Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1135
Ingen av Rambo filmene har EGENTLIG vært bra... Men det bryr vel ikke vi oss om! Gleder meg til til den kommer, skal garantert se den!
Den ser virkelig ut som en bra oppfølger. Bra at rambo også er eldret litt Masse blod og gørr også. Gleder seg til denna ja .
jaG
Produktutvikler
Denna så litt bra ut faktisk! Gjenstår det bra å se den
By nature
LoOzR's Avatar
Hm.. Syns ikke dette så noe spes bra ut.. Synes ikke en gammel Stallone passer i en Rambo film! Han skulle latt det være med de 3. Men når det er sagt, så kommer jeg sikkert til å se filmen lell..
Så ut som en kul film, men så er det en "standar" sylvester film også.. "Rolig i starten, så river det løs som faen i midten".. Ender altid opp med å bli hylla av store folkemengder osv.. Kjedelig i lengden..
Positivt:
  • God action
  • Blood and gore
  • De har ikke sminket Stallone så han ser ut som om han var 20 igjen.
Negativt:
  • Sikkert syltynn handling
  • Overdrevne effekter(bl.a. blood and gore, men bah)

Skulle likt å skrive masse mer, men har ikke tid. En ting er sikkert; jeg kommer til å se denne, gjerne på fylla!
Ser helt vill ut.. Rambo er helt rå!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Jeg har ikke sett en hel rambo-film enda og har ingen umiddelbare planer om å gjøre det heller.

At noen kan si at dette ser ut som en "bra" film etter å ha sett traileren samt utdrag av det Stallone har gjort tidligere er jo midt sagt merkelig.
Filmen er sikkert tøff og stilig og alt det der, men at det er en nydelig stykke filmarbeid tviler jeg sterkt på.

Skal også sies at dette er kanske den "groveste" filmtraileren jeg har sett noen gang også, tviler på at denne blir offisiell
Gleder meg til den ja
Kino - laste ned - DVD.
Sitat av tnt
At noen kan si at dette ser ut som en "bra" film etter å ha sett traileren samt utdrag av det Stallone har gjort tidligere er jo midt sagt merkelig.
Vis hele sitatet...
De mest fornuftige ordene på lenge.
Men over til traileren. Ut fra det jeg har sett til nå; skal jeg faktisk se den. Bare for å si at jeg har sett den. Og jeg tviler på det sterkeste at det kommer til å bli en god film, men regner med at jeg blir underholdt i noen timer.
Rambo filmer ser man, sån er det bare=) Meningsløs vold, men man må liksom bare få med seg de filmene!
Sitat av tnt
Jeg har ikke sett en hel rambo-film enda og har ingen umiddelbare planer om å gjøre det heller.

At noen kan si at dette ser ut som en "bra" film etter å ha sett traileren samt utdrag av det Stallone har gjort tidligere er jo midt sagt merkelig.
Filmen er sikkert tøff og stilig og alt det der, men at det er en nydelig stykke filmarbeid tviler jeg sterkt på.

Skal også sies at dette er kanske den "groveste" filmtraileren jeg har sett noen gang også, tviler på at denne blir offisiell
Vis hele sitatet...
Skal si meg enig i at hvis man skal se kritisk på en rambofilm og sammenlikne den med knallfilmer som lotr, departed, gudfaren for å nevne noen så er den totalt elendig, men man må ta filmen for det den er. En 80talls actionfilm. Er ofte jeg får like god underholding fra disse 80talls actionfilmene med sly og arnold som en dyp knallfilm.

Denne filmen er ikke lagd for å vinne noen oscar for god handling og historie, den er lagd for å vekke lysten til å se god gammeldags 80talls actionfilm!
Gleder meg som en unge!
Sist endret av RayMonk; 21. mai 2007 kl. 21:54.
Sitat av Raymond
Skal si meg enig i at hvis man skal se kritisk på en rambofilm og sammenlikne den med knallfilmer som lotr, departed, gudfaren for å nevne noen så er den totalt elendig, men man må ta filmen for det den er. En 80talls actionfilm. Er ofte jeg får like god underholding fra disse 80talls actionfilmene med sly og arnold som en dyp knallfilm.

Denne filmen er ikke lagd for å vinne noen oscar for god handling og historie, den er lagd for å vekke lysten til å se god gammeldags 80talls actionfilm!
Gleder meg som en unge!
Vis hele sitatet...

Jeg har beklageligvis ikke KP, det fortjener du her! Kunne ikke sagt det bedre selv!
Men ingen 80talls filmer kunne alikevell gjort samme inntrykk som virkelig dype filmer,
som Schindlers liste og lignende.
Sist endret av Joachimsen; 21. mai 2007 kl. 22:13.