Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 23428
Sitat av Yalla Vis innlegg
Tidlig i tjueårene mange enda ikke finni ut en dritt om seg selv og det er de jeg snakker om. Jente/kvinne potato potet.. Female funker det? Er du mid 40 burde du ha begynt å se og skjønne litt mer og ikke minst fått noe mer selvinnsikt. Bare fordi noen er myndig trenger en ikke utnytte de som er sårbare.
Vis hele sitatet...
Hva vet egentlig du om dette?
Var du selv en sårbar kvinne da du var 25? OK, men det sier ingenting om andre. Husk at denne innvendingen kan brukes om det aktuelle scenariet i denne tråden hvis, og bare hvis, absolutt alle kvinner på 25 er så såpass sårbare. Det er jo opplagt galt. Jeg kunne for eksempel nevne at da hun var 25 år gammel hadde Annie Londonderry nettopp syklet rundt hele jorden på en velociped, kun utstyrt med et sett tørre klær og en revolver. Eller at Ljudmila Pavlitjenko egenhendig hadde skutt over tre hundre tyske soldater før hun fylte 30. Men det blir for dumt å skulle argumentere på dette nivået. Enten mener du at absolutt alle medlemmer av et helt demografisk segment er ekstraordinært sårbare, eller så mener du det ikke. Hvis du mener det hadde det vært fint om du kunne begrunne påstanden din. Hvis ikke bør du trekke den.

Men la oss legge dette litt til side, og se på problemstillingen fra et litt mer abstrakt nivå. Du vet absolutt ingenting om de involverte personene annet enn deres kjønn og alder. På bakgrunn av dette trekker du likevel slutninger fordi du mener å ha kunnskap om generelle egenskaper - et argument som altså er verdiløst all den tid vi har med individer å gjøre, men la gå. Det snurrige er imidlertid at disse generelle trendene du mener å observere begrunnes med anekdoter. Du mener å ha observert noen konkrete enkelttilfeller, derfor utleder du en generell tendens, og så bruker du denne for å rettferdiggjøre en konklusjon i et enkelttilfelle du ikke vet noe om. Denne argumentasjonen er utilstrekkelig.

Sett i et større perspektiv synes jeg du har mange problematiske holdninger. En av dem har jeg allerede kommentert; din vilje til å trekke grunnløse slutninger. Men jeg synes også det er forstemmende at du mener ord er uten betydning. Selvfølgelig har det noe å si om du kaller en person for 'kvinne' eller 'jente'! Eller, hvis du mener det er greit å kalle en kvinne på 25 for 'jente', hva da med en på 85? Hva med 'jentunge' eller 'bitch' ville det være greit? Hvorfor, hvorfor ikke? Mest alvorlig er det imidlertid at du er så patroniserende. Ville du likt det hvis jeg forsøkte å beskytte deg fordi jeg selv mente du ikke klarte det på egenhånd? Eller ville du blitt fornærma? Det er mulig du mener det vel, men når du insinuerer at voksne kvinner ikke er i stand til å passe på seg selv og ta kloke valg, så undergraver du deres selvbestemmelsesrett. I det øyemed er det forøvrig pussig at du trekker inn manglende erfaring, for hvordan skal man ifølge deg bli et erfarent og voksent menneske hvis man ikke skal få mulighet til å opptre som et?

Alt i alt synes jeg du uttrykker deg motsigende og nedsettende og jeg vil oppfordre deg til å rett å slett ikke mene så mye om hva andre gjør før du er sikker på at du har en god forståelse av hva som foregår.
Sist endret av Myoxocephalus; 11. april 2020 kl. 00:12.
Det er egentlig en grov undervurdering av menn også, som om de ikke har følelser det er verd å ta hensyn til. Si at han er en typisk evig ungkar da, ønsket seg familie men fikk det aldri (1 av 4 menn er ufrivillig barnløse ved 45) ikke hatt seriøse forhold på 10 år. Føler seg mislykket og betydningsløs, lav selvtillit, feirer jul med mamma. Får sårt tiltrengt oppmerksomhet fra ei dame på 22 og blir hodestups forelsket. Hun synes bare det er spennende med en eldre fyr, og dumper ham etter et halvår fordi ærlig talt, det er jo ikke noen fremtid i en sånn gamling. Om han hadde dårlig selvbilde fra før så er det i alle fall fucka nå. Hvem vil ha en sånn dust.

