Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 979
Har bestilt slike 3.5 plater på ebay, men ser at jeg trenger de to som ligger nederst i bildet.

Noen som vet hva de kalles for noe, skulle gjerne kjøpt det på ebay.
Limited edition
Moff's Avatar
"Rails", eller "harddrive rails". Dette er en del som typisk følger med kabinettet ditt, og designet på dem varierer. Her er de som ligner på dine:

https://www.ebay.co.uk/itm/COOLER-MA...MAAOSw1DtXKm-h
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Skjønner at du sikkert ønsker å gjøre ting ordentlig slik at det ser pent ut, men det bør nevnes at det ikke har noen praktisk betydning hvordan du har montert SSD'en i maskinen din. Du KAN tape den fast eller bare ha den slengene løst om du er desperat.
Jeg borrelåstaper alt av ssder i gulvet eller taket av kabinetter jeg jobber med, enkelt og elegant ��
Er som regel skruehull til SSD i harddisk-racken i de fleste nyere kabinetter. Dette, eller monteringsmuligheter enten i gulvet i kabinettet eller bak HDD-racken.
Sist endret av pulpjohnny; 3. mars 2018 kl. 14:57.