Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4232
Hei alle medfreaks.

Jeg er på jakt etter en fastfood sjappe på Tøyen eller Grønland som jeg ikke vet hva heter eller hvor ligger. For en stund siden måtte jeg operere ut en visdomstann. Da jeg stabba ut fra tannlegen all drugged-up og forvirra gikk jeg meg bort på vei til Grünerløkka og havna på Grønnland ved fengslet der. Rota mye rundt i forsøket på å finne veien hjem. Husker også at jeg var på Tøyen. Et eller annet sted så jeg en sjappe som het noe sånt som "halal wings!" (navnet kan ha vært noe annet) som hadde masse kyllingvinger liggende i hauger i varmeskap ved disken. Dette så sykt digg ut, men med munnen full av sting og et digert hull der tanna hadde vært fristet dette lite. Har i ettertid tenkt mye på denne shappa, har også prøvd å finne den uten hell. Noen som veit hvor dette er? Da vil jeg gjerne ha tips. Kanskje vi kan dra dit sammen?
Det finnes en type KFC-kopi inne på T-banestasjonen på Grønland.
Først gå til Grønland basar, ved Max Burger. Så forbi Bunnpris, opp mot tøyen. Da ligger det på høyre hånd.
Sist endret av davidentotre; 22. januar 2015 kl. 19:59.
▼ ... over et år senere ... ▼
▼ ... over et år senere ... ▼
Trådstarter
Det var Maxin Chicken ja! Takk til dere!