Hvor mye sympati får han egentlig? For en idiot, når du er 45 bør du vite betre. Dessuten er han en mann, han bør bare være glad han endelig fikk seg. Pass døtrene deres for han gamle grisen der, høhø.

Alle som er forelska er sårbare, men når du er ung har du i alle fall lov å prøve og feile og drite deg ut.
Sitat av Marori Vis innlegg
hva er det du snakker om? mange i 40-årene som ikke skjønner en dritt heller.

Hvem er du til å forlange at alle 45 åringer skal skjønne "MER" og ha selvinnsikt. Den verden jeg lever i er stabbla med tullinger i alle alder.
Vis hele sitatet...
Legg merke til at jeg skrev "burde". Jeg har ikke forlangt noe som helst.

Vi lever nok i samme fucked up verden!

Det var da voldsomt så misforstått man kan bli, har sagt mitt og lar det bli med det.
Helt utrolig at folk gidder å legge seg oppi andres kjærlighetsliv.
Så lenge det er snakk om voksne samtykkende mennesker, burde
det være deres sak, og ingen andres.

Til dere som moraliserer og dømmer - ta dere en !
Sitat av Yalla Vis innlegg
Sett altfor mye stygt til at jeg umidddelbart tenker at dette er greit og uproblematisk. Forbigående sommerflørt. Desverre er det altfor ofte sårbare jenter (og forsåvidt gutter i motsatt tilfelle) som går inn i noe slikt uforstående til de lengsler, savn og hull i følelseslivet som årsak. Sier jo ikke at det nødvendigvis er tilfellet her men ofte så er det nok det. Mangel på oppmerksomhet fra fedre i oppveksten fører til store behov for oppmerksomhet og bekreftelser fra godt voksne mannlige roller. I slike tilfeller vil jeg nok heller anbefale en time hos psyk.
Vis hele sitatet...

Jente er vel å strekke det langt? Hun er kvinne. En voksen kvinne. Ikke et barn og ikke en jente. Vi skal ikke mange tiårene tilbake før det var helt vanlig for kvinner på 25 å være godt gifte og alt ha mange barn. Nå omtaler flere her denne kvinnen på 25 år som om hun var en naiv skolepike som vil bli utnyttet på det groveste av en sexgal kar i midtlivskrise. Det finner jeg merkelig.

Det er ganske drøye greier det du kommer med, at damer som finner en eldre mann ofte er psykiatriske pasienter som trenger behandling og hjelp fordi oppveksten dems har knekt dem fullstendig. Hvor kommer alle de greiene om "daddy issues" fra?

Dette er ikke lille lolita og den gamle grisen. Det er kjærlighet mellom 2 voksne mennesker som trives sammen. Hvorfor skal du og jeg mene så veldig mye om valget de har tatt? Vi skal jo ikke leve dems liv.

Sitat av Yalla Vis innlegg
Tidlig i tjueårene mange enda ikke finni ut en dritt om seg selv og det er de jeg snakker om. Jente/kvinne potato potet.. Female funker det? Er du mid 40 burde du ha begynt å se og skjønne litt mer og ikke minst fått noe mer selvinnsikt. Bare fordi noen er myndig trenger en ikke utnytte de som er sårbare.
Vis hele sitatet...


Men her ligger jo problemet. Du VET jo ikke om jenta har problemer. Du antar at hun blir utnyttet. Men det har jo ikke fremkommet noe i tråden som tilsier at hun er verken evneveik, tilbakestående, psykisk syk eller på andre måter ute av stand til å ivareta egne interresser og ta selvstendige og velresonerte avgjørelser.

Jeg velger å se på dette som et helt vanlig forhold siden det ikke har kommet frem opplysninger som tilsier noe annet. Alt vi vet er at det er en viss aldersforskjell. Og for meg så er alder et tall når det er frivillig samkvem mellom 2 voksne mennesker.
Sist endret av frtoretang; 25. mai 2016 kl. 22:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Jente er vel å strekke det langt? Hun er kvinne. En voksen kvinne. Ikke et barn og ikke en jente. Vi skal ikke mange tiårene tilbake før det var helt vanlig for kvinner på 25 å være godt gifte og alt ha mange barn. Nå omtaler flere her denne kvinnen på 25 år som om hun var en naiv skolepike som vil bli utnyttet på det groveste av en sexgal kar i midtlivskrise. Det finner jeg merkelig.

