Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 6604
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kar kom over et stimulant som ble sagt var amfetamin. Var vakuumpakket og så ut til å komme fra "fabrikk", noe som gjør at han misstenker RC.
Lukten er ikke ukjent, heller ikke virkningen, med unntak av sterk skjelving i hendene og skumle jævler i øyekroken på dag 2, selv etter 4-5 timers søvn.
Konsistensen er imidlertid litt rar. Fint tørt pulver, med en del klumper. Pulveret virker mye mer fluffy enn vanlig (10 år på, så kjenner igjen amf i alle former du får i Norge.

Det er heller ikke særlig vannløselig, men gir effekt av et par linjer.
(Kjipt, siden personen skyter)

Noen her som er kjent med svært amfetaminliknende RC's?
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Virkningstiden er omtrent lik.
kan være det er mefedron.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er mulig., men har større tro på at det er noe annet. Hatt en del mephe gjennom åra.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er mulig., men har større tro på at det er noe annet. Hatt en del mephe gjennom åra.
Vis hele sitatet...
Føler seg rimelig loka på andre dagen. Skulle vært i seng for lengst, men har oppheng. Null væske i munnen:P Men nå begynner nakkeskuddet å fungere her, så får legge meg ned.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Heh, den gikk rett i peisen. Pissa blod idag., noe jeg ALDRI gjør:s
Du burde kanskje være forsiktig, og ikke ta mer av den substansen.
Jeg har ikke så mye peiling på stimulanter, men det du beskriver her høres ikke helt bra ut.
Stay safe!