Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 839
Hei.
Det jeg lurer på er om noen av dere kan si noe som er ca. det samme som hamachi og at det virker å laste ned på min pc deretter legge over via minnepenn til skolepc?
Tunngle?
Vet ikke helt hvordan det blir med admin rights på skolepc osv, men du får teste det ut, er noe ala hamachi.
Sist endret av Juliaan; 31. august 2013 kl. 21:06.
Trådstarter
47 1
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Tunngle?
Vet ikke helt hvordan det blir med admin rights på skolepc osv, men du får teste det ut, er noe ala hamachi.
Vis hele sitatet...
prøvde faktisk det for ikke lenge siden, men downloaden ble feil når jeg la over. Regner med det er fordi den ikke får åpne det den skal i brannmur elns.
Evolve funker fett
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Problemet er at VPN-software fungerer ved å opprette eit virtuelt nettverkskort. For å opprette det må programvara installere ein driver. For å installere ein driver i kjerna krev alle fornuftige OS (les: nyare enn windows ME) at du har administratorrettar.

Difor finst det ikkje portable utgåver av VPN-klienter.
Sist endret av vidarlo; 31. august 2013 kl. 21:27.
Sitat av slashdot Vis innlegg
Problemet er at VPN-software fungerer ved å opprette eit virtuelt nettverkskort. For å opprette det må programvara installere ein driver. For å installere ein driver i kjerna krev alle fornuftige OS (les: nyare enn windows ME) at du har administratorrettar.

Difor finst det ikkje portable utgåver av VPN-klienter.
Vis hele sitatet...
så det du si e at det e så godt som umulig uten admin?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Deelay Vis innlegg
så det du si e at det e så godt som umulig uten admin?
Vis hele sitatet...
Ja, heldigvis. Om ikkje hadde det vore eit alvorleg sikkerhetshol.