Det er ganske drøye greier det du kommer med, at damer som finner en eldre mann ofte er psykiatriske pasienter som trenger behandling og hjelp fordi oppveksten dems har knekt dem fullstendig. Hvor kommer alle de greiene om "daddy issues" fra?

Dette er ikke lille lolita og den gamle grisen. Det er kjærlighet mellom 2 voksne mennesker som trives sammen. Hvorfor skal du og jeg mene så veldig mye om valget de har tatt? Vi skal jo ikke leve dems liv.


Men her ligger jo problemet. Du VET jo ikke om jenta har problemer. Du antar at hun blir utnyttet. Men det har jo ikke fremkommet noe i tråden som tilsier at hun er verken evneveik, tilbakestående, psykisk syk eller på andre måter ute av stand til å ivareta egne interresser og ta selvstendige og velresonerte avgjørelser.

Jeg velger å se på dette som et helt vanlig forhold siden det ikke har kommet frem opplysninger som tilsier noe annet. Alt vi vet er at det er en viss aldersforskjell. Og for meg så er alder et tall når det er frivillig samkvem mellom 2 voksne mennesker.
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke å tillegge meg en hel haug med meninger og beskyldninger for ting jeg aldri har skrevet. Jeg har ikke snakket om at noen nødvdendigvis er psykisk syke men at det er mange der ute som kunne hatt mer nytte av litt hjelp og veilledning i følelser og relasjoner enn å gå inn i forhold som ikke nødvendigvis fører noe godt med seg det er å hjelpe folk, ikke dømme de.

Jeg har ikke antatt en dritt om dette tilfellet, jeg skrev generelt fordi jeg ikke vet noe som helst om denne spesifikke saken og de involverte.

Sitat av Yalla Vis innlegg
Sier jo ikke at det nødvendigvis er tilfellet her men ofte så er det nok det.
Vis hele sitatet...

Og hva er nå greia med å være så hårsår for å omtale unge kvinner som jenter? Seriøst, jeg er passert førti og bryr meg katta om jeg blir dett på eller omtalt som gutt eller mann. Ser faktisk på meg selv mer som gutt, ironisk at dere mener jeg er så macho når jeg er alt anna enn akkurat det.
Sist endret av Yalla; 26. mai 2016 kl. 00:07.
Sitat av Yalla Vis innlegg
Og hva er nå greia med å være så hårsår for å omtale unge kvinner som jenter? Seriøst, jeg er passert førti og bryr meg katta om jeg blir dett på eller omtalt som gutt eller mann. Ser faktisk på meg selv mer som gutt, ironisk at dere mener jeg er så macho når jeg er alt anna enn akkurat det.
Vis hele sitatet...
Fordi det i denne sammenhengen understreker en ubalanse i forholdet som alderen i seg selv ikke tilsier, som om det er snakk om en voksen og et barn. Det er vel ikke så vanskelig å forstå. Det plager meg ikke å bli kalt jente til vanlig, men når det brukes i sammenhenger der det ordet fratar meg myndighet er det dumt å bruke det. F eks i enkelte jobbsammenhenger.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Helt ok. Alder er en konstruert hindring ift. følelser.

Jeg er selv 40+ og har hatt mange forhold med kvinner på 20-27. Det som kan være greit å være klar på er om ønsker barn eller ikke når man er mann over 40. Har hatt forhold med ei på 23 som begynte å snakke om at hun ville ha barn og da fant jeg ut at det var best å avslutte forholdet. Viktig å ikke kaste bort hennes tid om hun vil ha barn og du er ferdig med barn.

