). Dette skal være et tekstbasert spill hvor du er i middelalderen. Du skal kunne være alt fra konge til bonde, og valg du tar skal ha innflytelse på hva som skjer med deg, vennene dine osv. Grunnen til at jeg skriver en melding her er ikke fordi jeg trenger hjelp å kode et slikt system, tvert imot. Jeg kan selv PHP, CSS, HTML og grunnleggende javascript. I tillegg har jeg en annen utvikler med meg som kan PHP, CSS, HTML og avansert javascript.

Det vi trenger er som sagt ikke flere kodere, men webdesignere. Siden vår trenger et design som skal skille seg ut og være litt "middelaldersk". Jeg håper at flere er interessert i dette prosjektet og ønsker å kontakte meg.

Tidligere kunne jeg blitt kontaktet på kris@mewall.net, men siden serveren fikk tekniske problemer ble alt fra det domenet slettet. Jeg skal prøve å få opp den mailadressen igjen så fort som mulig, men mens det skjer kan dere sende meg en mail på kebabtaco@gmail.com (ganske random, men jeg kom ikke på stort annet som brukernavn der).

Ellers kan dere poste forslag og spørsmål i denne tråden.

Serveren skal fungere fint nå, og mailen min er oppe. Nå kan jeg kontaktes på kris@mewall.net igjen

mewall.net er oppe og går 100%, og dere kan nå kontakte meg på kris@mewall.net
Har lyst å være med, men er ikke erfaren nok...
Trådstarter
5 0
Sitat av ciksty Vis innlegg
Har lyst å være med, men er ikke erfaren nok...
Vis hele sitatet...
Erfaring er ikke nødvendigvis det som teller mest hos oss nå da vi trenger en ganske god webdesigner. Man kan være god til å designe / kode (ikke nødvendig til dette prosjektet) uten å ha for lange erfaringer. Om du er god til å designe er det bare å ta kontakt
Sitat av DamnDude Vis innlegg
Man kan være god til å designe / kode (ikke nødvendig til dette prosjektet) uten å ha for lange erfaringer. Om du er god til å designe er det bare å ta kontakt
Vis hele sitatet...
Eh? Er det ikke som regel slik at det å være god på noe kommer av erfaring?
Trådstarter
5 0
Sitat av grudgE Vis innlegg
Eh? Er det ikke som regel slik at det å være god på noe kommer av erfaring?
Vis hele sitatet...
Ikke slik jeg mente det.. Man kan være god i noe uten spesielt mye erfaring, men det er ofte slik at erfaring gjør mester. Når han snakket om erfaring tenkte jeg på jobber rundt omkring.. for alt vi vet kan han ha designet i det skjulte..
Hvordan har dere tenkt med betaling på dette?
Jeg er ikke noe designer altså, tenkte bare at dette er noe som kan være greit å skrive litt om.
Å få tak i en designer som er villig til å gjøre mye jobb for å kanskje få tilbake litt penger i reklame i etterkant er ikke bare og bare å finne.
Trådstarter
5 0
Sitat av SteinOveHelset Vis innlegg
Hvordan har dere tenkt med betaling på dette?
Jeg er ikke noe designer altså, tenkte bare at dette er noe som kan være greit å skrive litt om.
Å få tak i en designer som er villig til å gjøre mye jobb for å kanskje få tilbake litt penger i reklame i etterkant er ikke bare og bare å finne.
Vis hele sitatet...
Det som er tenkt er å anskaffe en fast designer som har fast jobb som dette. Prosjektet innebærer ikke betaling foreløbig, men vi ønsker å se om noen ønsker å få en jobb som designer..