Mange kvinner rundt 25 er meget modne og vil ha det veldig godt med en mann på 40+. Det samme med mannen.
Sist endret av Carnivore; 7. januar 2017 kl. 20:24.
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Selvfølgelig har folk sine egne tanker om det. At han er en skitten gris som utnytter ei litta jente i 20årene. Alle tenker det. Men de fleste sier ingenting og nikker pent og prater som vanlig. Det er han som kommer til å måtte lide seg igjennom middager og sosiale tilstelninger med sin sex dokke på 20 år. Det er han som må tåle alle blikkene. Det er han som må tåle at folk ser forholdet for hva det er, men ikke kommenterer det. Er fitta god nok tåler han det, men glad jeg ikke er i hans sko.
Vis hele sitatet...
Skal si du har et positivt kvinnesyn.

Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Altså å se et barn vokse opp og så knulle det, når man selv er eldre generasjon og observerer barnet gjennom oppveksten.
Vis hele sitatet...
Newsflash: Når man knuller en person på 25 så knuller man ikke på et barn, selv om man har sett vedkommende vokse opp. 25-åringer er ikke barn.
Sist endret av hemmeligegreier; 8. januar 2017 kl. 09:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Merkelig fokus på det seksuelle her. Et forhold handler jo først og fremst om følelser, nærhet, støtte og medmenneskelighet. Eller to mennesker som finner hverandre og noe de trenger i livet sitt uavhengig av en kunstig aldersbarriere.

Samt ift. "ja men du bare utnytter hvis han/hun er deppa eller er i en vanskelig livsfase". Hvis en 40+ og en 20+ kan gi hverandre støtte, medmenneskelighet, varme i en periode hvor dette er akkurat det de trenger, hvorfor skal man snakke stygt om disse?

Personlig skulle jeg ønske flere faktisk gjorde dette fremfor å la en umenneskelig kulturarv sette kunstige hindringer for det vi mennesker først og fremst handler om, kjærlighet og medmenneskelighet.

"Vi liker hverandre veldig godt... jeg tror jeg ville fått det så bra sammen med denne mannen selv om han er 15 år yngre enn meg. Men andre vil dømme meg, se på meg som en cougar eller gris".

Jeg har selv blitt avvist av en kvinne som jeg beundret i lang tid og til slutt tok motet til meg å kontakte. Hun var 12 år eldre men jeg var dypt betatt og vi hadde fantastiske samtaler. Så en dag kuttet hun kontakte fordi hun var redd for hva andre ville tenke.

Er det et slikt kaldt og avvisende samfunn vi ønsker?
Sist endret av Carnivore; 8. januar 2017 kl. 11:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Carnivore Vis innlegg
Samt ift. "ja men du bare utnytter hvis han/hun er deppa eller er i en vanskelig livsfase". Hvis en 40+ og en 20+ kan gi hverandre støtte, medmenneskelighet, varme i en periode hvor dette er akkurat det de trenger, hvorfor skal man snakke stygt om disse?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg skjønner ikke denne logikken. Hvis noen finner hverandre i en vanskelig fase i livet, så er det utnyttelse? Med andre ord, hvis de finner kjærlighet, støtte og varme hos noen når de har det vanskelig, så blir de utnyttet av den andre personen? Utnyttet til hva, spør jeg da. Den som er i en vanskelig situasjon får støtte og kjærlighet, og den andre får det samme? Og det er utnyttelse?

Da forutsetter jeg naturligvis et reelt forhold og ikke bare tøm&røm.
"Hun: 20-25, Han: 45."
Ok, han er helten min!

Selv er jeg i slutten av tyveårene og innleder forhold, flørter uhemmet og ligger med jenter både 10 år yngre enn meg og 10 - 15 år eldre. Not ashamed, Jeg gir vel faen!

Så lenge man er ærlig, klar på hva man vil, genuin og aldri manipulerer eller lurer noen kan du date hvem du vil, når du vil uten at det er creepy eller kan dømmes.
Skal vi seriøst la normer bestemme hvem vi kan og ikke kan bruke tiden vår sammen med? Not me.
Hva med norske bestemødre på 60+ som gifter seg med velutstyrte, fattige og desperate negergutter på 18-20 år..??
...innafor...??
Ja egentlig. Vi vet jo ikke hvilke alternativer disse negerguttene har.
Det er ikke alltid svart/hvitt..Så lenge det er av egen fri vilje så synes jeg det meste er innafor.

Når det kommer til tråden så synes jeg det er helt supert at folk gjør det de vil og ikke tenker så mye på om det tar seg dårlig ut for enkelte andre.
Jeg er 30 og har hatt et forhold til en dame på 44. Det var helt fantastisk, og vi trivdes veldig bra sammen.
Det som er viktig er å være bevisst på hva den andre personen egentlig vil. Hun ville ha noe mer enn det jeg ville, og da tok det slutt.
Ikke dra det langt hvis du ikke er på bølgelengde med den andre personen, men det gjelder vel i alle forhold.
Sitat av Eager Igor Vis innlegg
Hva med norske bestemødre på 60+ som gifter seg med velutstyrte, fattige og desperate negergutter på 18-20 år..??
...innafor...??
Vis hele sitatet...
Sitat av SpiritLion Vis innlegg

Så lenge man er ærlig, klar på hva man vil, genuin og aldri manipulerer eller lurer noen kan du date hvem du vil, når du vil uten at det er creepy eller kan dømmes.
Skal vi seriøst la normer bestemme hvem vi kan og ikke kan bruke tiden vår sammen med? Not me.
Vis hele sitatet...

Må nesten referere til hva jeg skrev over.
Regner med du skjønner hva disse bestemødrene på 60+ driver med. De tilbyr jo disse vanskeligstilte guttene noe i retur, men det vil jo være et forhold basert på alt annet enn noe ekte. Jeg velger å ikke legge meg for mye opp i hva alle andre driver med, men kan ikke si at jeg har noe videre aksept/respekt for dette med å kjøpe andre menneskers "kjærlighet" eller selskap.
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Må nesten referere til hva jeg skrev over.
Regner med du skjønner hva disse bestemødrene på 60+ driver med. De tilbyr jo disse vanskeligstilte guttene noe i retur, men det vil jo være et forhold basert på alt annet enn noe ekte. Jeg velger å ikke legge meg for mye opp i hva alle andre driver med, men kan ikke si at jeg har noe videre aksept/respekt for dette med å kjøpe andre menneskers "kjærlighet" eller selskap.
Vis hele sitatet...
Her må du forklare meg, hva er det disse "bestemødrene" på 60+ driver med som ikke menn på 45+ driver med?
Ingenting? At det andre kjønnet driver med det samme, har vel ikke så veldig mye å si.

Jeg skjønte iallefall hva han mente, og det er litt unødvendig å sammenligne 2 saker som ikke har så mye med hverandre å gjøre.
Sist endret av ID-Brikke; 8. januar 2017 kl. 15:53.
Sitat av Eager Igor Vis innlegg
Hva med norske bestemødre på 60+ som gifter seg med velutstyrte, fattige og desperate negergutter på 18-20 år..??
...innafor...??
Vis hele sitatet...
Sitat av Yalla Vis innlegg
Her må du forklare meg, hva er det disse "bestemødrene" på 60+ driver med som ikke menn på 45+ driver med?
Vis hele sitatet...
Nå er det kanskje ordene "fattig og desperat" som legger føringer her. Det er ikke bra å utnytte desperate folk, samme om de er unge eller gamle eller...eh ...negre.

Det er ingenting i førsteposten her som tyder på at noen av partene var hverken fattige eller desperate, så jeg skjønner ikke sammenhengen.
Sitat av Eager Igor Vis innlegg
Hva med norske bestemødre på 60+ som gifter seg med velutstyrte, fattige og desperate negergutter på 18-20 år..??
...innafor...??
Vis hele sitatet...
Selvsagt. Jeg ser ikke noe galt i at disse guttene gir sex/nærhet mot at de får et mye bedre liv (de får høyere levestandard, lever mye tryggere, osv.).

Ekteskap for kjærlighetens skyld er jo flott det, men ekteskap av praktiske årsaker er og har alltid vært veldig vanlig rundt i verden. Også i Norge en gang i tiden. Hvorfor man gifter seg får være ens egen sak så lenge det er frivillig.

Sitat av entropi Vis innlegg
Nå er det kanskje ordene "fattig og desperat" som legger føringer her. Det er ikke bra å utnytte desperate folk, samme om de er unge eller gamle eller...eh ...negre.
Vis hele sitatet...
Kan du forklare hvordan disse fattige og desperate blir utnyttet? De blir utnyttet fordi de får sjansen til å leve et mye bedre liv?
Sist endret av hemmeligegreier; 9. januar 2017 kl. 15:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Kan du forklare hvordan disse fattige og desperate blir utnyttet? De blir utnyttet fordi de får sjansen til å leve et mye bedre liv?
Vis hele sitatet...
De trenger selvsagt ikke å bli det, og utnyttingen kan for den saks skyld gå andre veien. Men når man presenterer den ene parten i et forhold som "desperat" så antyder man en ulikevekt som man kan tenke seg gir grunnlag for utnytting. Mitt poeng var at aldersforskjellen i seg selv ikke antyder noen slik ulikevekt så lenge ikke den ene parten er veldig ung, typ ikke voksen. Derfor meningsløs sammenlikning med forholdet denne tråden gjelder.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Selvfølgelig har folk sine egne tanker om det. At han er en skitten gris som utnytter ei litta jente i 20årene. Alle tenker det. Men de fleste sier ingenting og nikker pent og prater som vanlig. Det er han som kommer til å måtte lide seg igjennom middager og sosiale tilstelninger med sin sex dokke på 20 år. Det er han som må tåle alle blikkene. Det er han som må tåle at folk ser forholdet for hva det er, men ikke kommenterer det. Er fitta god nok tåler han det, men glad jeg ikke er i hans sko.
Vis hele sitatet...
Har du sosial angst ? For det der ligner på tankegangen man gjerne har om man føler seg dømt av alle og/eller da dømmer alle andre.

Selvfølgelig, som bevist i tråden, så har mange et litt mer reflektert syn på ting.
Så om ei jente i 20-årene deiter en mann på over 40, så er det annerledes enn om en ung mann innleder et forhold til en mye eldre kvinne..??
Uansett aldri dama her som blir ansett som "tapende" part, og den som får minst glede av forholdet..??
Sitat av Eager Igor Vis innlegg
Så om ei jente i 20-årene deiter en mann på over 40, så er det annerledes enn om en ung mann innleder et forhold til en mye eldre kvinne..??
Uansett aldri dama her som blir ansett som "tapende" part, og den som får minst glede av forholdet..??
Vis hele sitatet...
Er det noen som har sagt det?

Det er selvsagt like ok om aldersforskjellen går andre veien. Da du la på "fattig og desperat" i beskrivelsen antydet du noe om maktbalansen i forholdet. Utnytting innebærer at den ene parten ser seg nødt til å bli med på noe han/hun ikke egentlig ønsker. Har ingenting med aldersforskjell å gjøre.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Herlighet, 20-25 og 45 er ikke noe å si på. Skjønner ikke hvorfor andre må bry seg så mye med andres privatliv! Er de sjalu kanskje?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg tror ikke at jeg kunne hatt et forhold til en kamerats datter, dette pga av vårt vennskap.
Men forhold til en yngre dame har jeg. Hun fant meg da hun var 18 og jeg 49. Nå er er vi gift, og hun er 21. Min datter er forresten 28. I starten var ikke min datter overbegeistret for dette forholdet (for å se det mildt), men nå fungerer det utmerket. Vi har heller ikke opplevd negative kommentarer, selv om jeg vet at det finnes folk som snakker og syns bak vår rygg.
I starten var jeg ikke spesielt interessert i forhold pga hennes alder, men som dere sikkert vet, kjærlighet er ikke alltid like kontrollerbart, så det endte i et forhold. I dag har jeg også et godt forhold til hennes foreldre, selv om de bare er noen få år eldre en meg.
Det ser ut som om de som kritiserer er dem gjerne er i dårlige forhold selv. Ellers vil jeg gi mest skryt til yngre personer i dag, som ofte er mer tolerante og åpne en det min generasjon var og er.
Anonym bruker
"Engstelig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Marori Vis innlegg
Johnny Depp var 40, og Keira Knightley var 18.
Vis hele sitatet...
Jeg er kjempelei meg for å måtte være personen som opplyser deg om dette, men Pirates of the Caribbean var bare en Disney-film med fiktiv handling. Ingenting i denne filmen skjedde faktisk i virkeligheten.